Nemtudom pontosan mióta mehetek a semmibe de már elkezdett lerohadni a lábam. Szerencsére senki sem ismer fel. Öléshez más ruhát hordok mint amit utcára veszek fel így betudok olvadni a környezetembe. Jelenleg is maszk van rajtam ami itt Japánban megszokott. Hova is tartok? Shigaraki Tomurához tudom hogy hol van a bázisuk ezt persze egyszer se említettem senkinek. Pár utca és oda érek ám eléggé feltünő tud lenni egy ilyen kihal helyen egy ember úgyhogy 2 választásom van.Egyik hogy oda 'teleportálom' magam a bárba az eufóriával vagy megvárom az estét. Hm faszom bele már rohadtul unok várni.
Be eufóriáltam magam ami úgy néz ki hogy egy köd jelenik meg az adott helyen, valami olyasmi mint Kurogirinél csak persze ő portálokat nyit. Így a bár közepén találom magam sok sok szempárral szembe. Megláttam régi bajtársamat Himiko Toga-t. Rég nem láttam a pszihopata lányt kivel külön utakra mentünk 1,5 év után kb.
-Szia Toga-chan rég láttuk egymást
-Y/NNNN, TOMURA TOMURA UGYE MEGTARTHATJUK!!-ugrott a nyakamba-
-Hej Toga-chan nyugi van-simogattam meg a fejét ő pedig szeretet képp belém harapott. Ezt már megszoktam tőle-
-Y/n hogyhogy erre látni?-kérdezte Handyman-
-Tomura téged is rég láttalak. Huh térjünk a lényegre. Csatlakozni akarok!Itt mindenki meghökkent. 3-4 éven át próbáltak rávenni erre de mindig nemet mondtam. Most pedig ittvagyok.
-TOMURAAA FOGADJUK BEE LÉGYSZI LÉGYSZI-újongott rajtam Toga-
-Heh. Maradhatsz.
-Kösz Shigi aztán All Might legyőzési terve hogyan halad?
-Jelenleg sehogy. Nagy szarban vagyunk.
-Csak nem elkaptak titeket Handy-mosolyodtam el gúnyosan-
-Nem teljesen de nekem mennem kell papírokat intézni. Toga ne öld meg y/n-t. Kurogiri vigyázz rájuk.
-Kurogiriii! Rég kerestél. Mi a választék?
-Y/n drága amit szeretnél-majd hajolt is a pult mögé-
-Rád bízom magam-mondtam majd Pultosunk már kevert is nekem-
-Többiek hol vannak?
-Vagy küldetésen vagy simán csavarognak, ölnek ilyesmi. Egyébként Twice vagyok.
-Y/n -Kurogiri elém tette a kevert italt-*ajtócsapódás*
- DABIII NÉZD ITTVAN Y/N ÉS ITTMARAD, TOMU MEGENGEDTE -ugrott a nyakába-
Szóval Dabi a neved sebhelyes. Örülök a szerencsének. Nem gondoltam hogy itt futunk újra össze.
-Akadj már le rólam Toga!! Oi Kurogiri egy szokásosat.
Majd beült mellém. Fél szemmel pillantottam rá hogy lássam az auráját. A fekete helyét szürke kicsit kék aura vedte fel. Szóval magányos farkas mi? Majd egyszerre ittam meg Kurogiri által kevert italom.
Ráméztem a Sebhelyes arcúra.-Újrá látni téged öröm. Y/n vagyok
-Tch. Dabi.
-Mit kerestél a temetőben?-tértem a lényegre ám itt meglepődött- mindegy is. Fekete aurád volt, meghalt valakid? Mert ha nem valami betegségedbe fogsz lassan meghalni-néztem rá komor tekintettel-
-SEMMI KÖZÖD hozzá liba-rivallt rám-
-Jólvan jólvan Sebhelyes nyugodj le-kezdtem ideges lenni-
-MINEK HÍVTÁL RIBANC?!-kezdtem érezni tüzét ám ezzel nem foglalkoztam.Eufória. Nem vagyok itt 10 perce erremár nekem áll. Pedig a kelletéhez képest kedves is voltam. Hmm nem fél érdekes.. akkor hozzuk inkább a félelmét. 'Emberek elvesztése' érdekes. Vajon Touya-nak mi lehetett a legnagyobb félelme. Tch megint felbaszom magam és őrjöngeni fogok.
Abbahagytam képességem használatát.-Toga-chan hol lesz a szobám?
-Tomu azt mondta Dabié mellett-tch nem elég hogy belém köt még mellette is kell laknom. Nembaj y/n legalabb nem az utcán laksz-
-Felvinnél kérlek? Meg kérhetnék pár ruhát?-vfogzam meg kínosan a tarkómat-
-Persze gyere Y/n-ragadott kézen-
-OI RIBANC EZT NEM ÚSZOD MEG!!
*bemutattam neki*Dabi sz.sz:
Felidegesített a temetőben történt. Miért kellett találkoznom y/n-val. Miért? Ahj inkább visszamegyek a bárba jobb dolgom úgysincs. A szállás felé y/n illatát kezdtem megérezni. Kivágtam az ajtót majd be. Y/n a bárpultnál ült Toga a nyakában lógott. Viszont mostmár rajtam.
-DABIII NÉZD ITTVAN Y/N ÉS ITTMARAD TOMU MEGENGEDTE
-Akadj már le rólam Toga!! Oi Kurogiri egy szokásosat.-ültem le y/n mellé-Éreztem hogy rám pillant majd végigmér. Próbáltam figyelmen kívül hagyni.
-Újrá látni téged öröm. Y/n vagyok
-Tch. Dabi.
-Mit kerestél a temetőben?- meglepődtem - mindegy is. Fekete aurád volt, meghalt valakid? Mert ha nem valami betegségedbe fogsz lassan meghalni-mondta komoran-
-SEMMI KÖZÖD hozzá liba-rivalltam rá-
-Jólvan jólvan Sebhelyes nyugodj el
-MINEK HÍVTÁL RIBANC?!- nem akartam ezt mondani rá de felcseszte az agyam, játszanom kelett hogy nem ismerem -Ez mi? Nem tudok gondolkodni. Miért vagyok megint itt? Várjunk csak.. megint elvesztem y/n-t. Ne ne ne. Az nem lehet.
Újra magamnál voltam.-Toga-chan hol lesz a szobám?
-Tomu azt mondta Dabié mellett-szuper, gondoltam sokkos állapotba-
-Felvinnél kérlek? Meg kérhetnék pár ruhát?-fogta meg kínosan a tarkóját-
-Persze gyere Y/n-ragadta kézen-
-OI RIBANC EZT NEM ÚSZOD MEG!!Tch. Miért zavar ennyire hogy nem tudja ki vagyok? Lehet azért mert. Szeretem?
ESTÁS LEYENDO
Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]
Fanfic‼️Aki nem olvasta a mangát/ nézte meg a bnha-t annak SPOILER VESZÉLY‼️ Nem teljesen a rendes storyt követi 'Vajon láthatom még.. egyszer utoljára?'