' 7

610 37 13
                                    

Jeongguk

Tamı tamına 3 ay olmuştu. Çok özlüyordum onu. Ama onun için bunu yapmalıydım, değil mi?
Beni görmeye tahammül bile edemiyordu. Böyle bir durumda daha fazla o evde durmamın da bir manası yoktu. Onun için ondan vazgeçmeliydim.

"Jeongguk, hadii geç kalıyoruz" diye bağıran yugyeom ile kendime gelip odadan çıkmıştım.

"Geldim, geldim" dedim hızla ayakkabılarımı giyerken

"Biraz daha yavaş olursan iş felan bulamayız" dedi sinirle

"Yugyeom senin gelmene gerek yok ben giderim, gerçekten" dedim ısrar ederek

"Salak çocuk hem paramı kabul etmiyorsun, hemde seninle beraber çalışmamı bi karar ver"

"Ama yuggie~ senin bi işe ihtiyacın yok"

"Seninde pek olduğu söylenemez Jeongguk!"

"Ama hayır benim var, geçimimi sağlamam lazım"

"Bak ne diyeceğim, madem bu kadar çalışmak istiyorsun babam ile konuşayım ve hafta sonu sana online bir iş versin, hafta içinde de derslerine odaklan. Zaten son senen, hm"

"Bilemiyorum hyung hafta sonu çalışmak ile nasıl bir ev geçindireceğim"

"Jeongguk sinirleniyorum artık, benimle yaşayacaksın."

"Ama yuggie~"

"Aması maması yok, konu kapanmıştır. Şimdi madem hazırlandık ev için güzel bir alışveriş yapalım. Geldiğimizden beri kaç ay olmasına rağmen düzgün bir alışveriş yapmadık"

"Haklısın kaç aydır dışarıdan yiyoruz, düzene sokmalıyız artık"

"Hadi o zaman geç olmadan gidip gelelim"

Jeongguk

Sonunda eve dönmüştük. Ayaklarıma kara sular indi resmen. Bu kadar yorulacağımızı hiç tahmin etmemiştim. Gerekli gereksiz her şeyi almıştık. Sırf yugyeom'un hoşuna gittiği için prezervatif bile almıştık. Gerçekten deli gibiydik.

"Lann Jeon, baksana şuna pembee"

"Fantazine sıçayım yugg"

"Sanane bee! Hem inanıyorum ben bulacağım güzel bir seme"

"Hıı bulursun"

"Bulacağım tabi olum. Böyle tam 'daddy' tipli olucak hemde, üffff"

"Aynen yugg, aynen"

"Kes be! Sanada bir şey söylenmiyor"

"Yugg, sence mesaj atsam mı?"

"Bence geç bile kaldın, atmalıydın"

"Sahiden mi?"

"Hmhm sadece yerini söylememeye dikkat et"

"Neden ki?"

"Salak mısın Jeongguk?! O adam yüzünden bütün düzenimizi bırakıp buraya yerleştik"

"Haklısın. Tamam söylemiyeceğim"

"Hadiii att"

Çok heyecanlıydım. Acaba cevap verir miydi ki?
Denemekten zarar gelmez değil mi?
Hattımı değiştirmiştim,ama eski hattım duruyordu. Sadece kullanmıyordum. Bu yüzden instagramdan mesaj atmaya karar verdim. Tabii bundan önce hattımı takıp wp'den mesaj atmış mı diye bakmayı unutmamıştım.

Jeongguk - Taehyung

Jjeonwy
Hyung🥺

Başka bir şey yazamamıştım.
Wp'den neredeyse her gün mesajlar atmış olduğunu görmek beni derinden etkilemişti. Çok kırılmıştı, attığı mesajlardan belli oluyordu. Ama bende kırılmıştım, hemde çok. Kendimce haklıydım.

F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin