Hayal Kırıklığı

99 18 2
                                    

Multimedia:Buse

Baran ve Çınar ile bir yerlere gitmeyeli 3 hafta olmuştu ve artık canım çok sıkılmaya başladı. Baran'ın yanına gidip "Bugün birşeyler yapalım mi? " diye sordum. O da "Tamam. " dedi. Zaten onunda caninin sıkıldığı belliydi.

Ben tam gidecekken "Meral. " diye seslendi bana. "Efendim. " dedim. "Çınar ile Ayaz'ı çağıracağım. " dedi. Tamam anlamında kafami salladim. Ona soylememistim ama Buse'nin Ayaz'ı sevdiğini anlamıştır kesin.

Dersler daha da sıkıcı olamaz herhalde. Offf çoook sıkıldım. Sıkıntıdan öleceğim.

Böyle diye diye sonunda okulun sonuna geldik ve bana bir mesaj geldi.

Gönderen:Baran
Çınar ile Ayaz gelmeyi kabul ettiler bir buçuk saat sonra .... kafe de olun.

Cevap vermedim. O zaten anlardı ben demiştim biryelere gidelim diye. Buse'ye de haber verdim ama tabiki de Ayaz'ı söylemedim. Sürpriz olsun istedim. Buse ile hazırlanıp ciktik. Kafe'nin yerini hatirlamadigim için taksiye bindik ve adresi söyledik. Çok uzak değilmiş hemen parayı verip taksiden indik.

Kafeye girdik ve Çınar, Baran ve Ayaz'ı gördük. Buse Ayaz'ı gorunce ilk baktı baktı ve bana dönüp "Ne oluyor, yanlış görmüyorum değil mi? " dedi. Bende gulumsedim ve masaya doğru ilerlemeye basladim.

Buse hemen arkamdan geldi ben "Selam. " dedim. Sonra herkes karşılık verdi. Buse ile Ayaz tanismamisti. Ayaz ismini söyleyip elini uzattı ve Buse de aynı şekilde yaptı. Ayaz ve Buse el sıkışınca Buse şok geçiriyor gibiydi. Çok tatli duruyordu su an Buse sonra ellerini bırakınca yüzündeki o üzüntüyü gördüm.

"Ee ne yapıyoruz? " dedim Baran'a o da şişe çıkardı. "Şişe cevirmece oynayacağız. " dedi. Herkes itiraz etmeye başladı. Baran şişeyi çevirdi ve Buse, Baran'a soruyordu. Baran "Doğruluk. " dedi. Buse'de "Hiç sevgilin oldu mu? " dedi. Aslında biliyorduk ama yine de sormuştu. Baran "Evet. " dedi.

Bundan sonrası çok sıkıcı geçmişti ta ki Çınar bana sorana kadar ben riske atmamak için cesaret demiştim. Çınar'da 'cesur kiz' diye mirildanmisti. Ben korku, heyecan her duygu karışık beklerken Çınar "Sevdigin kişinin ismini bağırarak şöyle. " demişti. Ben hemen "Hadi ama bu olmaz bu doğruluk a girer. " diye itiraz ederken herkes Çınar'ı onaylayici şeyler söylüyordu. Bense kollarımı önümde bağlayıp "Ben oynamıyorum. " dedim. Baran "Hey oyunbozanlik yapma şöyle gitsin. " dedi. Ben itiraz ettim.

Sonunda beni geçmişlerdi ve Baran Ayaz'a soruyordu. Ayaz dogruluk u seçti ve Baran "Sevdiğin bir kız var mi? " diye sordu. Ben Buse'nin elini tutuyordum çünkü titriyordu. Ayaz "Evet. " dedi. Baran'da hemen "Kim? " diye sordu. Ayaz "Hey hey sadece bir soruydu." Dedi. Sonra tekrar çevirdiler ve Bu kez Çınar Ayaz'a soruyordu. Doğruluk u seçti yine ve Çınar da "Sevdiğin kiz kim? " diye sordu. Ayaz "Ama olmaz ki böyle. " diye itiraz etmeye başladı. Çınar da "Tamam o zaman sadece onunla alakalı birşey şöyle. " Ayaz da "Isminin içinde 'e' harfi var. " dedi.

Buse'nin içinde 'e' vardı. Oldu bu iş derken Çınar "Daha söyle." Dedi. Sonra Ayaz sıkılmış şekilde bana döndü ve "Seni seviyorum Meral. " dedi. O sırada ne yapacağımı şaşırdım herkes bana bakıyordu. En çok ta Buse ne yapacağımı bilemedim.

Birden yerimden kalkıp dışarı koşmaya basladim. Buse o ne düşünüyordu kim bilir diyerek kosmaya devam ettim.

Buse'nin gözünden

Benim sevdiğim insan gözlerimin önünde en yakın arkadaşıma seni seviyorum demişti. Ne yapmam gerekiyor bilmiyordum yada nasıl davranmam ama yapabildiğim tek şey aglamakti. Meral anlamıştı benim Ayaz'ı sevdiğimi o yüzden koşarak gitmişti. Masadaki herkes şaşkındı.

Ben de daha fazla dayanamadım ve koşarak ciktim. Çıkmadan önce gördüğüm son şey Çınar'ın Ayaz'a bağırarak birseyler soylemesiydi.

Dışarıda ağlamam daha da artmıştı. Bende hemen bir taksiye atladım ve evin adresini söyledim.

Eve vardığımda Meral beni bekliyordu karşıma geçip "Buse. " dedi. Ağlamaklı çıkmıştı sesi belki o da aglamisti. Neden aglamisti ki sanki ellerimi kaldırıp "Ben biraz yorgunum sonra konuşalım. " dedim. O da tamam anlaminda kafasını salladı.

Eve gidip dus aldım ve hemen yatağın yattım. Bugün olanları dusunmemeye çalışarak uykuya daldım.

Arkadaşlar bazı şeylerin açıklığa kavuştuğu bir bolum oldu umarım begenirsiniz. Vote atmayı ve yorum yazmayi unutmayın lütfen...

Talihsiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin