veintiséis

532 84 172
                                    

"Özür dilerim." dedi Iwaizumi.

Akaashi daha ağzını açmamıştı, törenin bitmesini beklemişti konuşmak için. Derince nefes aldı ve koltuğa oturdu.

"Seninle gurur duyuyorum." dedi hızlıca. Iwaizumi ise şaşırmıştı, duyduğunu tam anlamamış gibi tekrar Akaashi'yi yokladı.

"Ne?" dedi Iwaizumi. "Kızmadın mı?" dedi.

"Kızgın olduğum tek kişi kendimim." dedi. "Seni baskıladığım, ilişkini de haliyle mahvettiğim için özür dilemesi gereken benim." dedi mahcup tavırla.

"Yapma." dedi Iwiazumi. Hemen koltuğa arkadaşının yanına ilişti ve kolunu omzuna attı. "Sen yapman gerekeni yaptın, korkak olan bendim." dedi.

"Aranız iyi mi?" dedi Akaashi.

"İyi olacak." dedi ve arkadaşını daha da sıkı tuttu. "Sana sormalı, yapımcıyla aran nasıl?" dedi gülerek.

"Hemen konuyu bana çek zaten." dedi ve kıkırdadı. "Ne olsun, öyle yuvarlanıp gidiyoruz." dedi ve arkasına yaslandı.

"Lisedeyken Bokuto'dan hoşlandığını hatırlıyor musun?" dedi Iwaizumi.

"Hiç başlatma, o zamanlar çok kötüydüm." dedi ve ikisi de güldü.

Sonunda huzura kavuşmuşlardı. İkisi de her şekilde kendini rahat hissediyordu. Tabii magazin Iwaizumi'nin peşinden gelecekti ama bununla savaşabilirlerdi.

"Git sevdiğini gör, ben de kendiminkini göreyim." dedi Akaashi ve ayaklanıp odadan çıktı.

Iwaizumi ise arkasından hayran hayran bakıp ayaklandı.








"Oikawa, sosyal medyada kavga etmez misin?" dedi Sugawara telefona bakarken.

"Etmez miyim? Öyle bir ederim ki!" dedi ve telefonuna daha çok abandı. Homofobikler ile kavga etmeye zaten alışmıştı. Şimdi de sevdiği için kavga edebilirdi.

"Iwaizumi seni savunduğu öfkelenmiştin." dedi Sugawara ve güldü.

"O farklıydı." diye tersledi hemen Oikawa.

"Tabii." dedi ve derin nefes aldı. "Her şey yolunda mı peki?" dedi.

"Galiba, yani şu kadar göz önünde olmasaydık, normal bir şekilde hayat yaşayabilsek her şey daha iyi olurdu ama." dedi Oikawa.

"İşin eğlencesi orada işte." dedi ve Oikawa'nın kafasına öpücük kondurdu. "Kaçtım ben." dedi ve hızlıca uzaklaştı.

Oikawa telefonunu çıkarıp Iwaizumi'ye gelmesini söylediği bir mesaj attı. Artık onlarında konuşması gerekiyordu.

Bir sürü şey gelip geçmişti.


"Selam." dedi kararsızca içeri girerken.

"Selam." dedi Oikawa ve kendisine doğru çekip sarıldı. "İyi misin?" dedi.

"Şimdi öyleyim." dedi ve güldüler.

"Yatağa geçsek?" dedi Iwaizumi.

"Yavaşla." dedi Oikawa ve güldü. "Yani, istiyorsan..."

"Hayır, evet." dedi ve duraksadı. "İstiyorum ama konuşurken de yatakta olmayı tercih ederim, sana sarılmayı özledim." dedi.

Oikawa istemsizce kızarmıştı. "Geçelim." dedi ve odanın yolunu tuttu. Iwaizumi sessiz adımlarla onu takip ediyordu, sanki birbirleriyle ilk defa temas haline geçeceklerdi.

"Tişörtünü çıkar." dedi Oikawa kendininkini atıp yatağa yerleşirken.

"Nasıl isterseniz." dedi Iwaizumi ve tişörtünü fırlatıp Oikawa'yı göğsüne çekti ve başına öpücük kondurdu.

starlights [iwaoi] -tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin