Multimedia:Çınar
Artık canım sıkılmaya başlamıştı ve masadan kalkıp tepsimi bırakmaya gittim. Tepsimi bıraktıktan sonra gelirken "Buse!!" Diye seslendim. Ağzı dolu olduğu için konuşmadı ama 'efendim' anlamında başını salladı bende "Ben gidiyorum. " dedim. O da 'tamam' anlamında kafasını salladı ve bende yemekhanede dışarı doğru yürümeye basladim.
Merdivenlerden çıkmak için sağa döndüğüm sırada siyahlik gördüm ve ellerimle önümü siper ettim ama carpmamistim. Korkudan kapattigim gözlerimi açtığım sırada ilk gördüğüm şey siyah bir gomlekti, kafami kaldırdım ve o siyah gömleğin sahibi olan hala rengini çözemediğim gözlere baktım ama o gözler başka bir yere bakıyordu.
Ben olayın şokunu atlatmaya çalışırken o yanımdan geçip gitmişti bile. Sonra biri beni durttu arkamı döndüm. "Meral iyi misin? " dedi Buse. Bende 'evet' anlamında kafami salladim, sonra yukarı çıkmaya başladık. Ben hala onu düşünüyordum sanki filmlerdeki gibiydi. Kız oğlana çarpar kitaplar düşer, oğlan yardım eder ve göz göze gelirler felan ama benimkisi biraz daha farklıydı çarpma yoktu, kitap yoktu, goz goze gelme yoktu ama kendimi değişik hissetmiştim uzun zaman önce hissetmekten kaçındığım gibi.
Ben bunları düşünürken sınıfa varmıştık bile ve yakın arkadaşlarımdan biri olan Baran sırasında oturuyordu. Ben ondan hiçbir seyimi saklamazdim ama onu söylesem mi bilmiyorum söylersem adını öğrenirim çünkü Baran okuldaki herkesi tanırdı ama söylemekten biraz utanıyor olabilirdim. Belki birazcık. Hem ortada birşey Yok ki arkadaşım olabilir belki o çocuk benim o yüzden sormakta bir sakınca görmedim ve "Baran su okula yeni gelen cocuk var ya sarışın, siyah gömlek giymiş onun adı ne? " diye sordum. O da bana bakıp "Niye merak ettin? " deyip gülümsedi. Al iste ne diyeceğim şimdi 'unutma sadece arkadaş olarak merak ediyorsun' diye içimden geçirirken "Hiç yeni cocuk ya adını merak ettim sadece. " dedim. Baran da bana "Çınar. " dedi. Ne güzel bir ismi varmış diye düşünürken "Tamam, teşekkürler. " dedim. Sonrada Buse'yi de kolundan çekip sınıftan çıkardım. Ve onu dusunmeye basladim ama yani daha sadece bir kez görmüştüm niye bu kadar kafayı taktım ki ben??? Offf neyse boşver diyerek yürümeye devam ettim.
Nereye gidiyorum bilmiyordum ama sadece dışarı çıkmak istiyordum o yüzden kapıya yöneldim. Dışarı çıkıp bankalardan birine ilerledim ve oturdum. Birazcık etrafa bakindim ama o yoktu. Ahhh ben niye onu düşünüyordum ki unut onu diyerek Buse'ye döndüm "Kanka canım sıkıldı birşeyler yapalım. " dedim. O da benimle aynı fikirde olacak ki kafasını sallayıp "Hadi kalk uyuşuk birilerini bulalım da belki yapacak birseyler buluruz. " dedi. Bende 'tamam"anlamında kafami salladim bana uyuşuk demesi beni rahatsız etmiyordu çünkü gerçekten çok uyusuktum. Yavaşça ayağa kalkıp Buse'yi takip etmeye basladim. Nereye gittiğimizi merak ediyordum ama birşey sormadım o da söylemedi zaten sınıfa çıktık ve Baran'in ya nin gittik. Buse Baran'a "Baran bizim canımız sıkıldı hadi biryerlere gidelim. " dedi Baran'da "Tamam ben birkaç kişiyi toplayip size mesaj atarım siz benim mesajımı bekleyin. " dedi. Bizde aynı anda 'tamam' anlamında kafamızı salladik. Buse'ye kantinde gidelim mi biraz oyalaniriz." Dedim. O da "Tamam." dedi ve kantinde gitmeye başladık. Tam bizim masamıza gideceğimiz sırada gözüme bir sarışın takıldı yaninda kimse yoktu ve çay içiyordu. Hemen kafami çevirdim. Sonra onun yanına birinin oturduğunu gördüm bu B arandi. Çınar a birşeyler söyledi ve gitti iki dakika sonra mesaj geldi
Gonderen:Baran
Kızlar bir saat sonra ...... alışveriş merkezinde buluşalım.
Gönderilen:Baran
Tamam.Arkadaşlar bölümler çok kısaydı biliyorum uzun tutmaya çalışacağım bundan sonra lütfen vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talihsiz Aşk
De TodoBir genç kız. Eskiden kalbi çok kırılmış ve lise hayatında aynı şeyleri yaşamak istemiyor fakat bir başka genç buna izin vermiyor. Genç kızın kalbine doğru ilerlemekte olduğunu fark etmeyen genç adam ve genç kızın heyecan, aşk, mutluluk, üzüntü dolu...