' 15

505 30 25
                                    

Taehyung


Yüzüme vuran güneş ışığı ile birlikte gözlerimi araladım. Bugün hafta sonuydu ve bu da Jeongguk ile bol bol vakit geçirmek demekti. Bugünü dolu dolu geçirmek istiyordum. Baş başa.

Düşüncelerimi kenara bırakıp, yanımda uyuyan Jeongguk'a baktım. Melekleri kıskandıracak kadar güzeldi. Kusursuz yüzüne saatlerce bakabilirim.

Yavaşca elimi kaldırıp kafamı yasladım ve daha yakından izlemeye başladım. Jeongguk'a bakıyordum ama bu sefer 7 ay önce ki gibi kardeşim gibi bakmıyordum, bakamıyordum. İçimde bir şeyler onunla abi-kardeş ilişkisini istemediğimi söylüyordu.

İçimde ki sesi dinlemeli miydim? Ona başka gözle bakabilir miydim? Ona aşık olabilir miydim? O beni hala kabul eder miydi?

Aklımda bin bir türlü soru vardı ve ben ne yazık ki hiç birini cevaplayamıyordum.

Yanımda kıpırdanan Jeongguk ile telaşlandım. Onu uyandırmış mıydım acaba? Ne yapacağımı bilemezken hemen gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi yaptım.

Yanımda ki hareketlenme ile kafamı iyice yatağa bastırdım. Jeongguk esniyordu. Ve eli hala belimdeydi. Heyecandan neredeyse nefes almayı unutacaktım.

Belimden çekilen el ile üzülürken bi anda kasıklarıma oturan beden ile şok olmuştum.

"Hyungie~ uyumadığını biliyorum. Hadi gözlerini aç"

Rezil oldum..

Yavaş yavaş gözlerimi araladım ve Jeongguk'a baktım. Yeni uyandığı için şişen dudakları ve kıvırcık saçları. Mükemmel gözüküyordu.

"G-günaydın"

"Günaydın hyungie" diyerek yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı. Hadi ama kalbim var benim.

"Y-yüzüm de bir şey mi var?"

"Hayır yok, sadece yakışıklılığına bakıyorum"

"Uhm sen benden daha yakışıklısın, aynaya bakmalısın"

"Hani yakışıklı değil güzeldim! Eve ilk geldiğim ay öyle demiştin."

"Hem güzel hem yakışıklısın. Tanrının özel kulusun sanrım."

"yaa hyungie utanıyorum deme öyle"

"Utanıyor musun sen!"

"Yani azıcık"

"Yerim seni"

"Yesene"

"Yerim tabi ama seni yemeden önce seni doyurmalıyız"

"Imm ne yiyeceğim peki"

"Beni"

"H-hyungie, sen ben yokken fazla mı bogum hyung ile takıldın. Biraz açık sözlü olmuşsun"

"Kötü mü olmuş"

"Yok, yok. Çok iyi olmuş. Mükemmel olmuş hatta"

"İyi öyleyse"

"Acıktım artık yedir beni"

"Gel bakalım" diyerek tabiri caizse olmayan belinden tutarak kucağımdan kaldırdım ve yataktan kalkıp kucağıma aldım.

Jeongguk ise hemen ellerini boynuma sarıp kucağıma yerleşmişti.

Mutfağa doğru gitmeye başladığım gibi sızlanan Jeongguk ile kıkırdamıştım.
"Yaa hyungie, neden mutfağa gidiyoruz! Hani seni yiyecektim"

F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin