Okulun Ilk gunu

207 34 5
                                    

Multimedia:Meral

Otobüse bindik. Sonra 3.  Şarkıya geçince Buse "Meral! " diye seslendi. "Efendim. " dedim. O da "Gelmek üzereyiz. "dedi. Bende kafami salladim ve kulakligimi cikarip cantama koydum. Sonra otobüs durdu ve indik. Buse hemen koluma girdi. Bende ona kötü bakışımı atarak kolumu çektim sevmiyorum ben böyle sürekli temas olmasını ne yapayım yani. Neyse diyerek yürümeye devam ettim.

Ben Meral Ulusoy lise olmuştum aman allahim didim. Meraklı bir şekilde okulun önünde durduk sonra rehber hoca gelip bize okulu tanıttı güzel bir okuldu ama biraz küçüktü sınıfıma gittim ve yerime oturdum Buse iki dakika sonra yanıma geldi ve "Meral zaten tüm yaz yattın hadi kalk okulu gezelim. " diye beni dürttü bende "Off yorgunum yaa sabahın körü geldik zaten.

Buse kolumdan cekistirip beni ayağa kaldırdı ve gezmeye çıktık ya zaten hayatım burada geçecek niye geziyoruz ki diye düşündüm.

Sonunda Buse gezmekten bıktığı zaman sınıfa döndük ve oturdum şimdi ilk ders kendini tanit falan sıkıcı işlerle uğraşma zamanı sinifa erkek bir hoca girdi sonra "Merhaba benim adım Selim Gündüz sizin fizik hocanizim. " dedi gülümserken iyi birine benziyordu.

Yerlerimize geçtik ve teker teker isimlerini falan öğrendik ama bana gelince heyecan yaptım ama hemen kısaca kendimi tanıtıp oturdum.

Teneffüs zili çalınca Buse yine dışarı çıkmak istedi ama ben gelmicem dedim ve sınıfta şarkı dinlemeye başladım

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem yanlışım olursa lütfen söyleyin.

Talihsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin