Multimedia:Çınar
Offf yine okul yine ders yine ödev diyecektim ki aklıma geldi bugün pazarrr. Ahhh kutsal gün seni cok seviyorum. Ama ben dışarı çıkmam, gezmem veya dolaşmam. Bu düşünceler aklımda yer edinmisken hiç hatırlamak istemediğim şey aklima geldi Selin ve Çınar.
Onları düşünmek istemiyordum ama sürekli aklıma geliyordu az önce uyku sersemi olduğum için belki aklıma gelmemişti ama simdi çok net hatırlıyorum.
Çınar ile çok güzel zamanlar geçirmiştim. Onunla çok eğlenmiştim.
Onun yanındayken kendimi çok iyi hissediyordum ve benim ondan hoşlandığımı öğrenmesi bunu bozabilirdi o yüzden önlem almam gerekiyordu ve telefonumu elime alıp Baran'a mesaj yazmaya karar verdim.
Gönderilen:Baran
Çınar herhangi bir şey biliyor mu?
Yazıp gönder tuşuna bastım. Telefon yakınında olduğu belliydi çünkü hemen cevap geldi.
Gönderen:Baran
Hayır ona bir şey söylemedim istersen söylerim.
Söylememesine sevinmiştim çünkü öğrenmesini istemiyordum.
Gönderilen:Baran
Hayır ona bir şey söyleme lütfen.
Yazıp gönderdim ama cevap gelmedi. Söylemez zaten ben istemediğim sürece Selin biliyorsa acaba -Çınar'ı sevdiğimi- başkası biliyor mudur?
Off bilmiyorum ama o kız hiç iyi biri gibi değil söyleyebilir yani.
"Meraaalll?? "
Annemin sesiyle irkildim.
"Efendim anne?? "
"Kızım aşağıya gelir misin? Bir arkadaşın gelmiş. "
"Tamaaaam. "
Lütfen Çınar olmasın. Lütfen Çınar olmasın.
Kapıya geldiğimde duam kabul olmuş gibiydi ama karşımdaki Ayaz olunca pek de hoşnut olmadım açıkçası.
"Ne istiyorsun? " dedim sertçe.
"Meral ben özür dilerim. Ben bilmiyordum. Şeyi Imm Buseyi. " deyince saskinlikla ona baktım.
"Benden niye özür diliyorsun? " dediğimde
"Çünkü kendimi kötü hissediyorum. " dedi. Onu hiç böyle görmemiştim. Gerçekten üzgün gibiydi zaten çok karşılaşmamıştım ama yinede üzgün gibiydi.
"Tamam. " deyip kapıyı kapattım gitmesini umarak kapının önüne oturdum. Sonra kapı bir daha çaldı. Offffff git iste diye geçirdim içimden. Ama kapıyı acmamla büyük bir şaşkınlık geçirdim. Karşımda Çınar vardı onu gormek istemiyordum ama neden geldiğini merak etmiştim.
"Ne oldu? " diye sordu.
Bende "Asıl sana ne oldu? Neden geldin? " dedim.
"Seni merak ettim. " diye karşılık verince bir an heyecanlandım. "Benim yüzüme bakmadın ya o yuzden merak ettim. " diye devam etti.
Evet onu görmek istemiyordum ama şu an karşımda duruyordu. "Biraz rahatsızdım da o yüzden. " diyerek geçiştirdim.
Samimi olarak başını salladı o sırada kafama dank etti iki saattir kapıda bekliyordu. "İçeri gelmek ister misin? " diye sordum. Başını olumsuz anlamda salladı ve "Eve gitmem gerekiyor. Sonra görüşürüz. "Dedi. Bende "Görüşürüz. " diyerek onu yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Talihsiz Aşk
RandomBir genç kız. Eskiden kalbi çok kırılmış ve lise hayatında aynı şeyleri yaşamak istemiyor fakat bir başka genç buna izin vermiyor. Genç kızın kalbine doğru ilerlemekte olduğunu fark etmeyen genç adam ve genç kızın heyecan, aşk, mutluluk, üzüntü dolu...