Yang Chengqi ve ben Kara Şahin Kalesi'nden ayrıldık, çok uzak olmayan küçük bir kasabaya doğru ilerledik. Hanyijiao'dan başka insanların bizi beklediğini söyledi. Onlarla tanıştığımız sürece, geleceğin parlak umutlarını oluşturmak için Hanyijiao'yu yeniden inşa etmeye başlayabiliriz.
Belli ki herkes bağırmaya ve beat meydana gelen bir sokak faresi gibi oldu, ama kendi deyimiyle çok kolay ve keyifli gibi geldi.
Abartılı, naif fantezilerini ezmek istemedim ve isteksizce gülümsedim.
Mümkünse, "İblis mezhebini yeniden canlandırma " hayalini gerçekleştirmesine de yardım etmek istiyorum, ama vücudum daha az itaatkar olmaya başladı ve tamamen çaresiz hissediyorum.
Ona bu acımasız gerçeği nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum, bir gün, alacakaranlıkta, geceyi ormanda geçirmeyi planlarken, sonunda onun önünde bir ağız dolusu kan tükürdüm; tüm endişelerim bu şekilde çözüldü. Koruyucu Yang'ın ifadesi bir hayalet görmüş gibi görünüyordu.
"Tarikat Ustası!"Öne çıktı ve ölümcül solgun yüzümü kaldırdı ve nabzımı incelerken korkudan aklını kaybediyordu.
Sonuç ne oldu, yüz ifadesine bakmadan tahmin edebiliyordum. Zaten tedavi edilemez durumdayım ve korkarım ki zamanım tükeniyor.
"Daha fazla inceleme, uzun yaşayamayacağım."Elimi zayıf bir şekilde geri çektim, " Chengqi-ah, artık HanYiJiao mezhebinin Efendisi olamam. Oldukça iyi olduğunu görebiliyorum. Eğer istersen, tarikat ustası pozisyonunu sana devredebilirim."
Her halükarda, bu şeyi almak isteyen alabilir, artık istemiyorum.
Yang Chengqi, söylediklerime cevap vermedi, belli ki hala şokta ve bana aptal bir sesle sordu "" bu nasıl olabilir? Seni zehirleyen Xiao Zhongnan olabilir mi? Aksi halde, Tarikat ustası neden aniden ölümün eşiğinde olsun ki?!"
Gerçekten korkunçtu. Sadece bu üç kelimeyi duymak, "Xiao Zhongnan," şu anda kalbimde bir acı patlaması hissetmemi sağladı ve çok üzgün hissediyorum.
Kendimi desteklemek için Guardian Yang'ın omuzlarını kullanırken ayağa kalkmak için sendeledim ve sonra bornozumun eteğini yavaşça patlatmak için eğildi. "Ne düşünüyorsun? Xiao Zhongnan öyle biri değil. Ayrıca, belli ki beni bir kılıçla bıçaklayabilir, o zaman neden hala gereksiz yere zehir kullanmak zorunda?"
Dik durdum, çenemi Yukarı kaldırdım ve karartılmış gökyüzünü izledim.
Hayır kuşlar görülebilir, derin yeşil kaplı sahne, ve akşam meltemi usulca esiyor, insanlar ürperti yaptı.
Xiao Zhongnan için öleceğim. Her ne kadar bunu yapmak için mükemmel bir şekilde istekli olsam da, bunu bilmek için ikinci bir kişi olma ihtimalini düşündüğümde, yardım edemem ama hissediyorum... üzgün!
Çok sefil!
Yang Chengqi'ye baktım ve oturacak bir taş buldum. Yavaş yavaş dedim ki, " koruyucu Yang, bu bedenim gerçekten diğer insanlar tarafından zarar görmedi; aksine, iç gücümün tamamen kaybolmasına ve iç organlarımın başarısızlığına yol açan kötü bir teknik uyguladım. Xiao Zhongnan ile pek ilgisi yok."
Guardian Yang biraz inatçı olmasına rağmen, ona aklımda her şey hakkında konuşmak için iyi hissettim. En azından birisi sonunda nasıl ve kimin için öldüğümü bilirdi.
Bana birkaç adım daha yaklaştı ve endişeyle sordu "" hangi teknikti?"
Onu gizlemeye niyetim yoktu ve ona doğrudan"gizli çiçeğin gizli Ritüeli" olduğunu söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Ficción históricaTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...