So there is a pattern on which the judges will judge the book. Here you go.
Plz don't accept bribery and do biased work. It is not appreciated. If any one bribes you plz tell us.
┌────── ⋆⋅☆⋅⋆ ──────┐
𝓣𝓲𝓽𝓵𝓮: /5
𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓽𝓬𝓱𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓵𝓲𝓷𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓵𝓸𝓽? 𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓬𝓪𝓽𝓬𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓽𝓽𝓮𝓷𝓽𝓲𝓸𝓷?
𝓒𝓸𝓿𝓮𝓻: /5
𝓘𝓼 𝓲𝓽 𝓮𝔂𝓮 𝓬𝓪𝓽𝓬𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓿𝓲𝓻𝓽𝓾𝓪𝓵𝓵𝔂 𝓼𝓾𝓲𝓽𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓵𝓸𝓽? 𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓰𝓻𝓪𝓫 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓽𝓽𝓮𝓷𝓽𝓲𝓸𝓷?
𝓑𝓵𝓾𝓻𝓫: /5
𝓗𝓸𝔀 𝓮𝓵𝓵 𝓲𝓽 𝓲𝓼 𝓮𝔁𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭? 𝓘𝓼 𝓲𝓽 𝓽𝓸𝓸 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽? 𝓣𝓸𝓸 𝓵𝓸𝓷𝓰? 𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓰𝓲𝓿𝓮 𝓪 𝓫𝓻𝓲𝓮𝓯 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓸𝓷 𝓫𝓸𝓸𝓴? 𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂?
𝓕𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓲𝓶𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓲𝓸𝓷: / 20
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓲𝓻𝓼𝓽 𝓲𝓶𝓹𝓻𝓮𝓼𝓼𝓲𝓸𝓷 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓸𝓷 𝔂𝓸𝓾? 𝓓𝓲𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓪𝓭 𝓯𝓾𝓻𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓸𝓻 𝔀𝓪𝓷𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓰𝓲𝓿𝓮 𝓲𝓽 𝓾𝓹?
𝓟𝓵𝓸𝓽: /20
𝓘𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓹𝓵𝓸𝓽 𝓾𝓷𝓲𝓺𝓾𝓮 𝓸 𝓒𝓵𝓲𝓬𝓱é? 𝓦𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓼 𝓲𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓾𝓷𝓲𝓺𝓾𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓮𝔁𝓬𝓲𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓻𝓮𝓪𝓭?
𝓕𝓵𝓸𝔀: /10
𝓗𝓸𝔀 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓽? 𝓓𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓻𝓾𝓼𝓱𝓮𝓭 𝓸𝓻 𝓽𝓸𝓸 𝓵𝓸𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓫𝓸𝓻𝓲𝓷𝓰? 𝓓𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓐𝓾𝓽𝓱𝓸𝓻 𝓮𝔁𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴𝓰𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓱𝓪𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓻𝓼 𝔀𝓮𝓵𝓵? 𝓓𝓸𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓲𝓼 𝓰𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓯𝓵𝓸𝔀 𝔀𝓱𝓲𝓬𝓱 𝓴𝓮𝓮𝓹𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻 𝓮𝓷𝓽𝓮𝓻𝓽𝓪𝓲𝓷𝓮𝓭?
𝓔𝓶𝓸𝓽𝓲𝓸𝓷𝓼: /10
𝓓𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓮𝓻 𝓯𝓮𝓮𝓵 𝓽𝓱𝓮 𝓮𝓶𝓸𝓽𝓲𝓸𝓷𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓪𝓼 𝓯𝓮𝓮𝓵𝓲𝓷𝓰? 𝓓𝓲𝓭 𝓲𝓽 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓱𝓪𝓹𝓹𝔂? 𝓢𝓪𝓭? 𝓓𝓲𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓰𝓻𝓲𝓽 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓽𝓮𝓮𝓽𝓱 𝔀𝓱𝓲𝓵𝓮 𝓻𝓮𝓪𝓭𝓲𝓷𝓰 𝓪 𝓼𝓬𝓮𝓷𝓮?
𝓖𝓻𝓪𝓶𝓶𝓪𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓥𝓸𝓬𝓪𝓫𝓾𝓵𝓪𝓻𝔂: /10
𝓓𝓲𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓪𝓾𝓽𝓱𝓸𝓻 𝓱𝓪𝓭 𝓯𝓲𝓻𝓶 𝓰𝓻𝓲𝓹 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓰𝓻𝓪𝓶𝓶𝓪𝓻? 𝓦𝓮𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓼𝓸 𝓶𝓾𝓬𝓱 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼?
𝓒𝓱𝓪𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓻 𝓭𝓮𝓿𝓮𝓵𝓸𝓹𝓶𝓮𝓷𝓽: /10
𝓦𝓱𝓪𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓻𝓪𝓬𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭? 𝓓𝓲𝓭 𝓲𝓽 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓻𝓸𝓾𝓰𝓱 𝓸𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝔂? 𝓭𝓲𝓭 𝓲𝓽 𝓻𝓮𝓶𝓪𝓲𝓷 𝓼𝓪𝓶𝓮 𝓪𝓼 𝓫𝓮𝓯𝓸𝓻𝓮? 𝓷𝓸 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓸𝓻 𝓷𝓸 𝓭𝓮𝓿𝓮𝓵𝓸𝓹𝓶𝓮𝓷𝓽𝓼?
𝓞𝓿𝓮𝓻𝓪𝓵𝓵: /5
𝓣𝓸𝓽𝓪𝓵 𝓶𝓪𝓻𝓴𝓼: /100
𝓐 𝓼𝓱𝓸𝓻𝓽 𝓻𝓮𝓿𝓲𝓮𝔀 𝓽𝓸 𝓶𝓪𝓴𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓸𝓸𝓴 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻:
└────── ⋆⋅☆⋅⋆ ──────┘
So this is all we required to judged the book.
Have any doubt? Ask here......................
YOU ARE READING
SELCOUTH BTS FANFICTION AWARDS 2021. [CLOSED]
Fanfiction𝔸 𝕡𝕦𝕣𝕖 𝕒𝕘𝕠𝕟𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕖𝕣 𝕚𝕤 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕨𝕒𝕪 𝕥𝕠 𝕥𝕖𝕝𝕝 𝕚𝕥 𝕥𝕠 𝕨𝕠𝕣𝕝𝕕. ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʀᴇ, ᴊᴏɪɴ ᴜꜱ ᴛᴏ ɢɪᴠᴇ ʏᴏᴜʀ ꜱᴛᴏʀʏ ᴀ ᴘʟᴀᴄᴇ ᴡʜɪᴄʜ ɪᴛ ᴅᴇꜱᴇʀᴠᴇꜱ. ʜᴏꜱᴛɪɴɢ ᴏᴜᴛ ᴡʙᴡ ᴄᴏᴍᴍᴜɴɪᴛʏ, ᴡᴇ ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴀʙʟᴇ ᴛᴏ ꜰ...