Bu Kale ustası Xiao da bana aptalca bir soru soran bir insan olduğu ortaya çıktı.
"Hayır, kendim ısırdım."Yorganın bir kısmını kaldırdım ve nefes nefese kaldım. Ona işaret ettim " " kendimi burada, burada ve burada ısırdım."
Kaşları daha derine indi. "Demek istediğim bu değil."Sağ elini alnına kaldırdı, başparmağını ve orta parmağını tapınağına bastırdı ve gözlerini kapattı. "Dün gece ne olduğunu hatırlayamıyorum."
Aslında, dün gece onunla ilgili bir sorun olduğuna dair bir önsezim vardı ve sorumluluktan kaçacağını düşünmedim, ancak bu şekilde söylediğini duymak kaçınılmaz olarak kalbimi biraz depresif hissettirdi.
"Gerçekten önemli değil. Ayrıca, ikimiz de erkeğiz; sadece ıslak bir rüya gibi davranabilirsin. Kimseye söylemem. Kale ustası emin olabilirsiniz."Rahat bir gülümseme gibi davrandım.
Bana uzun süre baktı ve hiçbir şey söylemedi. Hareket etmediğini gördüm, bu yüzden oturmak ve onunla dikkatli bir şekilde konuşmak için kendimi desteklemek istedim, ama kıçımı hareket ettirdiğimde delici bir ağrı hissetmeyi beklemiyordum. Elim PES etti ve bir kez daha geri düştüm.
Hemen hareketlerimi durdurdu. "Kıpırdama. Sana ilaç bulacağım."Konuştuktan sonra yorganını kaldırdı ve yataktan atladı. Çıplak, geniş omuzlarını, dar belini ve dolgun kalçalarını gösteriyordu. Kaslı kaslarla dolu bu vücut, ciddi ve istikrarlı bir kale ustasının gündüz görünümüne benzemez, ancak bana bir Psikopatı hatırlatır.
Muhtemelen bakışlarımı hissederek, kendini biraz yana doğru eğdi. Gözümün köşesinden, kasıklarının altında ağır bir uyku pitonu gördüm. Yüzüm seğiriyordu ve kıçımın göz kamaştırıcı ağrısını hissederek gözlerimi hızla önledim.
Bir süre sonra geri döndü, zaten bir çift pantolon giydi ve elinde bir porselen şişe tuttu.
"Sen ..." uzun bir süre geri çekildi. "Kendin Uygula, ya da sizin için bunu yapmak gerekir?"
Göklerin altında engelsiz hareket edebilen Kara Şahin Kalesi'nin Kale ustasının sözleriyle titreyeceği ve ne söyleyeceğini bilmeyeceği bir gün geleceğini kim hayal edebilirdi?
Sessizce ilacı eline aldım ve iç çektim. "Kale ustası, önce bana bir su Havzası göndermenizi rica edebilir miyim?"
Şunu söylemeliyim ki, her ikisi tarafından da becerilseydim, psikopat tarafından becerilmeye daha istekli olurdum. En azından daha sonra Kale ustası Xiao ile karşılaştırıldığında insanlara hizmet etmede daha ustaydı.
Başka bir ışıkta bakıldığında, açıkça aynı kişidirler, bu yüzden tedavideki boşluk neden bu kadar büyük?
Hareketsiz kaldı, bakışları bana döndü, sonra ne demek istediğimi anladığında kaşları hafifçe açıldı. Dış giysisini yerden aldı ve giydi, sonra kapıyı açtı ve muhtemelen görevliden su istemek için dışarı çıktı.
Bir süre sonra kapı çalındı. Geri gelen Xiao Zhongnan olduğunu düşünerek, oldukça hızlı olduğunu düşündüm. Yine de Xiao ailesinin ikinci kardeşinin sesi kapının dışından geldi.
"Ge, daha kalkmadın mı?"
Gece yağmur yağdığında ev sızıyor, tekne geç kalıyor ve rüzgar esiyor. Kaplan Pingyang'a düştü ve Köpekler tarafından zorbalığa uğradı, ejderha sığ sularda yüzdü ve karides oynadı.. ne kadar eğlenceli!
Aklım boştu, odadaki kimse cevap vermezse yürüyüp gidebileceğini umuyordum. Ağzımı kapattım ve o kadar gergindim ki nefes almaya cesaret edemedim. Ancak, Xiao Zhongnan daha önce kapıdan çıktı ve kilitlemeyi unuttu; Sonuç olarak, ikinci Kale ustası Xiao tarafından kolayca açıldı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Исторические романыTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...