9.BÖLÜM

668 54 7
                                    


Merhabalar, Mezhep Ustamız ve bir garip Psikopatımız'la olan hikayemize kaldığımız yerden devam ediyoruz..  İyi Okumalar.!


***



İblis Mezhebi İblis Mezhebi olarak adlandırılsa da, hala kendi adı vardır, ki bu da çok perişan bir isimdir. İlk günlerinde "Hanyijiao" Bir fakir Mezhebi adını kazanarak zengin değildi.

HanYiJiao ilk kurulduğunda, mezhebin orijinal niyetleri bilinmiyordu. Yine de, orada kaldığım süre boyunca, bir kurtun diğer insanlara her türlü kötülüğü yapma hırsı olan tipik bir İblis Mezhebi olduğu bana açıktı.

İblis mezhebinin doğru mezheplerden farklı olmadığını düşünürdüm, ama aslında hala farklılıklar var.

Doğru mezheplerle olan tüm durumdan kurtulmalarına yardımcı olmak için İblis mezhebine gönülden geri dönmek istemek benim için çok naifti. Ben sadece bir yıl boyunca hüküm süren ucuz bir mezhep ustasıydım. Yeterince prestijim yoktu, olağanüstü bir bilgeliğim yoktu ve uygulamadaki başarılarım ortalama idi. Görünüşüm bile sıradandı ... Bir İblis mezhebinin efendisinin sahip olması gereken kötü bir çekicilik ve çılgınlık göstermeyen ortalama bir tip.

Bu yüzden merak ediyorum, benim gibi bir kişi mezhep üyelerini nasıl ikna edebilir?

Hayatım ve ölümüm belirsizken uçurumdan düşmüştüm; sadece 'ölü bir adam ' olmaya devam etmeliydim. Neden inatla geri dönmekte ısrar ettim? Şimdi, bu sadece yeni mezhep ustasının hareketlerimi fark etmesine ve koltuğunu gasp etmek istediğimi varsaymasına neden oldu, bu yüzden beni nasıl yalnız bırakabilir?

Bu doğru. HanYiJiao, uçurumdan düştüğümden bu yana üç aydan fazla bir süre içinde yeni bir mezhep ustası seçmişti. Adam eski mezhep ustasının bir öğrencisi değildi, aynı zamanda mezhepte saygın ve prestijli bir yaşlı olan öğretmenlerden biriydi. Kesinlikle, ona 'shishu''demeliyim . ( Shizhu : bir nevi usta, şef )

"Geri gelmemeliydin."Shishu'm Lin Yue, kırklı yaşlarında nazik görünümlü bir adam. Eski mezhep ustasının genç bir öğretmeniydi ve yetişkinliğe ulaştığından beri öğretmen olarak görev yapıyordu. Eski mezhep ustası öldükten sonra yaşlı bir öğretmen oldu. Başkalarının gözünde, öğretime adanmış ve şöhret ve servete kayıtsız olan bir kişidir.

Ben de öyle düşünürdüm, ama şimdi, sadece üç kez gülmek istiyorum!

"Tarikat ustası olarak yerimi almak için komplo kurdun ve şimdi hala beni öldürmek mi istiyorsun." Ona soğuk bir şekilde baktım. "Ben gerçekten aptalım. Senin iyi bir insan olduğunu düşündüm, ama İblis mezhebinde nasıl iyi bir insan olabilir? İyi bir insan senin kadar uzun yaşayamaz."

Bir aptal gibi, İblis mezhebinin omurgası olarak hizmet etmek ve mezhep öğrencilerini ertesi gün öldürmeye yönlendirmek için geri dönmek istedim. Lanet olsun! Eğer ağır sorumluluk duygum olmasaydı, korkarım şimdiye kadar hayatımın en iyi zamanlarını yaşıyor olurdum.

Ben, İblis mezhebine, bu aldatma yerine gerçekten uymuyorum.

Kayıtsızca "Sen gerçekten aptalsın. Pek çok çocuk arasında en aptal olan sensin, bu yüzden seni seçtim. Kardeşlerin benim istediğim tarikat ustası olamayacak kadar mükemmel."

Çok şaşırdım. Sonra her şey birden aklıma geldi.

Geçmişte bir mezhep ustası olduğum günlerde, bu shishu'nun öğretilerini tarikatın küçük ve büyük meseleleriyle sık sık dinledim. Sonra dedi ne gerekiyorsa yapacaktı ve samimi bir büyüğü olarak onu tedavi ettim. Ama ona yaşlı davranırken beni bir kukla olarak düşünmesini beklemiyordum.

Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin