Gözleri açgözlü bir ışıkla parladı. "Efsaneye göre, HanYiJiao kurulduğunda, mezhep talihsizlikle karşılaşan eski bir Prensi kurtardı. Bu iyilik karşılığında, Prens, devlet hazinesinin depolanmış parasını ve değerli eşyalarını tarikat ustasına içeren bir hazine haritası verdi. Bu Hazine haritası, İblis mezhebinin gizli odasında yüz yıl boyunca saklandığı iddia ediliyor. Onu elde etmeme yardım etmeni istiyorum."
İblis mezhebinin gizli odasında gizlenmiş çok sayıda Nadir Kitap değil, aynı zamanda her yerde dağınık bir şekilde yığılmış bazı şeyler de vardı. Bu şeyler ilgimi çekmedi ve onlara hiç bakmadım; Kuzey Kapısı Mezhebi ustasının odadaki gizemlere benden daha fazla aşina olmasını beklemiyordum.
"Tamam, seni oraya götüreceğim." Bunu söylediğinden beri, varlığından kesinlikle emin olmalı. Eğer inkar edersem, büyük olasılıkla dinlemezdi, bu yüzden doğal olarak itiraf ettim.
"Ama, doğruyu söylemek gerekirse, ben zaten ölmekte olan bir adamım. Qi kanallarım ve sekiz meridyenimin yanı sıra iç organlarım da hasar gördü. Korkarım sağlığım size Keklik Dağı'na kadar eşlik edecek kadar az. Bu nedenle, Tarikat ustasının beni lezzetli yiyecek ve içeceklerle eğlendireceğini umuyorum; hiçbir şekilde aç ya da hasta olmama izin verme, yoksa o gizli odayı açmak için içimde hala bir hayat olup olmayacağını kim bilebilir."
Aslında, bu şekilde ele almak daha kolaydır. Bu şeye olan arzuları zayıflıklarının kanıtıdır, beni öldürmeye cesaret edemezler. Ne de olsa, tüm dünyada gizli odayı nerede ve nasıl açacağını bilen tek kişi benim.
Hayatım uzun sürmeyecek olsa da, bir gün daha yaşayabilmek hala iyi. Bundan yararlanmamak mantıklı değil.
Kuzey Kapısı Mezhebi efendisinin yüzü değişti. Öne çıktı, bileğimi tuttu ve " yaralanmadın mı?"
"Yaralandığımı söylemedim."Elimi yavaşça geri çektim.
Soğuk bir şekilde homurdandı. "Dürüst olursanız, daha az acı çekebilirsiniz. Ben, onurlu Kuzey Kapısı bıçak tarikatının Tarikat ustası, bir mahkuma asla haksız davranmaz."
Bunu söyledi, ama yine de öğrencilerine kollarımı ve ayaklarımı kelepçelemek için pranga getirmelerini emretti ve beni yakından korudu.
Başka bir tütsü çubuğundan sonra, gizli Kılıç kapısından yaşlı adam, öğrencileriyle birlikte geri döndü. Mutsuz ifadesine bakılırsa, Yang Shengqi'yi yakalayamadığını biliyordum.
Ne kadar harika!
Kuzey Kapısı Mezhebi ustası sordu, " nasıl?"
Yaşlı adam yanıyordu. "O çocuk bir çoprabalığı gibi kaçtı! Ama endişelenme, İblis mezhebinden sadece birkaç dağınık kalıntı kaldı. Kurtarma için kendi birliklerini harekete geçirseler bile, korkacak bir şey yoktur. Elbette, onlar bizim iki mezhebimizin muhalifleri değil."
Bu sözler gerçek. Şu anda İblis Mezhebi artık eskisi kadar iyi değil. Artık yüz yıl önce HanYiJiao değil. Şu anki HanYiJiao tam bir şaka ve mezhep ustası, bir kahkaha attı.
Kuzey Kapısı Mezhebi ustası bana suratsız bir yüzle baktı ve anlamını işaret etti " " bu İblis mezhebinin kalıntılarından korkmuyorum; aksine, o kişiden korkuyorum."
"...Kara Şahin Kalesi?"Gizli Kılıç Kapısı'nın yaşlı adamı sakalını okşadı ve yavaşça şöyle dedi: "Xiao Zhongnan aptal değil. Bir İblis Mezhebi kültivatörü için tüm Wulin'e karşı çıkmanın bir avantajı yoktur. O gün gerçekten gelirse, önce bu çocuğu öldür. Eğer daha kötüsü gelirse, ya balık ölür ya da ağ bölünür!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Historical FictionTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...