Másnap a suliban szenvedve hallgattuk a tanárt, amikor két beszélgető balfasz miatt a tanár elkezdett ültetgetni minket.
- Tae, te Namjoon mellé ülsz. Jimin, te Jungkook mellé. Yoongi, Seokjin mellé...- kezdte mondogatni.Megijedtem amikor azt mondta, hogy Jimin ül mellém. Oké, legutóbb én próbáltam őt megnyugtatni, de a múltunk nem éppen fényes. Amikor leül mellém összébb húzom magam, már csak az ösztöneim miatt.
- Nyugi van, balfaszkám. Most nem bántalak.- mondja rám sem nézve. - azt majd szünetben, ha a kis Taehyungocskád nem lesz melletted.- mondta halkan a végét.Eléggé megrémültem Jimintől, főleg, amikor Tae szünetben kiment a büfébe valami kaját venni.
Yoongi megvárta amíg mindenki kimegy, engem persze Jimin lefogott, nehogy mozdulni tudjak. Amint mindenki elhagyta a termet, Yoongi bezárta az ajtót és elindult felénk.Már a gondolattól elkezdtem remegni, hogy megint meg fognak verni.
Amint Yoongi elénk ért megfogta az arcom és erőből fordított magával szemben. A szemeimet szorosan lehunyva tartottam. Valahol azt olvastam, hogy ne nézz a vadállat szemébe, mert azt támadásnak veszi. Nem tudom, miért néztem Sugát vadállatnak, de biztos jó okom lehetett rá.
- A szemembe nézz nyomorék!- morogta és ujjaival belemart az arcomba. Kinyitottam könnyáztatta szemeimet. Yoongi ijesztő és vérszomjas tekintetével találtam szembe magam. Az ajtó kilincse lenyomódott, de az illető nem tudott bejönni.
-Kook itt vagy?- jött a hang kívülről.
- Ó, a pici Tae keresi a párját!- suttogta a fülembe gúnyosan Jimin.Yoongi elengedte az arcom és elment az ajtóhoz. A kulcsot előhalászta zsebéből és kinyitotta a nyílászárót. Taehyung belépett a terembe.
Amikor Suga mellett ment el tekintettel szikrát szórtak egymásra. Tae elimdult felém, amint észrevette, hogy mozgás képtelen vagyok, rohanni kezdett. Yoongi elkapta párom karját és hátra csavarta. Szépen lassan lefektette a földre, majd ráült a hátára. Mocorogni kezdtem Jimin karjai között, a szabadulás reményében.A magasabbik csak elnevette magát.
Hirtelen egy bicskát kapott elő és szerelmem torkához illesztette. Még nem mélyesztette bele a bőrébe, csak ott tartotta.
- kezdődhet a móka!- nevetgélt Jimin.
- Noss akkor kezdjük.- mormogta Yoongi is. A bicska pengéjét kicsit neki nyomta Tae nyakának, mire bennem elpattant valami.
Hirtelen adrenalin hullámtól vezérelve, kiszabadultam Jimin szorításából és, hogy ne támadjon újra izomból hasba rúgtam.Szegény kis törpe csak nyekkent egyet, míg párja dühösen meredt rám. Oda léptem hozzájuk és párom fogvatartóját felrángattam ülő helyzetéből.
Késével pofozott fel, ezzel egy elég mély csíkot húzva arcom bőrén. Szisszentem egyet, majd gyomron vágtam Sugát, aztán dobtam rajta egy fél válldobást. Ő is csak nyekkent egyet mint a párja.
Újra támadtam volna, ha Tae nem állít meg.
ESTÁS LEYENDO
Kérlek ments meg! (Taekook)
FanficJeon Jungkook, aki szociális szorongással és depresszióval küzd, kap egy új osztálytársat. A tanár az új diákot pont Kook mellé ülteti, aki ennek kezdetben nem igazán örül. Meg fog változni Jungkook hozzáállása? Az új diák mit fog hozzá szólni?