Meral'in gözünden
Bugün okula gidesim yoktu. Annem beş dakika sonra beni uyandırmaya gelecekti. Hasta Numarası yapacaktım.
Kaloriferin yanına gittim ve alnimi, yanaklarımı, burnumu, kısacası tüm yüzümü isittim.
Sesimi değiştirmeye çalıştım ve gayet hasta gibi çıktı. Zaten dün aglamaktan gözlerim sismisti. Kendim için ağlamamıştım. Buse icin aglamistim.
"Meraaal!!! "
Annem sesleniyordu. Cevap vermedim.
"Meraaaal! Kızım iyi misiiiiin? "
Yine cevap vermedim. Ardından ayak sesleri duyuldu ve kapım açıldı.
"Meral iyi misin? "
Kafami hayır anlamında sallayıp gözlerimi kapattım.
Annem "Ne oldu kızım? " dedi. Bende çalıştığım ses tonu ile "Anne kendimi hiç iyi hissetmiyorum. " dedim.
Annem hemen başıma baktı ve üzülmüş bir sekilde "Ateşin var, sen istersen bugün dinlen. " dedi. Bende tamam anlamında kafami salladim. Annemde odamdan çıktı.
Annemin izin vermesi kolay olmustu cunku küçükken havale gecirmistim ve annem atesim çıkınca endiseleniyordu.
Annemin bu huyunu ona karşı kullanmak istemesemde zorundaydım. Bugün okula gidemezdim. Zaten notlarim gayet iyiydi. O yuzden annem izin veriyordu.
Yataktan yavaşça kalkıp banyoya yürüdüm ve elimi yüzümü yikadim. Sonra yatagima geri döndüm ve yattım.
O kadar yorgundum ki hemen uyuya kalmışım. Uyandığımda saat 12.30 civarlariydi. Telefonuma üç tane mesaj gelmisti. Mesajları açıp baktım.
Gönderen:Baran
Neden okula gelmedin? Iyi misin?Cevap vermeden ikinci mesajı açtım.
Gönderen:Çınar
Bugün okulda göremedim seni. Neredesin?Yine cevap vermedim üçüncü mesajı açtım.
Gönderen:Çınar
Mesajımı görünce ara beni.Hiç arayacak halim yoktu. Telefonumu yatağımın ustune bırakıp ayaga kalktim. Ve kitapligimdan kitap seçtim. Gözüme çarpan ilk kitap 'Uyumsuz' oldu. Filmini izlemiştim ama kitabını da okuyacaktım. Elime alip okumaya basladim.
Sonunda acıktığımı hissettim ve kitabı kitaplığa koyup asagiya indim. Annem kahvaltiyi hazirlayip gitmis. Hemen oturup birşeyler yemeye basladim. Kahvaltı diyorum ama saat Ogleni geçmişti bile.
Bilgisayarı alıp odama geçtim. Ne izlesem diye düşünürken aklima vampir gunlukleri geldi ve hemen kaldığım yeri açıp izlemeye başladım.
Ben film izlerken kapı çaldı. Kim gelmiştir acaba diye düşünerek kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda Baran ve Çınar'ı gördüm ama Buse yoktu.
Çınar hemen beni "Ben sana beni ara dedim. Neden dinlemiyorsun beni? " diye ayarlamaya başladı. Bende "Özür dilerim. " dedim.
Sonra Baran'a dönüp "Buse nerede? " diye sordum. O da ensesini kaşıyıp "Imm şey o biraz yalnız kalmak istiyor sanırım. " dedi.
Benimde moralim bozuldu. Çınar bunu fark etmiş olacakki "Ee ne yapiyoruz? " dedi. Bende "Ben hasta numarasi yaparak evde kaldım. O yuzden dışarı çıkamam." Dedim. Baran da "Siz bekleyin ben cips felan atistirmalik birseyler alıp geleyim. " dedi.
Bende yutkundum cunku Çınar ile evde yalniz kalma dusuncesi beni biraz tamam fazlasıyla heyecanlandirmisti.
Annem gelmezdi. Babam da gelmezdi ama ne bileyim iste korkmuştum.
Baran kapıyı çekip çıktı ve Çınar bana dönüp "Ee hanımefendi evde tek başınıza ne yapıyordunuz? " diye sordu bende "Hiç film izliyordum. " dedim. Aferin bana kekelemistim. Dur dur dur dur benim ters köşeli jetonum yeni dustu bana 'Hanımefendi' demişti. BANA HANIMEFENDI DEMISTI. Allahım sana geliyorum. Ben bunları düşünürken Çınar yanımda değildi.
Nereye gitti şimdi. Neyse ben film izleyeyim. Tam odamdan içeri girdim ki. Çınar yatagimin üstüne oturmuş vampir gunluklerini izliyordu. Bende yanına geçtim ve izlemeye başladık. En azından sürekli film ile alakalı soru soran bir tip değildi.
Kapı çaldı ve bende Baran gelmiştir diye düşünerek kapıyı açtım. Ama gördüğüm kişi daha başka biriydi. Onu gorunce yine gulumsemem gitti karşımda Ayaz vardı.
Benim evimi nereden biliyordu. Tam kapıyı kapatırken Ayaz kapıyı tuttu ve "Meral konuşmamız lazım. " dedi. Sert bir sekilde "Hayır. " diye karşılık verdim. "Meral dur. " dedi. Kendimi kontrol edemiyordum. "Git buradan. " diye bağırdım.
Ben kapıyı kapatmaya çalışırken merdivenden sesler duyuldu ve Çınar yanıma geldi. "Anlamadin mi? Git buradan yoksa seni tekrar uyarmam gerekecek. " dedi. "Ayaz senin burada ne işin var? " diye sordu. Çınar "Sana ne git diyorsak gideceksin. " diye karşılık verdi.
Onlar birbirlerine bağırırken ben ne yapacağımı bilemiyordum. Sonra Çınar'ın Ayaz'a yumruk atmasıyla küçük bir çığlık attım.
Ben olanları şok olmuş şekilde izlerken Ayaz da Çınar'a vurmaya başlamıştı. Sonunda Baran geldi ve ikisini ayırıp Ayaz'a "Git buradan! " dedi. "Yoksa Çınar'ı tutmam. " diye devam etti.
Ayaz son birşey söylemişti ama ben duymamistim. Yere oturmuş olanların bitmesini bekliyordum. Çınar ve Baran yanıma gelip "Iyi misin? " diye sordu. Bende "Hayır. " diye cevap verdim.
Sonra kendime geldim ve odama koşup kapıyı kilitledim. Çınar sinirli bir sekilde birşeyler söylerken Baran daha sessiz bir sekilde biriyle konuşuyordu.
Iki dakika sonra kapı çaldı ama aldırmadım. Kapim tiklatıldı ve "Ben geldim. Lütfen dışarı çık. " dedi. Bu ses Busenindi. Hemen kapıyı açıp arkadaşıma sarildim. Onu çok özlemiştim. Baran "Biz gidelim artık. Siz konusun. " dedi. Çınar da "Aynen. " diye karşılık verdi.
Onlar gittiklerinde Buse'ye herseyi anlattim. O da bana bugün okulda olanları anlattı. Çınar ile Ayaz kavga etmişler ve okuldakiler onları ayırmış ama ceza almamışlar sadece uyarı almışlar. O kadar dikkat etmemiştim ama düşününce aklima geldi Ayaz'ın yüzünde morluk vardı.
Sonra konuşmamız bitti ve Buse ile Baran'ın getirdiği şeylerden atıştırdık.
Saat geç olmuştu ve annemler gelmişti annemler gelince Buse de gitmişti. Annem Buse'nin neden geldiğini sorunca "Anne Buse beni merak etmiste atistirmalik birseyler alıp gelmiş bizde oturup sohbet ettik. " dedim. Annemde "Tamam. " dedi. Bende "Ben yatıyorum. " diye karşılık verip yattım.
Arkadaşlar sanırım iki gündür yeni bolum gelmiyor. Biraz gecikti yani ozur dilerim. Beğenirseniz vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın lütfen. :):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talihsiz Aşk
RandomBir genç kız. Eskiden kalbi çok kırılmış ve lise hayatında aynı şeyleri yaşamak istemiyor fakat bir başka genç buna izin vermiyor. Genç kızın kalbine doğru ilerlemekte olduğunu fark etmeyen genç adam ve genç kızın heyecan, aşk, mutluluk, üzüntü dolu...