Hawks sz.sz:
Aggódom Y/n miatt nagyjából 3-4 órája elment és nem jött haza. Megcsörrent a telefon.
-Jónapot Hawks ugye?
-Igen én lennék. Miben segíthetek?
-Sajnálom.. de a gyilkos y/n meghalt Hawks. Azt mondta hogy a fiókba a boritékokat postázd ki.
-Rendben köszönöm- mondtam keserű hangon-Kinyomtam a telefont és csak meredtem magam elé.
Szóval itthagytál y/n..
Elindultam a fiókhoz ahonnan a többi borítékot a tollam segítségével elkuldtem, majd belekezdtem a levelembe.
Szi Hawks.
Ezt a levelet valószínű hogy halálom után olvasod. Nemtudtom még hogy magam sodrom a halálomba vagy mások keze által hunyok el de úgy érzem megkell írnom ezt.
Azthiszem amikor a bárban megismertelek nem gondoltam volna hogy ilyen jó barátom leszel sőt azthittem hogy egy paraszt nőcsábász hős vagy akit csak a hírnév érdekel, azonban tévedtem. Nagyon tévedtem mert benned bízok meg a legjobban, téged tartalak a legközelebb magamhoz és azthiszem ez nagyon is jó dolog. Sajnálom hogy nem köszönhetek el valószinű a halálom előtt de tudd hogy mindig veled leszek. Ez igaz nyálas még tőlem is de igaz, mindig ott leszek legyen veled bármi. Megtanítottál elfogadni a hibáimmal és bíztál abban hogy esélyt kapok az életre. Szeretlek Hawks úgyhogy kérlek ne halj meg hamar. Érd el az álmaidat legyen akármilyen álom is az.
Szeretlek: t/n.-Oh y/n.. miért hagytál itt pont most..- már zokogtam- remélem majd találkozunk.
A borítékban lévő karkötőt is felvettem, amin egy balta volt. Ha nincs is nála a másik fele én akkor is szivesen hordom ezt. Valami megérintett, amire elmosolyodtam. Tudtam hogy y/n az annak ellenére hogy nem látom. Megígértük, hogyha meghal valamelyikünk valami üzenetet küldünk hogy ittvagyunk. Y/n megtette, tudtam hogy itt van velem.
Dabi sz.sz:
Hawks tollábal jött egy boríték. Elakartam porlasztani, azonban láttam hogy ki írta.. y/n volt az úgyhogy kibontottam.
Szia Dabi.
Ezt már csak a halálom után olvashatod úgy érzem. Azthiszem mindezek után minden ami történt köszönöm hogy mellettem voltál. Igaz eltüntél és azthittem sose talállak már meg, azonban utána meglettél. Igaz otthagytál és úgy tettél mintha nem történt volna semmi ezek ellenére szeretlek. Remélem majd egyszer látjuk egymást talán egy másik világban. És remélem egy boldogabb jövőd lesz, mint amire vágytál. Sose gondoltam hogy az emberek változni fognak de nagyot tévedtem, amikor először találkoztunk a temetőben is fura volt az aurád. Hasonlított a régi Touya-éra.. de mára már te is csak Dabi vagy. Egy megtört lélek akit a gyűlölet hajt. De ez sose baj remélem eléred az álmaidat és boldog leszel azzal a lánnyal. Tudd hogy ezek ellenére is szeretlek.
T/n .A borítékban még pár régi kép volt és amit adtam neki ajándék. Egy ígéret gyűrü volt az.. a kettőnké most mégis hagytam elveszni és megint eltünni az életéből. Azonban most ő tünt el az enyémből.
Vajon ilyen lenne amikor neki tüntem el? Hiányérzet? Vajon.. vajon láthatom még egyszer? Egy másik világban? Vagy jóvá tehetem enberi mivoltom bűneit?
E/3 sz.sz:
Mindenki aki ismerte y/n most itt áll a temetésén. Igaz higy gyilkos volt, mégis eltemették őt. Mindenki szép fekete ruhában áll, vannak akik sírnak, vannak akik magukat emésztik. Mindenki tudta hogy y/n nem önszántából lett ilyen, hanem valaki miatt. Valaki miatt aki otthagyta őt a sötétben, egy szörnyekkel teli világban, majd mikor felbukkant újra elhagyta. Y/n is ott volt lélekben, látni akarta ki ment el és ott volt Ő. Aki miatt mind ezt csinálta, felhagyott életével és a gyilkolásba menekült. Mindenki mondott valami jót y/n ról.. aki miatt a leginkább ledöbbent az Hawks volt. A legjobb barátja nem cifrázott de nem is volt szűkszavú. Szerette Y/n-t és ő ezt nem vette észre.
-Szerettem őt, de tudom hogy már jobb helyen van. Tudom hogy vigyáz rám és mellettem lesz úgy ahogy én neki. Remélem még találkozunk.- sírta el magát Hawks-
Y/n megérintette a fiút így elállt kicsit a sírása. Az ég is rákezdett, mindenből mintha kiment volna a szín és a boldogság, már csak üresség és bának telítette be a helyet.
-Y/n miatta fogok élni.-folytatta- hogy helyette is elérjem a céljaimat és büszke lehessen rám.- ezzel leült helyére-
Miatta élt ezután. A célja miatt hogy büszke legyen. Tudja hogy mára már miatta van és lesz. Megbecsüli így hogy már nincs..
Vajon láthatom még? } tette fel magában a kérdést Keigo és Dabi.
ESTÁS LEYENDO
Vajon láthatom még? 「dabi x reader」[befejezett]
Fanfic‼️Aki nem olvasta a mangát/ nézte meg a bnha-t annak SPOILER VESZÉLY‼️ Nem teljesen a rendes storyt követi 'Vajon láthatom még.. egyszer utoljára?'