Shoto sz.sz:
Ideértünk és 13 már várt minket. El akartuk kezdeni a harcórát de valami vagy valakik közbe léptek. A LOV volt az. Aizawa és 13 mindenkit a kijárat felé terelt. Egy lány velük van, majd valamiért 'tekintét' rám szegeszte, arcán lévő maszk miatt nem igazán tudtam kivenni.
-Szia Shoto mi járatban? Csak nem hősnek készülsz? - honnan tudja a nevem? Miért ilyen ismerős? - Mondd csak.. - arcán lévő maszkot félre húzta - még mindig engem okolsz?..
Y/n volt az. Teljesen lefagytam, hogy kerül ez a LOV-hoz? Tudtam hogy eltűnt de hogy beállt hozzájuk és gyilkos lett.. nem véletlen okolom Touya haláláért. Honnan tudhatnám biztosra hogy Touya halála miatt nem ő a felelős? Gondolatmenetemből a fekete féreglyuk szakított meg aki át tett a földcsuszam zónába.
Y/n sz.sz:
Idejük nem igazán volt Kurogiri akcióba lépett és mindenkit máshová vitt. Vicces látvány hogy ezek készülnek hősnek akik már pár LOV tagtól megijednek.
-Shigi lenne egy kis elintézni valóm.
-Huh - fújta ki a levegőt- rendben de ne kapjanak el. -bólintottam-Megkértem Kurogiri-t hogy vigyen Shoto-hoz. Van pár lerendezetlen játszmánk.
-Shoto drága mi járatban?- vittem hangomba gúnyt- Még mindig azt hiszed miattam történt Touya halála mi?
-Mit keresel itt y/n? Igen nagyon is és úgy látszik hogy beigazolódott. Miért keresnél a LOV-ban ha nem emiatt? - húzott közénk jégfalat amit baltámmal széttörtem-
-Mondjuk úgy hogy évekig kerestem Touya-t hátha csak eltűnt.. és kitudja lehet igazam is van- indultam volna felé ám kurogiri elvitt--MI A FASZ VAN MAJDNEM KINYÍRTAM A KÉTSZINŰ PÖCST ÉS MOST ITTVAGYOK HEH?! Ráadás hol van a prédánk?
-Nincs meg, majd máskor lerendezitek de nem kockáztathattunk.
-Huh.. legyen. Én mentem - ezzel indultam is az ajtó felé-Kint szokásos cselekedetem végrehajtottam.
Kivesz. Betesz. Begyújt. Beszív. Bent tart. Kifúj. Újra.
Ajtó nyitódásra lettem figyelmes, majd To-t láttam meg.-Hogyhogy kijöttél? -kérdeztem-
-Aggódom érted picúr. Mi történt hogy Shoto-t megakarod ölni? -ült le mellém-
-Huh..-túrtam hajamba- A halálodért mai napig engem hibáztat. Sőt amikor eltüntél és mentem hozzátok hátha csak mással voltál is elküldött azzal hogy 'a te hibád az egész'. Azóta gyülölöm. -fújtam ki a kátrányt-
-Y/n.. ne okold magad hisz élek jó?- nyomott puszit homlokomra-Kézenfogva mentünk be. Elmentem lefürdeni a mai nap sérelmeit mivel Shotoval való küldelmem alatt a pengéim megsebeztek. A víz színe szép vöröses lett, majd gyönyörködésemből feleszmélve megszáritkóztam és mentem is Touya szobájába.
-Y/n mi a faszért vagy tele kötésekkel? - indult felém Touya-
-Nyugi nyugi nem vészes.-sóhajtottam- a harci ruhámba végső terv esetben elvannak rejtve kisebb pengék amikkel ha nem vigyázok engem is megsebezhetnek.-néztem rá- Amikor Shotoval harcoltam nem a szokásos harcgyakorlatom csináltam nem volt időm és dühös is voltam így a pengék felvágták a bőröm. -mondtam-
-Vigyázz legközelebb- csókolt meg - nem akarlak megint elveszíteni jó?
-Jó - csókoltam meg újra -A karjaiban aludtam el, ami igaz sebeim miatt nem volt a legkényelmesebb de eltűrtem. Alig tudtam aludni éjszaka viszont forgolódni nem akartam, nem akartam a mellettem fekvő *széndarabot felkelteni. Így a falat bámultam nagyjából 4 órán át, hátha segít kitisztítani a fejem. Nem sikerült ez így nem jó. Óvatosan kimásztam Touya öleléséből majd azobámban előkerestem a maradék halucinogén anyagom. Ezt betekerve leindultam ahol Kurogirit kivételesen nem fedeztem fel.
Fura pedig ő mindig a bár mögött van. Igaz neki is jár a szabad idő úgyhogy nem érdekel annyira.
Kint a szokásos dolgaim elvégeztem de még kint maradtam egy kicsit. A kora hajnali hideg jót tett nekem.
Vajon Touya tényleg nem akar elveszíteni? Tényleg szeretne?
Nagyjából fél óra semmibe merengés csak a tüdőm és agyam letargikus állapotba hozása után amilyen halkan csak lehetett visszamentem a szobába. Óvatosan befeküdtem Touya mellé majd a tudatmódosító hatására hamar elnyomott az álom.
*széndarab: Touya :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]
Fanfic‼️Aki nem olvasta a mangát/ nézte meg a bnha-t annak SPOILER VESZÉLY‼️ Nem teljesen a rendes storyt követi 'Vajon láthatom még.. egyszer utoljára?'