Xiao Zhongnan'ın bana karşı hisleri muhtemelen yabancılara karşı hislerinden biraz daha fazlaydı. O gece handa paylaştığımız tutkuyu göz önünde bulundurarak, hastalığı harekete geçer geçmez beni bulmaya gelirse doğal olarak çok mutlu olmazdı. Bu fenomeni frenlemek için tek yol onu dizginlemek ve özgürlüğünü almaktır.
Kendine güvenecek başka kimsesi yoktu, bu yüzden sonunda, yatmadan önce her gece onu bir iple yatağa bağlamak zorunda kalan bendim. Ayrıca, bir gün onun tarafından ölümüne becerilmenin baş gösteren korkusu nedeniyle, kabul etmek zorunda kaldım.
Bu "tamam mı?"İpin sıkılığını ayarladım ve ona sordum.
Test etti ve dedi ki, " biraz daha sıkın."
Başını salladım ve ipi biraz daha sıktım.
O ve ben daha önce o kadar samimi olmamamıza rağmen, o tatsız sabahın erken saatlerinden sonra, daha az samimi görünüyorduk. Biz sadece yabancılaşmıştık.
Onu bağladıktan sonra ellerimi çırptım ve gitmeye hazırlandım. "Tamam, o zaman gideyim, Kale ustası Xiao."
Uzuvları "大" şeklinde karyolaya bağlandı. Söylediklerimi duyduktan sonra başını çevirdi ve bir süre bana baktı, sanki konuşmakta tereddüt ediyordu. Hala söyleyecek bir şeyi olduğunu gördüm, o yüzden kıpırdamadım.
Sonuçta, dimdik dedi, "teşekkür Ederim."
Dudaklarımı sıktım ve kusursuz bir şekilde gülümsedim. "Kale ustası kibar." Bunu söyledikten sonra arkamı döndüm ve geriye bakmadan ayrıldım.
Xiao Zhongnan onunla ilgilenmemi istemediği için gereksiz bir şey yapıp kendini yönetmesine izin vermeyeceğim. Zaten ben onun kişisi değilim, ölü ya da diri olup olmamasının benimle ne ilgisi var?
Bununla birlikte, bunu böyle düşünsem bile, hala bilinçsizce kulaklarımı diker ve hastalığının tekrar harekete geçip geçmediğini görmek için her gecenin sessizliğinde yandaki odayı dikkatlice dinlerdim.
Kendim için bu kadar çaresiz hissettim; sadece çok hayal kırıklığı yarattı!
Xiao Zhongnan sessizdi. Avlusu Siyah Şahin Kalesi'nin en tenha köşesinde bulunuyordu ve genellikle benimkinde çok fazla insan yoktu. Hafta içi, kendi küçük avlumda huzur içinde kaldım. Gerçekten sıkıldığımda, etrafta dolaşıyordum ve günlerim hızla geçti. Bu barışı elde etmek benim için kolay değildi, bu yüzden onu daha da fazla besledim.
Üç ay böyle geçti ve Siyah Şahin Kalesin'de ki herkesle uyum içinde yaşadım. Bazen Cheng Xiaoyu gelip beni bulurdu. O bir uşağın oğlu, çok genç ve sıradan hizmetkarlardan ve öğrencilerden farklı ve her zaman samimi ve biraz masum ve etkilenmemişti. Her zaman beni rahatsız ederse onu yeneceğimi söylerim, ama dürüst olmak gerekirse, beni bulmaya gelmesini seviyorum.
"Güney bölümünde bir kütüphane var, orada bulundunuz mu?"Bana salatalık çiğnerken sordu.
Erken ilkbahar havası kış soğukluğu olmadan hoştu, bu yüzden bambu şezlongunu verandaya taşıdım. Şezlongda uzanıyordum, gözlerim kapalıydı, sıcak güneş ışığının vücudumda parladığını hissettim. Rahattı ve uykum geliyordu.
Uykuya dalmak üzereydim, ama bir kütüphane olduğunu duyduğumda, ilgilenmeye başladım. Diğer kişiye bakmak için gözlerimi açtım. "Çok fazla kitap var mı?"
Abartılı bir şekilde büyük bir daire işaret etti. "Çok ve çok, beni tamamen gömmek için yeterli!"
Bunu düşündüm. "O zaman ne zaman gidip bakayım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Исторические романыTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...