Kızlar Gecesi

66 18 4
                                    

Multimedia:Ayaz

Buse ile okula gelmiştik. Bir yere bakıyordu, o tarafa dönüp baktığımda baktığı kişinin bana gösterdiği kişi olduğunu fark ettim ve Buse'ye bakıp gulumsedim. Benim ona gulumsedigimi gorunce kizardi.

"Niye kizariyorsun, sanki anlamadık. " dedim. Söylediklerimi duyunca daha da kizardi. Bende gülmeye basladim ama karnima dirseğimi gecirmesiyle sustum.

Dayanamayıp Ayaz'ın yanına gittim ve "Selam. " dedim o da "Selam. " diye karşılık verdi. Onu hiç tanimiyormus gibi "Adın ne? " diye sordum. O da "Ayaz."dedi elini uzatirken. " Peki senin adın ne? " diye devam etti. "Meral. "dedim ve elini sıktım. "Özür dilerim biraz isim var da gitmem gerek. " dedim. O da "Tamam. " dedi.

Buse'nin yanına geldiğimde bana sinirli bir bakış attı. Inanın ki korktum ve "Ne oldu ya sadece tanıştım. " dedim. O da kafasını çevirdi. Yine Ayaz'a bakıyordu. Birde birşey deyince suçlu oluyorduk. Ben düşüncelere dalmışken Çınar yanıma geldi ve "Selam. " dedi bende "Selam. " diye karşılık verdim. "O kimdi? " dedi. Ona 'kim kimdi?' Bakışımı attım. Anlamış olacak ki "Az önce yanına gittiğin cocuk. " dedi. "Bir arkadaş. " dedim. Cevap vermedi.

Yanımıza Baran geldi ve onunla da selamlastiktan sonra "Bugün ne yapıyoruz?" Dedi. Ben hemen "Benim isim var, siz takılın. " dedim. Herkes bana sorar gibi bakıyordu. Bende "Siz gezin. " dedim. Baran "Sen olmadan ben bir yere gitmem. " dedi,  Herkes Onaylayici seyler soyledi. Ben bugün evden çıkmak istemiyordum iste. "Bugün evde takilacagiz Buse ile. " dedim aklıma gelen fikirle. Buse bana 'ne diyorsun' der gibi bakarken bende "Dimi Buse? " dedim. O da "Hı hı evet. " dedi.

*****

Akşam Buse bizim ev geldi. Annem bugün eve gelmeyeceğini söylemişti. Aslında işime gelirdi kızlar gecesi yapabilirdik Buse ile.

Cipsleri tabaklara doldururken Buse film seçiyordu ve "Nasıl bişey olsun? " dedi. Birden "Korku. " dedim. Ben çok korkardım ama birden istemiştim iste. Kafasını salladı ve film seçti.

Biz filmleri izlerken ben izleyemiyordum sesleri bile korkutuyordu beni ve birden kapı çaldı. Annem olamazdı çünkü gelmeyecekti. Babam olamazdı o da isteydi. Ee kimdi o zaman??? Ben korkuyla titrerken kapı yine çaldı.

Buse bana bakıyordu bende ona bakiyordum ve ikimizde çok korkuyorduk bir cesaret kapıya bakmaya gittik ve kapıyı açtığımızda birden içim rahatladı.

Gelenler Baran ve Çınar di. O kadar korkmuştum ki ağladığını yeni fark ettim. Baran yanıma gelip "Niye agliyorsun? " dedi. Bende "C-çok korktum. " dedim. Biri elimi tutup beni salona götürdü. Barandir diye düşündüm ama yanılmışım Çınar di. Neee!?!?!?!??!?! 

Baran ve Buse birşeyler konuşuyorlardı. Ne konuşuyorlardı çok merak ediyordum ama şimdi sormayacaktim en azından bu haldeyken.

Saat çok geç olmuştu ve herkesin uykusu gelmişti. Annem Baran'ı severdi bizde kalmasına bird y demezdi ama Çınar iste onu bilmiyordum. Baran bana "Birşey olmaz annelere soylemeyiz. Merak etme." Dedi. Bende tamam anlamında kafami salladim ama çok korkuyordum annemlere yakalanmaktan.  Biz Buse ile benim odamda kaldık. Baran ve Çınar ise salonda koltukta uyudular. Kendimi çok değişik hissediyordum.  Çınar ile aynı evde kalmak farklı katlarda olsak bile. Niye Çınar'ı düşünüyorum ki ben hala 'unut onu' diyerek uykuya daldım.

Uyandığımda gece 3:30 felandi. Susamistim ve şu içmek için alt kata inmem gerekiyordu. Aslında hala korkuyordum ama inecektim.

Aşağıya indikten sonra mutfağa gittim ve bir tikirti duydum. Tam çığlık atacakken bir el ağzımı kapadı ve kulağıma egilip "sist benim korkma. " dedi. Oh bu sesi taniyorum bu Çınar'dı. " Gece gece beni mi takip ediyorsun sen? " dedim. O da "Ne takibi ya susadim su içmeye geldim. Peki sen ne yapıyorsun, beni mi takip ediyorsun? " dedi. Kizarmistim. "Tabiki de takip etmiyorum su içmeye geldim. " dedim. O da güldü ve bana su dolu bir bardak uzattı. Bende alıp büyük yudumlar içtim. Icerken boğazıma kaçtı ve oksurmeye basladim. O sırada Baran ve Buse yanıma geldiler ve ilk sasirsalarda sonra benim oksurmem geçince bir bana birde Çınar'a baktılar. Sonrada bildiginiz domates gibi oldular. Gülmemek için kendilerini tuttukları belliydi o yüzden kizarmislardi.

Ben sudan bir yudum alıp boğazıma yumusattim ve yatmaya gittim. Ben gittikten bir dakika sonra Buse geldi ve gülmeye başladı. Zaten kendini zor tutuyordu. "Sen şimdi Çınar ile gecenin bir saati mutfaktaydiniz. " dedi ve gülmeye devam etti. "Gerizekali su icmeye gitmiştim. O sırada o da su içmeye gelmiş ve karşılaştık sonra su bogazimda kaldı ve oksurdum sonra siz geldiniz iste. " dedim. O da "Benden birşey saklamiyorsun dimi? " diye sordu.  "Tabiki de hayır. " dedim. O da tamam anlamında kafasını salladı. Ve uyuduk.

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Vote atmayı ve yorum yazmayi unutmayın lütfen. :)))

Talihsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin