Újra Megtőrténik

1.1K 78 0
                                    

Anastasia a saját elmélyének a rabja lett, nem tudta elkülöníteni a valóságot, a képzelettel. A szobája ágyán ült, és már akkor kétségbe esett, ha valaki kopogott.
-Ana. - lépett be Bucky, kezében nutellás palacsintát fogva.
-Buck. Tényleg te vagy az? - pislog kábán.
-Én, ne aggódj. - mosolyog, majd belépett az ajtón, viszont az első lépésnél nem jutott tovább. Térdre esett, szájából folyni kezdett a vér. Ana hangosan sikitott, viszont senki nem jött segíteni.
-Lám lám. - támaszkodott a falnak Rumlow.
-Nem! Az már megint nem valóság! - ordítva temette tenyerébe az arcát, majd mikor újra kinyitotta a szemét, szembe találkozott Buckyval, és Tonyval.
-Ez így nem mehet tovább. - fordul türelmetlenül a milliárdos felé Buck.
-Bruce már majdnem kész. - motyogta Tony.
-Három napja a saját fejében raboskodik. Egyik képzeletből esik a másikba. - Barnes idegesen mutogat, majd eszébe jut valami.
-Talán ha Rumlow meghalna, véget érne. - bámult maga elé, majd egyből a másik szobába szaladt.
-Remélem nem egyedül akarsz elindulni. - lépett be Tony.
-Nem. - morgott.
-Szóltam a többieknek. Mindenki lent vár, Anastasiaval itt marad Nat, hogy megvédhesse magától. - biccent, majd együtt lépnek be a tárgyaló terembe.
-Nem öltétek meg egymást? - kérdezte Wanda játékosan.
-Anastasia kinyírna, ha kinyírnám. - nevetett Stark, majd nekikezdtek a haditerv kidolgozásának. Alig fél óra múlva elindultak, remélve a legjobbakat. Egy régi HYDRA bázis. Buck fájó szívvel lépett be a hatalmas csarnokba, ahova a többiek követték néhány karcoláson kívül, mindenki jól volt, amikor felbukkant a várt személy. Bucky és Steve ment oda, remélve ezzel vége a szenvedésnek. Még ők az ellenséggel küzdöttek, Anastasia saját magával bajlodott.
-Ana. - lépett elé Buck. Felnézett feketén ragyogó szemébe, mintha valami más lenne. Natasa a fotelből figyelte, készen arra, hogy bármikor segíteni kell észhez tériteni.
-Buck. - motyogta. Kotyagosan állt fel, s mielőtt bármit tehetett volna, újra az a ágyon volt, viszont máshogy. Barnes keze Ana nyakán volt, durva csókokat nyomva ajkára. Keze fel le siklott a lány testét, jelezve hogy többet akar.
-Ne csináld. - suttogja, s próbálja alrebb tolni.
-Maradj. - morogta mély hangon, erőset szorítva a lány nyakán.

Buck felrepedt szájjal nézett farkas szemet Rumlowwal, aki sejtelmesen mosolygott.
-Remélem tisztában van vele Anastasia hogy csak álmodik. Nehezen magyaráznád ki a helyzeted. - nevetett gúnyosan.
-Miről beszélsz. - lökte neki a falnak.
-Épp azt hiszi hogy meg erőszakolod. - nevetett, mire Bucky ütni kezdte az arcát. Rumlow felismerhetetlen volt, és egy utolsó ütés után távolabb lépett, mire Tony rá lőtt az eszméletlen férfire, biztosra menve hogy meghalt.

Ana az ágyon sírva nyugtázta le magában hogy újra megtörténik, s mikor épp nadrágját húzta le a férfi, valami megváltozott. Kezeit Natasa fogta le feje mellett, orrából folyott a vér, miközben Anastasian minden ruha rajta volt.
-Mi történt? - kérdezte megrökönyödve.
-Képzelegtél. - dőlt le a lány mellé fáradtan.
-Bocsánat ha bántottalak. - motyogta.
-Semmi baj. - rázta a fejét, majd egy zsepit szorított orra elé.
-Hogyan hoztál ki az álomból? - kérdezte értetlenül pislogva.
-A többiek elmentel megölni Rumlowot. - rántott vállat.
-Mi? - ült fel idegesen.
Úgy érezte, muszáj tennie valamit, olyan érzése van, mintha kifutna az időből. Fejében cikaztak a nemrég lejátszódott események, s mikor meglátta az ajtón beeső csapatot, reszketegen fújta ki a levegőt. Le sietett a lépcsőn, szemeivel Buckyt keresve, aki Steve mellett kullogott be az épületbe.
-Tony. - ölelte magához.
-Jól vagy? Nem hallasz hangokat, nem látsz holtakat, vagy esetleg csilkoló HYDRA katonákat? - pillantott aggódva szemébe. Nemlegesen megrázta a fejét. Majd el lépett előle. Bucky a falnak támasztotta magát, mikor Ana megérintette a vállát. Mosolyogva fordult meg, és ölelte magához az izmos mellkast. Mélyet szippantott, bucky jellegzetes illata most keveredett az izzadsággal, és valami égett szaggal.
-Köszönöm. - motyogta, majd távolabb lép óvatos puszit nyom a férfi arcára. A katona arcára mosoly kúszik, és megsimogatja a lány arcát. Anastasia szíve nagyot dobban, majd riadtan hátra lépett, bevillant a délutáni kép.

Falba ütközött [Bucky Barnes Ff.] ☑️Onde histórias criam vida. Descubra agora