7.BÖLÜM

721 62 13
                                    

**

(+18 Cinsel içerik.. Rahatsız olanlar  okumasın !! )

**


Dev ayı, sadece olaydan sonra öğrendim, aslında psikopat tarafından kör edildi. Ayı ve insan yıllardır savaşıyordu, bölge için, yemek için, ve son olarak, intikam için. Ayı bana Psikopatın kişisi olduğumu düşünerek saldırdı ve beni öldürerek ona yeterince zarar verebilir.

Ayılar bile bu günlerde çok kurnaz.

Ama ne yazık ki, ayı hala bir ayı ve psikopat onu derisini yüzdü. İlk başta mağarada bir kupa olarak göstereceğini düşündüm, ancak daha sonra benim için hazırlandığını öğrendim.

"Benim için mi?"

Etkili araçların eksikliği nedeniyle cildi uzun süre temizledi. Bazen uyuduğumda, hala ateşin yanında oturuyor ve derisini yavaşça kesiyordu.

Psikopat kafamı ovuşturdu. " Kış soğuk, dolgu, sıcak."

Bu yüzden gerçekten kış aylarında kullanmak için bana yaptı.

"....Teşekkürler."İpeksi kalın ayı derisini hissettim. Deriden gelen kötü bir koku olmasına rağmen, bu medeniyetsiz ortamda hala iyi bir kış ürünü olarak kabul edilebilir..

Ne yazık ki onu kullanamayacağım, ama psikopat hala kullanabilir, bu yüzden zaman kaybı değil.

Bu izole vadi ormanında sadece birkaç aydır bulundum ve zaten dayanılmaz bulmuştum. Manyağın buna nasıl katlandığını gerçekten bilmiyorum. Belki de, sadece çılgın insanlar bu izolasyon ve yalnızlık duygusunu dünyadan kesilmekten kaldırabilirdi.

Bunu düşünün, ayı derisine sarılmış manyak, mağaranın ortasında tek başına oturuyor. Mağarayı çevreleyen dışarıda sadece kar beyazı bir ovadır. Eğer acıkırsa, vahşi meyve ya da hayvan yemi için dışarı çıkar. Eğer şanslıysa, midesini doldurmayı başaracak ve eğer değilse, o zaman Aç mağaraya geri dönmek zorunda kalacak. Eğer uçurumdan aşağı düşmeseydim, belki de kimse onun varlığını bilmezdi...

Ah,Han Qing Yan, ne yapıyorsun? Sadece ne yapıyorsun?

Eğer yaşayan bir Bodhisattva ( Tibet budizminin büyük ustalarından) olduğunu düşünüyor musunuz? Başkalarının hayatını kurtarmak için kim yaşıyor? Hayır, sen şeytani bir tarikatın liderisin. Bu o vadide en az bir yıl kaldığı için daha uzun süre kalabilir. Ayrıca, nasıl bir akıl hastası yalnızlık nedir bilir ki? Buradan çıkmanın bir yolunu bulsan iyi olur, yapacak daha önemli şeyler var. Bu manyağın sana eşlik etmesini ve bu doğru kültivatörlerle savaşmasını istemiyorsan? Eğer burada kalsaydı, hayatını kaybetme konusunda endişelenmesine gerek olmazdı, ama seninle giderse, hayatta kalması için endişelenmek zorunda kalacaktı. Bu doğru kültivatörlere karşı hayatta kalabileceğinizi kim bilebilir?

"Sevgilim? Sıcak bir avuç aniden yüzümü okşadı. Şok oldum, Psikopatın endişeli gözlerini görmek için yukarı baktım.

Ağzımı gergin bir gülümsemeye çektim. Beynim kısa devre yaptı ve " Eğer çocuk yoksa, hala bana karşı bu kadar iyi olur musun?"

Mağara çok sessizdi ve kendi kalp atışlarımı bile duyabiliyordum. Vücudum endişe ile titriyordu. Bana ne cevap vereceğini bilmiyordum, ama eğer "hayır" diyorsa, en azından biraz daha az suçlu bırakabilirdim.

Hayatımda ilk kez o kadar ikiyüzlü hissettim ki, bu doğru kültivatörlerden farklı değildim.

Uzun bir süre bana baktı, sonunda kalbimin durmasına neden olan bir şey söyledi.

Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin