Konvoy, Kuzey çayırlarındaki Siyah Şahin Kalesi'ne dönmeden önce yaklaşık bir ay boyunca seyahat etti. Bu kadar geniş otlakları ilk kez gördüm ve o kadar heyecanlandım ki, vagonun perdesini düşürmek konusunda isteksizdim.
Ama manzara ne kadar güzel olursa olsun, arkamdaki sonsuz gevezeliği durduramaz.
"Size Siayh Şahin Kalesi'nin İblis tarikatınız gibi olmadığını hatırlatmama izin verin. Bu entrikaları kaleye getirmeyin, aksi takdirde Kale ustası kesinlikle sizi düzeltecektir!"
Bu sözleri duyduğumda gözlerimi yuvarladım. Perdeyi indirdim ve Cheng Xiaoyu'yu kafasına tokatlamak için döndüm.
"Hasta mısın, ilacını aldın mı?"
Çocuk başını tuttu ve bağırdı " " bana tekrar vurdun!"
Ona dikkat etmeye zahmet etmedim ve perdeyi tekrar kaldırmak için döndüm.
Muhtemelen yalnız başıma sıkılacağımdan korkuyorlardı ve ilacımı teslim ederken geliştirdiğimiz dostluk nedeniyle, Cheng Xiaoyu, ayrıldığımız ikinci günden beri arabanın içinde bana eşlik etmek için gönderildi. İlk başta oldukça iyiydi, konuşacak başka bir kişi vardı, ama bir süre sonra çocuğun rahatsız edici ve özellikle gürültülü olduğunu hissettim. Ölüm için can sıkıcı oldu.
Psikopat hala daha iyi, daha az konuşuyor, özenle çalışıyor.
Vagon penceresinin dışındaki gökyüzü çok maviydi, çimenler çok yeşildi ve vagonun yanındaki atlar çok renkli ve ince uzuvlarla güzeldi. Bunlar, ata binen yüce adamla birlikte, birbirlerini iyi bir şekilde tamamlayarak hoş bir manzara oluştururlar.
Ona bakıyordum o adamı fark ettim. Biraz bakışları taşındı ve bana doğru gözleri ile yok, eğer yanlış bir şey var mı diye.
Aceleyle dedim ki, " sorun değil, sadece temiz bir nefes alıyorum."
Xiao Zhongnan başını salladı ve dikkatsizce şöyle dedi: "çok uzun sürmeyin, dışarısı soğuk."Sonra atını alayı önüne çağırdı.
Giderken arkasını kolladım. İç çektim ve sonra manzaraya bakmak için ruh halimi kaybettim, kafamı arabaya geri çektim.
Cheng Xiaoyu geri döndüğümü ve oturduğumu gördü; belki de ona bu şaplağı verdikten sonra hala korkmuyordu, ama ağzını açtı ve sordu, "İblis tarikatınız gerçekten İblis sanatlarına sahip mi?"
Göz kapaklarımı kaldırdım ve yan yatarken başımı destekleyen bir el ile ona baktım. "Bunu neden sordun?"
"Eğer değilse, o zaman neden Kale ustası senden hoşlansın?"
Xiao Zhongnan bu yolculuk sırasında bana çok bakıyordu ve o gün beni arabaya taşıdığında pek çok göz tanık oldu, bu yüzden korkarım ki tüm alay onunla olan ilişkimi zaten biliyor. Sadece diğer insanlar Xiao Mobei'nin kontrolü altında ve Cheng Xiaoyu'nun kapıyı korumadan bir şey sormaya cesaret edeceği gibi değil.
"Neden benden hoşlanıyor olabilir mi? Onu takip etmeye istekli olmam onun lütfudur."Ben tam bir gülümseme değildi bir gülümseme gülümsedi. Gözlerim yorgunluğum yüzünden uyuşmadı.
Cheng Xiaoyu'nun bakışları anında bana çarptı ve " utanmaz!"
Tembel bir şekilde onu uyarmadan önce kestirmek için gözlerimi kapattım, "seni dövmeme dikkat et, küçük velet."
Bu ay boyunca benim tarafımdan düzeltildi, bu yüzden söylediklerimi yaptığımı bilerek, itaatkar bir şekilde ağzını kapattı.
Vagon yavaş yavaş durduğunda, Siyah Şahin Kalesi'nin ön kapılarına ulaştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sect Master and Psycho BL ( TÜRKÇE ÇEVİRİ ) TAMAMLANDI..
Historical FictionTarikat ustası ve Psikopat BL NOVEL (TR ÇEVİRİ) TANITIM Sefil zamanlarda, içme suyu açlığı bile doyurabilir. Neyse ki, Han Qingyan uçurumdan düştüğünde ölmedi, ama bunun yerine bir kadın gibi zorlandı ve bir çocuk doğurması bekleniyordu! Seni psikop...