‼️🚨 18+ os rész, utalások lesznek benne, aki nem bírja ezt az tekerje át, jelzést teszek majd ki‼️
Megint zihálva keltem ami mostanság nem meglepő. Azóta az ominózus eset óta nem beszéltem Dabival..2 nap telt el és már most zavar hogy nem beszéltem vele. Mindig próbáltam vele beszélni de nem értem miért kerül ennyire.
Dabi sz.sz:
Elmondtam.. megtettem kb 5-6 éve.. már nemtudom. De most azthiszem hagyni fogom egy időre, lehet hatagszik. Lehet megutált és látni se akar.
Y/n sz.sz:
Jelenleg délután 6 óra van. Lementem a bárba enni valamit és most csak Kurogiri van lent. Shigi ügyet intéz, többiek portyázni vannak. Ami azt jelenti Ku, Dabi és én vagyunk az épületben HA Dabi nem ment el.
-Ku.. Dabi hol van?
-A szobájában. Kérsz valamit?
-Köszönöm nem.. de most van egy elintézendő ügyem. Majd találkozunk Ku- mosolyt küldtem felé -Sétálni nem volt kedvem így teleportáltam egyenesen Dabi szobája elé. Kopogtam de nem szóltak ki.
-Figyelj Dabi bemegyek jó?- ezzel óvatosan lenyomtam a kilincset-
Dabi jelenleg alszik.. vagy pihen azthiszem. Leültem mellé majd keltegetni kezdtem.
-Mmm ne most. Majd máskor megyek portyázni.
-Dabi én vagyok, y/n- ezzel fel is kelt-
-Mit keresel itt?
-Beszélni szeretnék veled..ha nem gond.-ezzel lehajtottam a fejem -
-Dehogy. Mi történt? -ezzel visszafeküdt eredeti helyzetébe -
-Hiányoztál.. és szeretném ha elmondanád mi történt veled. Miért hagytál ott?..- ránéztem - miért rendezted meg a halálodat?..
-Hh. Y/n ez nem ilyen egyszerű és megértem ha haragszol..- félbeszakítottam -
-Oi Tüzike nem haragszok sőt soha se tudtam volna még ha tudom az eltünésed okát is. Ha nyugodt lélekkel vagy az már engem is nyugtat oké? -bólintott-Elmesélte hogy miért is csinálta mindezt. Az apja keményen képezte, többször bántotta, aztán amint megszületett Shoto őt kezdte így nevelni. Touya ameddig tudta védeni próbálta aztán már elege lett. Eltünt.. megrendezte a halálát majd új 'életet kezdett' Dabi néven. Múltját hátra hagyta minden emlékkel együtt.. majdnem minden emlékkel együtt. Elmesélte azt is hogy miért is néz ki így a teste és hogy minden nap figyelt engem. Látta hogy kimentem a 'sírjához' és elmeséltem a napomat. Stb. Elmeséltem én is hogy mi történt velem, hogy elvesztettem a hősökben való hitem. Megöltem nagyjából 385 embert az első 'gyilkos évemben' hogy mennyire kerestem őt és hogy miért is álltam be ide ennyi kérés után.
-Tudod y/n szerettelek.. és azthiszem még mindig.. persze megért- nyakába ugrottam így megint félbe szakítottam-
-Én is téged Dabi - kezdett könnyem patakokban folyni.-
-Hé y/n ne sírj és neked csak Touya- letörölte arcomról a könnyekt -
-Táncolsz velem egyet? - kérdeztem halkan -
-Mint régen?
-Mint régen - ezzel felálltunk majd ő egyik kezét a csípőmre vezette míg én nyakába -Lassan keringőzni kezdtünk. Igaz régen Touya-val mindig valami bachata-t vagy samba, tangó-t táncoltam de most ez illett a pillanathoz. Vége lett a táncnak majd akarva akaratlanul szemeim az íriszeiről ajkaira csúsztak. Ezzel a lendülettel néztem is oldalra hogy ne lássa elpirultságom.
Megfogta az államat hogy szemeibe nézhessek. Ő is vágyott rá de várt.. várta hogy engedélyt adjak, mire bólintottam. Így ajkai enyémre tapadtak, lassan kezdte mozgatni őket mégis mintha az eddigi évek fájdalma, hiánya, szeretete, mindene benne lett volna. Levegőhiány miatt elválltunk.Újra. Újra. Újra. Újra akarom érezni.
-Szeretlek Touya.
-Én is téged y/n - ezzel puha ajka újra megtalàlta az enyémet-Muszáj voltam bele mosolyogni csókunkba.
-Y/n lennél a barátnőm?
-Igen -ezzel felkapott az ölébe és mostmár az ágyon kötöttünk ki-‼️
Fűtött a vágy. Touya-t akartam. Az évek alatt elnyomott érzések, vágyak és más férfiaktól való undor felemésztett de most úgy érzem mintha el is porladt volna. Jelenleg Touya felettem támaszkodik, látom a szemében a vágyat amit ő is elnyomott az évek alatt.-Akarom - mondtam, ezzel egy mosolyt is eleresztett -
Heves csókcsatába kezdtünk. Jelenleg nem érdekelt hogy Shigaraki bejön-e vagy ha hangosak leszünk akkor holnap mennyire fognak piszkálni. Miért is? Mivel életem szerelmével akivel együtt éltem majd elszakadt tőlem újra ittvan velem.
Touya az ölébe húzott, egyik keze derekamon míg másik hajamba volt. Azthiszem ilyen 'ketrecbe' zárt ezzel hogyha akarnék se mehetnék el. Derekamon lévő kezével közelebb húzott engem így lent lévő tagját is éreztem. Nyakamat kezdte szívni így apró sóhajok hagyták el a számat, mivel ezt meguntam fordítottam a helyzetünkön, Touyat ledöntöttem én pedig alhasát kezdtem el szívni..
-Vigyázok rád ne aggódj y/n - megint megcsókolt-
Majd minden magától jött. Sóhajok, nyögések telítették be a szobát. Nem siettünk sehova, nem érdekelt minket semmi, egymásé voltunk és ez volt a legfontosabb.
‼️Touya zihálva feküdt le mellém, majd mellkasára húzott és puszit nyomott hajamba.
-Szeretlek y/n mondtam már? - nevette el -
-Igen, én is téged Touya.. menjünk aludni későre jár- adtam puszit a szájára amit Touya csókba vitt át.. nem is ő lenne -Ezzel egymás karjaiban aludtunk el és azthiszem minden nehézség és fájdalommal teli évek után. Ez volt a legjobb napom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]
Fanfic‼️Aki nem olvasta a mangát/ nézte meg a bnha-t annak SPOILER VESZÉLY‼️ Nem teljesen a rendes storyt követi 'Vajon láthatom még.. egyszer utoljára?'