Reggel a szemembe sütő napra keltem, ami valljuk be nem a legjobb érzés. Át akartam fordulni a másik oldalamra de nemigazán sikerült, mivel valami vagy valaki a karjaiba zár. Nem más mint Dabi, ezután hidegzuhanyként ért hogy miért is fekszek vele egy ágyba majd rájöttem a tegnap estére.
Olyan aranyosan alszik.
Mintha minden gond és a múlt györtelmei alól felszabadult volna. Fekete hajtincsei szemébe lógtak így kisepertem azt, majd realizáltam hogy milyen puha is a haja. Simogatni kezdtem és azthiszem elidőztem mivel mozgolódásra lettem figyelmes.
-Mit csinálsz y/n? -kérdezte rekedtes hangján-
-Semmit- vágtam rá egyből, majd rögtön el is vettem volna a kezem-
-Folytasd - vezette hajába a kezem - jóreggelt Picúr -ezzel puszit nyomott a homlokomra -
-Jóreggelt To - pusziltam szájon -
-Hány óra van?
-11 óra - néztem fel - Le kéne mennünk.
-Jól mondod kéne.. csak kéne -kuncogott-Wow. Rég hallottam így kuncogni.
-..n, /n.. y/n. Y/n jól vagy? -nézett rám ijedten To -
-Igen igen csak.. rég hallottalak nevetni- néztem másik irányba-
-Pedig mostantól fogsz. -megcsókolt- Gyere menjünk le.Elővettem To egyik pulcsiját majd magamra aggatam a melegítőm. Így To kezét fogva indultam utána le a bárba, ahol ki ne gondolná mindenki ott volt.
-Y/N !! VÉGRE ITTVAGY AZTHITTEM DABI MEGÖLT TÉGED -ugrott a nyakamba Toga-
-Oi oi azért nálam nem erősebb. De mint látod élek és virulok - mosolyogtam rá- Mi a kaja?
-Sushi - tette elém Kurogiri a tányért -
-Arigato- ezzel elkezdtem enni, majd fel is szisszentem mivel Toga megharapott-
-Toga gyengébben- mondtam ezzel lazított a harapásán-
-Hallom jó volt az este - fordultam a hang irányába ahol megláttam a kedves Tomurát-
-Ohoho de mennyire - mosolygott pimaszul Dabi-
-Oi.- pirultam el - Egyszer még megfojtalak titeket.Még beszélgettünk lent egy darabig ameddig nem említette Tomura hogy ma ugyanis bevetésre megyünk. Átöltöztem majd a hátamra dobtam szokásosan a baltámat, amit láncok kezemhez fognak. Mások számára nehéz lehet, azonban füstöt használva könnyítek rajta + az évek alatt hozzászoktam. Igen balta a fizikai fegyverem, mindig nálam van ha nem sülne el jól a képességemmel való harc. A 'harci ruhám' leginkább úgy tudnám leírni mint egy ünnepi ruha lenne tehát fekete egybe ruha. Azonban ez nem ilyen egyszerű és ez a lényeg. A ruha egyes részeiben pengék vannak amiket végső tervként segítenek. Ez engem is megtud sebesíteni emiatt van egy 'harci gyakorlatom' kicsit a táncot is belevittem emiatt könnyebben hajtok végre öléseket. Mondhatni kiszámíthatatlanná válok.
-Y/n nagyon szép a ruhád!! -mondta Toga-
-Köszönöm Toga a tiéd is nagyon jó- mosolyogtam a lányra-Igen régebb óta ismer mint bárki más a gyilkossági éveim óta azonban mai napig megdicséri a ruhám.
-Renben a terv megvan mindenkinek? U.A hősgyakorlati óra oké? - bólintottunk -
Tudtam hogy Shoto U.A diák úgyhogy lehet köszönök is neki rég láttam, azthiszem a 'temetés után' már nem is keresett. Sohase tartott engem közeli rokonságnak emiatt engem vádolt Touya 'halála' miatt. Ha tudná mi is az igazság nem mutogatni ujjal a másikra.
Tch miért is érdekel téged y/n.
Beléptünk a Kurogiri által nyitott portálba aminek másik oldaláról az egész osztály rémülten tekintett ránk.
Shoto te kis árva lélek mi lett veled az évek alatt? Végképp lefagyott a mosoly az arcáról nem mintha az évek alatt láttam volna. Emellett olyan üveges a tekintete a frászt hozza rám. Undoritó hogy azthiszik hősnek lenni olyan jó.
Gondolat menetemből Touya szakított meg. A kezem fogta szerintem nyugtatás képp. Ránéztem azonban ő csak a szokásos 'Dabi vagyok ne szólj hozzám még csak rám se nézz vagy megégetlek' fejet vágott. Végignéztem az osztályon és megakadt a szemem egy kis Pomerániai kutyán.
Bakugou Katsuki a híres 1A osztály dinamitja mi? A mi kis prédánk. Ez akar hős lenni?
-Szia Shoto mi járatban? Csak nem hősnek készülsz? -kérdeztem meg mire minden LOV tag rám nézett- Mondd csak.. -húztam arrébb arcomon lévő maszkot- még mindig engem okolsz?..
Arca végképp lefagyott amin nevetnem kellett. Szánalmas ez a srác úgy ahogy van.Sziasztook! Itt vagyok egy új résszel. Igazából a ruhának rajzoltam valami elképzelés félét úgyhogy tessék
・:*+.\(( °ω° ))/.:+
ESTÁS LEYENDO
Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]
Fanfic‼️Aki nem olvasta a mangát/ nézte meg a bnha-t annak SPOILER VESZÉLY‼️ Nem teljesen a rendes storyt követi 'Vajon láthatom még.. egyszer utoljára?'