𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 5 (𝐌)

916 26 2
                                    

𝐁𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐂𝐨𝐚𝐜𝐡 [mature content]

Miya P.O.V


Damn.Laju gile jalan,mane bilik die nih.Haihh tulah,yang kau leka melopong tadi buat apa Miya.Adehh sedih betul.Baru suruh tolong sikit dah panik macam orang gile..........Haa aku rase nilah kut bilik dia.


"Coach???",aku try cek,manela tau kot-kot keluar penanggal ke ape.


"There you are.Punyelah lame saya tunggu.Ni tolong angkat kotak ni dekat bilik hujung sana."


Fuhhhhhh.Nasib baik betul coach.Aku pun terus mengangkat kotak-kotak yang coach suruh hantar tu ke bilik hujung.Welp,bukan aku sorang je yang angkat.Ofc la die angkat sekali,ape la kau ni Miya.


Dalam perjalanan ke bilik tu,aku try borak-borak biase dengan coach.


"Emmm coach.Saya tak tau lagi ape name coach.Dari tadi saya nak tanya tapi segan.",takyah acah-acah segan sangatlah Miya oii.


"Owh.......Nama coach Laura tapi for student coach tak suka diorang panggil name Laura,just coach cukup.",kata coach.Dia depan aku so aku tak dapat nak tengok reaksi muka dia.

Laura........Sedap jugak nama dia.

"But,since you trained with me...you can call me whatever you want.....Sayang pon bole."


Wha-....jap aku tak bole proses otak aku.Dia jadi loading kejap.Sayang????Are you kidding mee???Uhhh,coach you better be serious.Aku rasa macam jatuh cinta pulak.Heheheh.Tiba-tiba,coach toleh ke belakang and pandang aku.


"Okay..sayang?",mata dia berkelip-kelip sambil pandang aku.Lepastu dia pandang depan balik dan kitorang masuk satu bilik yang agak gelap.Tak sempat aku nak jawab 'ye sayang'.Aduhhh,berangan je lebihh.


Bila coach bukak lampu bilik tu,baru jelas apa yang ada kat situ.Well,ada sofa baru,meja,bunga plastik,tong sampah,dinding alaahh boleh dikatakan macam offis la.

"Awak tolong susunkan fail-fail tu and tolong saya kemas sikit bilik nih.Berhabuk sangat dah sebab dah lama tak pakai."

Sambil-sambil aku susun barang tu,aku try nak start conversation balik.Actually sumpah malu sebab aku pakai sport bra dengan short je sekarang ni.Nanti akward pulak senyap je buat kerja.Yela,ingatkan bole training tadi,tapi dapat pulak rezeki tolong coach.Ehehe.

"Ummm...Coach tinggal kat mane ye?",good start Miya.Jangan tanya yang bukan-bukan sudah.

"Rumah saya beberapa blok je dari sekolah ni.Rumah sewa je,tak kaya mana pon.Hmm,saya ada dengar awak baru pindah dekat salah satu apartment kat kawasan ni and duduk dekat bahagian penthouse.You seem so rich huh."

"Owh,haah.Parents saya selalu jugak pindah-pindah rumah ni.Tapi kali ni mak saya kata takde dah pindah-pindah.Harap macam tu lah.",aku tak suka sebenarnya pindah-pindah ni.Tapi sebab daddy dengan mommy punya kerja,aku mane bole bantah.Anak angkatkan.Aku still sedar diri,yang dulu aku ni miskin.

"Ooowww,faham-faham....Ughhh berat pulak benda nih."

Bahagian aku dah siap.Aku nampak dia struggle nak letak barang tu kat kabinet bahagian atas.Coach lagi pendek dari aku so apa lagi.Aku pon tolongla dia.

ONE LAST TIMEWhere stories live. Discover now