☠ ÖNCELİKLE GRAMMY'nin YAPTIĞI ŞEREFSİZLİK İÇİN ŞÖYLE SÖYLEMEM GEREK:
-Şahsen bu benim görüşüm herkese saygı duyarım canlarım. Ancak biliyoruz ki Amerika'nın ne kadar ırkçı olduğunu söylemeye gerek yok. Kendi ülkesinin vatandaşlarını kazanmasından başka ne isteyebilirler ki? Bu çocuklar vücutlarını göstermeden, hiçbir cinsel faktör, içerik vs kullanmadan, vücutlarını oralarını buralarını açarak başarı kazanmadılar. Ne şarkılarında ne de danslarında. Zaten bana göre müzik budur. İnsana vücudunla ya da cinsellik ile müziği sevdiremezsin. Kırdıkları rekorların haddi hesabı yoktu ve bu haksızlık değil de nedir? Şu an kazanan ünlülere sormak lazım aslında. Onların yaptıkları dans pratiklerini, o uykusuzlukları, o yorgunlukları onlar çekebilirler mi? Tek diyebileceğim şey... yazık!
Öhöm Öhüm... Eheheh Bu Bölüm +18 😝 O kısımları isteyen geçebilir canlarım. İyi Okumalar 🥰 Oy ve Yorumları Unutmayalım Lütfen ✨
Kaptan V
Gözlerimi araladığımda yeni doğan güneş ile karşılaşmıştım. Hala kurukafa kayalıklarında olmamıza rağmen günler sonra ilk defa güneşi bu kadar net görmüştüm. Yattığım kumların üzerinde doğruldum.
Bizimkilere baktığımda deli gibi uyuyorlardı. Jimin ve Lisa birbirlerini ahtapot gibi sarmışlardı zaten. Hoseok ağzı açık olduğundan salyası akmış ve büyük horlamalar ile kafası Jin'in karnında uyuyordu. Namjoon sırtını dev bir kayaya yaslamış onun omzuna da başını yaslayarak uyuyan cadı Jisoo vardı. Hepsi yorgun ve deliksiz bir şekilde uyuyordu. Onları rahatsız etmemek adına gözlerim Rosé'yi aradı. Ama ortada yoktu. Bu da beni endişelendirmişti. Normalde şu an insan olması gerekiyordu. Ve de yanımızda. Ama yoktu.
Ayağa kalktım ve etrafa iyice bakındım. Ama kimse yoktu. Bulunduğumuz adanın diğer taraflarına bakmak için yol aldım. Gözlerim en ufak ayrıntıya dikkat ederek Rosé'yi arıyordu. Umarım biz uyurken hiçbir korsan gelip onu götürmemiştir. Avlanırsa onu kaybederdim. Onu bulmuşken bir daha kaybetmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Pirates Of The BANGTAN // BANGTANPİNK
FanficAdaleti sağlamak sadece 11 yoldaşın elindeydi. Onlarla birlikte kılıç sallamaya cesaret edebilir misin? ☠️☠️☠️ #LisMin #VRose #JenKook #NamSoo ☠️☠️☠️ ©GUCCIxTATA