Off bugün sınavım vardı. Sınav nedir ya sınav 5 harf, 2 hece, hayatimi mahveden şey. Kendimi ergen isyanları içindeymiş gibi hissediyordum ve sonunda pes edip yataktan kalktım.
Dolabima gidip üstüme okul kıyafetlerimi giydim ve dışarı çıktım. Buse beni dışarıda bekliyordu. Yanına gittim ve "Naber? " dedim. O da "Kötü. " deyip somurttu. Neden kötü olduğunu biliyordum çünkü sınav vardı. Ama başka birşeyler de mi var. Of kurcalamamak daha iyi diyerek yurumeye başladık.
Okula vardığımızda sınav başlamasına 20 dakika felan vardi. Baran'i gördüm ve el salladim o da hemen yanımıza geldi. Selamlastiktan sonra sohbet etmeye başladık. Ben daralmaya basladim ve "Lavaboya gidiyorum az sonra gelirim. " dedim. Onlarda aynı anda kafalarını salladilar.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve kendime baktım. Çok kötü gözükmüyordum. Off kimi kandiriyordum berbat gozukuyordum.
Lavabodan çıkıp diğerlerinin yanına gittim. Baran'ın yüzü asıktı. Sınav var ya ondandır diye umursamadim. Ama sınav için herkes fazla mutsuz değil mi? Yine bosvererek başka şeyler düşünmeye basladim.
Lavaboda çok oyalanmış olmalıyım ki sınav vakti geldi. Sınav iki oturumdan oluşuyordu arada 30 dakika mola verecektik ve ilk önce bir yarısını sonra ikinci yarısını yapacaktık. Birinci yarısı hemen bitti çünkü korktuğum kadar zor değildi.
30 dakika mola geldi ve biraz rahatladım. Artık dayanamayacaktim ne oluyordu böyle ikisinin de surati asık ikisine dönüp "Artık söyleyin neler oluyor?! " dedim. Ikisi birbirine döndü ama birşey demediler. Buse "Bilmeye hakkı var. " dedi. Sessiz söylemişti ama ben duymuştum. Sesimi yükselterek "Neyi duymaya hakkım var. " dedim. Baran da "Sınavdan sonra söyleriz. " dedi. "Söyleyin iste nolcakki? " dedim. Buse tam ağzını acacakken Baran onu ağzını kapattı ama Buse direniyordu ve bilmeye hakkı var gibi şeyler söylüyordu. Baran'ı tuttum ve "Konuşun. " dedim.
Buse ilk Baran'a ardından bana baktı ve "Sana sınavdan sonra söyleyecektik ama bilmeye hakkın var. Baran moralinin bozulup sınavının kötü geçmesinden korkuyor o yüzden böyle yapıyor. " dedi. Devam et anlamında başımı salladim.
Ikiside konuşmadı ama Baran dayanamayip "Hani biz lise 4. Sınıflardan birkaç kiz görmüştük ya. Onlardan biri Çınar ile çıkmaya başlamış. " dedi. Ne!?!?!?!? Yani ne demekti bu. O kızlar üst sınıfta. Bir dakika çıkmak mi? Çınar mi? O kizlardan biriyle mi?
Bir an ne yapacağımı bilemedim. Donakalmistim. Birden koşmaya basladim. Burada durmak istemiyordum. Birkaç kişi arkamdan seslendi ama cevap vermedim. Koşmaya devam ettim. Dışarı ciktim ve demir kapının kitli olduğunu gördüm ama üstünden atladım.
Eve doğru koşmaya basladim. Anahtarımın cebimde olmasına şükür ederek eve doğru koşmaya basladim. Eve geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim ve odama doğru ilerledim.
Su an kendimi sarhoş gibi hissediyordum. Herşey mantıksız geliyordu. Odama gittim ve kapımı kilitleyip yatağıma yattım. Aglamiyordum. Hatta tersine gülüyordum. Çok anormaldim. Ama sadece bunlar bana komik geliyordu. Halbuki hiç te komik değildi.
Ne yapmam gerekir bilmiyordum. Benim hoşlandığımı yeni kendime itiraf edebildigim cocuk başka bir kizla çıkıyormuş. Oysa ben belki... belki...
Onun hareketlerini çok yanlış anlamışım. Hemde cok. Şu ana kadar yaşadığım herşeyi yanlış anlamışım.
Arkadaşlar çok kısa değildi bolum bence. Uzun tutmaya çalıştım ve olayları çok detaya girmeden anlatmaya çalıştım. Umarım begmissinizdir. Vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talihsiz Aşk
De TodoBir genç kız. Eskiden kalbi çok kırılmış ve lise hayatında aynı şeyleri yaşamak istemiyor fakat bir başka genç buna izin vermiyor. Genç kızın kalbine doğru ilerlemekte olduğunu fark etmeyen genç adam ve genç kızın heyecan, aşk, mutluluk, üzüntü dolu...