5.-újra

1.4K 102 22
                                    

Este 8-9 körül Toga és Twice kitalálták hogy miért ne üvegezzünk. Egyedül engem kellett lerángatni őszintén szólva semmi kedvem nem volt ehhez.

-Meghoztam y/n-t is -mondta Kurogiri-
-Y/nnn végre ittvagy. Na akkor kezdjük el.

Szabályok: ha valaki nem teljesíti a felelést/merést vetkőznie kell.

-UU kezdhetek?! Dehogy kezdesz barom -Twice kezde végül -
-Compress felelsz vagy mersz?
-Heh felelek
-Akkooor van valaki aki tetszik?-nézett rá Twice-
-V-Van..-pörgetett- Toga felelsz vagy mersz?
-HMM MEREK!!
-Szuper, akkor utánozz le valakit.-Toga így is tett.

Pár kör lement majd rajtam állt meg az üveg.

-Y/n-chan felelsz vagy mersz? -kérdezte Toga-
-Felejtsd el a chan-t simán y/n. Egyébként merek.
-Rendben. Akkor mutass egy trükköt a képességeddel és énekelj közbe- ujongott a lány-
-Heh legyen.

Azzal megidéztem egy ködfelhőt amire fel is feküdtem. Igen rudok ilyet is, ilyenkor a testem nem tartozik semmilyen állapotba de ha hasonlítani kéne valamihez akkor talán a gázokhoz tudnám. Majd elkezdtem énekelni.

-... He can see the pain
Look me in the eyes, girl, we are not the same..
.. Fell in love once and I never been the same..
.. I'ma mix some American Eagle with some Ralph Lauren
I got a bad bitch who is good to me
Baby, I see passion in your eyes when you look at me..-pörgettem majd az Dabin állt meg-
-Felelsz vagy mersz?
-Tch merek-itt Togára néztem. Igen igen cicafülek-

Kurogirinek megsúgtam hogy mit hozzon nekem majd a kezembe is adta a cicafüleket.

-Vedd fel és játék végéig rajtad kell hogy legyen.

Játszottunk még pár kört. Nagyjából mindenki már félmeztelenre volt öltözve Kurogirin aki nem játszott és rajtam kívül mivel mindenre válaszoltam. Mivel meguntam a társaságukat így végre a saját szobámba dobtam magam. Egyből el is audtam. Nemtudtam hány óra lehetett őszintén le is szartam.

Ajtó nyitódás. Ágy besüpped. Átölel. Puszit nyom a fejemre. Majd itthagy.

Nemtudom ki lehetett az de valamiért újra akarom érezni tőle. Habár reménykedem hogy nem Cserepes volt az mert akkor inkább megölöm magam. Ma nem mentem ki Touya sírjához de remélem tudja hogy innen vigyázok rá. Tudatosan vagy tudatlanul de megszorítottam a tőle kapott nyakláncom. Ha hiányzik vagy csak gondolok rá szokásosan fogom meg.

*kis időugrás*

Ami azt illeti hónapok óta ittvagyok. Azthiszem mindenkivel nagyon jó kapcsolatot ápolok főled Tomurával és Dabival. Tomurának végre megmutattam hogy mi is az a vazelin és azóta szerencsére használja. Nemtudom hogy beauty tippeket még akar e de szivesen adok. Jelenleg kikapcsolódó estét tartunk. Ez annyit tesz hogy filmezni fogunk, arcmaszkot rakunk fel, ilyesmik. Igaz LOV tagokból nehéz ezt kinézni dehát mi is emberek vagyunk.

-Tomura told ide a dagadt picsádat
-Jövök már jövök-igen így beszélünk egymással-

Haját eltűrtem majd egy fekete arcmaszkot kezdtem feltenni rá. Miután vele meglettem magamra is felraktam.

-Oi Tüzike hol vagy? -majd éreztem egy kezet a derekamról a hasamra csúszni-
-Ittvagyok mit szeretnél Liba
-Arcmaszk. Most. Légyszi
-Hh legyen. -ezzel elkezdtem rá is felkenni a maszkot-

Nem meséltem de azthiszem kezdem megszeretni Dabit.. mármint kedvelni. Igen úy kedvelni. Egyre inkább vágyok az érintésére, arra hogy törődjön velem. Elpirulok ha a közelembe jön. Nemtudom miért pont felé táplálom ezt.. dee elmondani nem tervezem. Majd lesz ahogy lesz.

Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang