12.BÖLÜM

690 61 27
                                    


***



Odada kalan tek kişi olduğumda, titreyen mum ışığına baktım ve bir şaşkınlığa düşmeye başladım.

Psikopatın gerçekten bir karısı olduğu ortaya çıktı. Karısı ölmesine rağmen, o vardı ve hatta neredeyse bir oğlu doğurdu.

Sonunda neden onun için bir çocuk doğurmaya çağırdığını ve bana "NanNan"demeye devam ettiğini anladım. Beni Bayan Xiao ile karıştırdığı çok açık.

Dadısı hiç ben değildim.

Aklımdaki yükü taşıyarak uykuya daldım, bu yüzden şafağa kadar uyuduğum şaşırtıcıydı.

Kahvaltıydı. Kara Şahin Kalesi ile aynı masayı paylaşıyordum ve arkamda gizli Kılıç Kapısı'nın gizli, kötü bakışları vardı. Eğer gözleri sadece kötülük yerine bıçak gönderebilseydi, korkarım ki zaten bir kirpi olurdum.

"Peki ya Kale ustası?"Psikopat görmedim, bu yüzden yanımda oturan Xiao Mobei'ye sordum.

Muhtemelen bir Kara Şahin Yeşim kolyesine sahip olduğumdan ve Kara Şahin Kalesi'nin seçkin bir konuğu olarak kabul edildiğimden, aldığım tedavi çok farklı ve Kale ustaları ile aynı masada yiyebilirim.

Xiao Mobei, pirinç lapasını iki eliyle tutarken bana baktı. "Gizli Kılıç Kapısı tarikat ustası ile konularınız hakkında konuşmaya gitti."

"Kale ustası çok fazla sorun yaşadı."Gülümsedim.

Yemek çubuklarını kasesinden yemek için kullandı. "Sen gerçekten İblis mezhebinden bir insan mısın?"

"İblis tarikatının eski öğrencisi."Eski" kelimesinin telaffuzunu vurguladım.

"İblis mezhebinin öğrencilerinin seçimi giderek daha az seçici hale geliyor."

Ne demek istiyorsun? Ai, eğer bir şey söylemek için cesaretin varsa, o zaman açıkça söyle! Dün o iki orospu çocuğu tarafından dövüldüğüm için yüzüm hala biraz şişmedi mi? Şişlik azalıncaya kadar bekleyin; o zamana kadar, Ge'niz yüzümü bir hazine gibi özel olarak tedavi edecek!

Bir elimle kasemi tuttuğumda ve diğerinde soyulmuş bir haşlanmış yumurta tuttuğumda ona baktım. Aniden, bir gölge başımın üzerinden geçti ve yanıma oturdu. Psikopat olduğunu fark ettim.

Bana kayıtsızca baktı ve sonra yarı yükseltilmiş yumurtama baktı. Kafamın ne tür bir çılgın fikirle ortaya çıktığını bilmiyordum, ama ona parlak beyaz bir yumurta verdim. "Sana bunu Yemen için veriyorum."

Bu açıklama ortaya çıkar çıkmaz, yan tarafta boğulan Xiao Mobei'den bir öksürük duyuldu.

Xiao Zhongnan sakin ve bestelendi, elini kaldırdı ve yumurtayı elimden aldı ve " Teşekkür ederim." Dedi.

"Rica ederim, sorun değil!"İdrarını Lao Tzu'ya bile verdin, seni bir yumurta ile beslemek gerçekten hiçbir şey değil.

Masa çok sessizdi, çünkü üçümüz kendi yemeğimizi yedik. Psikopat gobbling etinin ortaya çıkmasına alıştıktan sonra, Xiao Zhongnan'ın rafine yeme tarzını görmek biraz garipti.

Belki de zaman zaman ona bakarken, Xiao Zhongnan bulaşıklarını indirdi ve bana baktı. "Sadece bir şey söyle."

Afallamıştım. "Ah ... eski usta ne dedi?"

"Bizi takip edebilirsiniz; hiçbir şikayeti yok."

Herhangi bir şikayeti yoksa, o zaman sadece kurnazlık olabilir. Bir bakışta, eski ustanın faydaları için bu anlaşmada olduğu görülebilir. İttifak liderinin önünde değerli bir hizmet sunmamak ve şu anda onun önünde olan büyük altın efendiden biraz para almak onun için iyiydi.

Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin