***
Çevre aniden sessizleşti. İki orospu çocuğu bile aniden dilsizleşti.
Bana böyle ani bir istek dile getirmek için, Xiao Zhongnan gerçekten dünyayı görmüştü ve sürpriz değildi.
"Benimle gel."Bunu bana söylediğini duydum.
Ona bakmak için kafamı kaldırdım. Gözleri hiç öfke içermiyordu, sadece tam bir kayıtsızlık içeriyordu.
Dudaklarımı birleştirdim. "Bu ip..."
Sol elinin hafifçe yükseldiğini gördüğümde henüz konuşmayı bitirmedim ve rüzgarı bir bıçak olarak kullanarak, beni bağlayan tüm ipler birkaç vuruşla kesildi.
İçten derin bir nefes aldım. Psikopat tedavi edildi ve dövüş sanatlarının kullanımı da giderek daha rafine hale geldi.
İpin prangaları olmadan, şimdi ellerimi ve ayaklarımı hareket ettirebilirim. Ben de öyle yaptım özellikle, göğüsüm bu köpek pisliği shishu'nun, avuç içi ile tokatladığında nerede olduğumu, bir an unutturmuştu ancak, vücudumun her yerinde ağrı ani bir patlama hissettim. Nefesim durgunlaştı.
"Bir iç yaralanma geçirdiniz mi ""Xiao Zhongnan göğsümü örttüğümü ve nefes nefese kaldığımı gördü, bu yüzden nabzıma ulaştı. O an irkildim derimle temas ettiği zaman sanki geri döndüm. "Oldukça ciddi bir durumda."Gizli Kılıç Kapısı'nın öğrencilerine anlamlı bir şekilde baktı.
İki öğrenci henüz hala dağ zirvesindeydiler. (Ani bir olay dönüşünden kurtulmadılar anlamında) Ve şimdi Xiao Zhongnan'ın soğuk bir şekilde onlara baktığını gördükten sonra, hemen korkup benim hakkımda konuşmaya başladılar.
"Bu ... onun iç yaralanmasının bizimle hiçbir ilgisi yok. O bulunduğunda böyleydi; bu bizim dayaklarımızdan değil!"
Xiao Mobei konuşmanın kilit noktasını yakaladı ve bir kaş kaldırdı. "Yolda tanıştığın küçük hırsız değil mi? Onu bulduğunuzda ne oldu ve nerede buldunuz?"
İki orospu çocuğu bir an için birbirlerine baktı ve sonra hiçbir şey söylemedi.
Xiao Mobe gözlerinde soruşturma ile bana döndü. "Kimsin sen?"
Bu ustanın, Gizli Kılıç Kapısı'ndaki saman torbalarının aksine, bu kadar kolay bir şekilde kıytırık cevabıma inanmayacağını biliyorum, bu yüzden bir cevap vermek için 120.000'in ruhunu çağırmak zorundayım.
"İkinci Kale Ustasına cevap veren bu küçük Hanyijiao'nun bir öğrencisiydi."
Diğer taraf gözlerini daralttı. "HanYiJiao?"
Kederli bir görünüm sergiledim. "Gençliğimden beri fakir olduğum için, genç ve cahilken İblis mezhebine katıldım. Daha sonra, doğru kültivatörler Partridge Dağı'nı kuşattı ve mezhebin birçok kardeşi öldü. Dürüst olmak gerekirse, İblis Tarikatı alttaki öğrenciler için o kadar da önemli değildi. Biz sadece İblis mezhebinin geçinmek ve yaşamak için bir şeyler yapmasına yardım ediyoruz, ama hayatlarımızı da tehlikeye atmak için çok fazlaydı, bu yüzden döneklik fikrini almaya başladım."Devam etmeden önce herkesin ifadelerini gözlemledim.
"Ama İblis Tarikatı, öğrencilerinin Tarikatı bu kadar kolay terk etmesine asla izin vermez. Niyetim mezhebin bir öğretmeni tarafından keşfedildi ve Bir hain olduğumu ve bir örnek vermek için beni öldürmek istediğini söyledi. Neyse ki, çaresizlikten ölümden kaçtım. Kaçışım sırasında, Gizli Kılıç Kapısı'nın öğrencileri tarafından yanlışlıkla yakalandım. Onlara durumumdan bahsettim, ama Wulin İttifakı liderine teslim edileceğimi söylemelerini beklemiyordum...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Historical FictionTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...