𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 10

530 24 0
                                    

Iman P.O.V

"Wait wait...you buat ape kat sini?",hm tak sangka jumpa die kat sini.

"Owh...I...kene tidur kat bilik kawan mak I malam ni..daddy dengan mommy ade hal  sikit",jawab Miya.

Memang habit die ke habis cakap je kene smirk...I mean like,flirty smirk.Siap nampak dimple lagi...

"Owh..Ingat you mengintip I",kata aku separuh bergurau.

"Mengintip??",Miya buat muka blur sambil garu kepala.

"Yea,mengintip.Bilik I kat belakang you tu ha"

"Lah yeke..Tak tau pulak...Eh,by the way I have your stuff.Hari tu cicir kat lif.Handkerchief warna pastel purple tu"

Punya la aku macam orang gila carik, rupanya kat dia...haihh nasib baik dia jumpa,kalau pak cik cleaner yang suka kacau budak perempuan tu....eeeee geleman aku.

"Serious la??Thank you tau tolong simpankan...emm you nak pergi mane?"

Iman Erina,control yourself...jangan gatal sangat.

"Oh,I nak ambik barang sikit kat atas.Kenapa?"

"Emm macam ni lah,kalau you free datang la bilik I.Hantar handkerchief tu.I duduk sorang so bile-bile je you boleh datang,okay?",shit shit shit.Ayat tak boleh bla betul.

"Oh okay!...So,,I gerak dulu.Bye!"

"Bye!"

Masa nak jalan tu,aku kiri dia ke kiri,dia ke kanan aku ke kanan.Haihh la.Kdrama betul.

___________________________________________

Miya P.O.V

Damn....aku ingat memang dah tak jumpa dia dah.Ish,,baru nk simpan handkeechief tu (• ◡•).

Aihh alak la lif ni gelap sangat pulak.Dalam lift tu dah la ada sorang pak cik tah mana-mana datang tah.Macam cleaner,aku pon confius.Tak tau kenapa tapi perjalanan nak ke floor 54 tu macam jauh sangat.Aku rasa kalau dari penthouse tu kejap je,tiber rasa jauh.

Swear to god,aku uncomfortable gile dengan pak cik tu.Dia duduk bahagian belakang aku so aku dapat feel yang dia tengah usya aku.But,aku husnuzon...





Babi..Tak jadi husnuzon.Tiba-tiba aku dapat rasa ada jari menjalar kat punggung aku.This old man really messing up with the wrong girl....Aku tepis tangan jantan tu tapi nampak die melawan balik.Baran aku mula membangkit.Walaupun jantan tu nampak tua tapi nafsu dia lagi hebat.Banyak kali jugak dia try nak dapatkan aku,tapi lepas satu-satu tumbukkan yang dia dapat,dia start lemah.

And then kitorang start bergelut balik lepas jantan tu berehat.Satu tumbukkan aku tepat-tepat kene kat bahagian dada dia membuatkan si keparat tu termuntah darah kat situ.That time,aku memang dah tak bagi chance dah.Tepat-tepat satu tumbukan uppercut aku bagi kat die, pintu lift pun terbukak.

Dan aku tak perasan yang Iman dengan ada sorang lelaki sebelah dia tengah tunggu depan lift.Nampak kejadian tu,beberapa penghuni kat floor tu bergegas tolong tangkap jantan cleaner yang cabul aku.

Iman datang kat aku dengan muka cemas.

"Miya okay tak???Ni banyak bengkak-bengkak,ada luka sekali",kata Iman sambil memegang bengkak kat bahagian muka aku.Tanpa berfikir panjang,aku tertepis kuat tangan Iman.Muka dia terkejut dengan tindakan aku tu.

"I'm.....I'm sorry...I just-.."

"No no no..you don't need to explain now.Jom...I rawat you kat bilik I"

Tanpa membantah,aku pun ikut Iman ke bilik dia.

___________________________________________

No One P.O.V

ONE LAST TIMEWhere stories live. Discover now