Multimedia:Meral ve Buse'nin giydiği kıyafetler
Not:Soldaki Meral'in giydiği kiyafet Sağdaki Buse'nin giydigi kiyafetBaran'ın söylediği zaman gelmek üzereydi ve biz neredeyse hazirdik. Telefonumu da cantamdan cikarip Buse'ye mesaj attım.
Gonderilen:Buse
Ben hazırım sen ne durumdasin?
Çok geçmeden cevap gelmişti.
Gonderen:Buse
Ben senin gibi uyuşuk değilim kapidayim hadi tatlım geç kalacağız.
Bende hemen dışarı ciktim ve taksi çağırdık.
Taksi geldiği gibi yola çıktık ama biraz geç kalmıştık Baran bizi görür görmez "Bayanlar işiniz ne çok uzun sürdü ya neyse. " dedi. Sonra Baran'ın söyledikleri aklima geldi ve "Diğerleri nerede? " diye sordum. O da bana bakıp "Sizi bekledi ama dayanamayip lavaboya gitti, şimdi gelir. " dedi. Bende kafami salladim.
Bir dakika sonra bir anda Çınar'ı gördüm of ya şimdi o da mi buradaydı hay ben şansıma ya. Onu görmezden calisacaktim ve o neredeyse bizimkileri başka bir tarafa goturtecektim. Çınar bize doğru geliyordu ne oluyor ya sen arkadaşlarının yanına gitsene Çınar yanımıza geldi ve bize dönüp "Merhaba bayanlar ben Çınar bugün size eşlik edeceğim. " dedi. Dur dur dur ne dedi ne dedi.
Ben olayın şokunu atlatmaya çalışırken bana uzatılmış bir el gördüm bu Çınar'ın eliydi ve bana doğru uzatilmisti. Benim ters köşeli jetonum düştü tanışmak içindi. Bende elimi uzatırken "B-bende M-meral. " dedim. Daha fazla rezil olamazdım herhalde. Eli sicacikti elimi çekmek istememiştim ama elini çekip Buse'ye uzatınca çekmek zorunda kaldım. Onlarda tanıştıktan sonra yürümeye başladık.
Yürürken Baran bir yandan "Ilk bowling oynayacağız sonra yemek yiyecez sonra film izleyeceğiz en sonda buz pateni yaparız. " derken herkez onu onaylayıcı şeyler söylüyordu. Ben bir yandan onaylarken bir yandan da Çınar'a bakiyordum. Karşıya bakıyordu bende o tarafa baktım ve çok guzel bir kız gördüm sarışın, mavi gozlu o sırada 'hoop sen buraya bizimle geldin başka kızlarla takılmak yok' diyesim geldi ama tabiki demedim cunku yemedi.
Baran bana bakıyordu Çınar'a bakarken yakalanmıştım ahh ve Baran'a baktığımda siritiyordu. Bu cocuk kesin anladı hey hey hey dur anlaşılması gereken birşey yok ki ortada dimi yok.
Bowling salonuna ilerledik ve ben bowling'te başarısızlık ustası olarak ilk olmaya karar verdim. Allahtan burada farklı ayakkabı veriyorlardı da topuklu ile girmedim buraya. Ama ben sakatlık abidesi insan topu tam atayım derken yere düştüm ve dizimi carptim. Birden "Ahhh!! " diye bağırınca herkez bana döndü. Yanıma ilk gelen Baran'dı. Sonrada Buse ama Çınar gelmedi. Öküz iste burada dizim acıyor sen hala kızları kes.
Gözlerimle Çınar'ı aradım ama yoktu. Neredeydi bu şimdi off canım çok acıyor. Pantolonumda bir kirmizilik gördüm. Ve daha çok ağlamaya basladim. "Kanıyor!" Dedim Buse bana sakin olmamı söyleyen şöyle söylüyordu o sırada Çınar'ı gördüm elinde pamuk ve değişik bir sıvı vardı. Yanıma gelip "Bunu bulması biraz zor oldu ama buldum bunu yarana bastir. " dedi. Sonra pamuğu elime verdi. Ama ben ne yaptım, düşürdüm. Sonra "Sakar kız. " diyerek pamuku aldı ve pantolonumun zaten yırtılmış olan yerinden yarama değişik sıvı dan sürdü. Eli tenime degdiginde garip olmuştum. "Tamam, geçti. " dedim. O da kafasını salladı.
Ben boş yerlerden birine geçip oturdum. Bacağımın acısı geçmişti ama oynamak istemiyordum. Zaten bitmişti ve Baran kazanmıştı.
Baran "Simdi siraaa yemek yemekte." Bize dönüp "ne yemek istersiniz. " dedi. Buse hemen atladı "Pizzaaa. " diye ve hemen hepimiz karışık küçük boy pizza aldık ve oturup pizzalarimizi yedik ama ben biberleri ayirmistim cunku sevmiyordum. Ardından film seçmeye yöneldik. Film i erkekler seçmişti aksiyon filmi ama güzeldi.
Film izledikten sonra buz patenine gittik. Ben şimdi nasıl kayacam diye düşünürken Çınar'ı gördüm çok guzel kayıyordu. Kesin rezil olacam kesin diyerek piste giriş yaptım. Ve kaymaya basladim. Sonra ilerlerken Baran ve Çınar konuşuyorlardı ve ben o tarafa doğru gidiyordum. Giderken duramadım ve Çınar'a carptim ve beraber yere düştük. Ben Çınar'ın üstünden kalkmaya çalışırken Baran'a baktım kıs kıs gülüyordu göstereceğim ben ona gulmeyi. "Yardım etsenize. " dedim eğlencelerini bölerek, Baran bana yardım etti ve kalktım. Sonra Çınar 'a dönüp "Ö-özür dilerim. " dedim. "Önemli değil. " dedi. O da ve pistten çıktık. Sonra Baran ile Çınar bizi bırakmayı teklif etti ama kabul etmedik biz Buse ile aynı sitedeydik o yüzden beraber giderdik. Buse bana sorular sordu ama yorgunum felan gibi şeylerle geciştirip eve gittim ve yatip uyudum.
Arkadaşlar baya uzun yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarinizi lütfen benden esirgemeyin. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talihsiz Aşk
RandomBir genç kız. Eskiden kalbi çok kırılmış ve lise hayatında aynı şeyleri yaşamak istemiyor fakat bir başka genç buna izin vermiyor. Genç kızın kalbine doğru ilerlemekte olduğunu fark etmeyen genç adam ve genç kızın heyecan, aşk, mutluluk, üzüntü dolu...