Másnap nagyban mentem a sulihoz, amikor egy ismerős alakot véltem felfedezni, aki éppen felém rohant. Ahogy közeledett, úgy vált egyre kivehetőbbé az illető is. Ez Taehyung. De miért rohan?
- Fuss Kook! Gyerünk!- lihegte amikor mellém ért.
- miért?- értetlenkedtem, majd a sarkon befordult három háztömb nagyságú ember.Mi folyik itt? Tae nem válaszolt, csak megragadta a kezem és ismét futásnak eredt. Egyszer csak berántott egy ház mögé egy sikátorban. Az üldözőink elrohantak mellettünk.- Mi ez az egész Tae?- kérdeztem, abban reménykedve, hogy elárulja.
Csak nemlegesen megrázta a fejét és elindult az iskola felé. Hát jó.
- Ha nem mondod el, nem adom vissza a pulcsid!- mutattam fel a ruhadarabot amit tegnap adott kölcsön.
-neked adom!- húzta egy félmosolyra gyönyörű ajkait. - neked jobban állt.- vont vállat és folytatta az útját. Némán követtem. A sulihoz vezető úton kitaláltam, hogy ma nem fogok hozzászólni büntetésből!
A második órában feltünt neki, hogy valami nem oké. Egy darabig próbált szóra bírni, majd átállt más módszerekre. Először az arcomat böködte, utána meg az oldalam. Amikor rájött, hogy nem fogok reagálni, akkor a fülemet kezdte pöckölgetni. Amikor ráunt, egyszerűen beleharapott a fülembe, mire felüvöltöttem.
- Mi a baj Kook?- kérdezte a kedvenc tanárom.
- Se-semmi!- ráztam meg a fejem.
- Jungkook vérzik a füled!- mutatott a tanár az említett testrészem felé.
- Segítek neki lekezelni!- mondta Tae, aztán kirángatott a teremből. Behúzott a vécébe, és egy vizes kéztörlőt a kezembe adva nézett a szemembe.- Elmondod végre, hogy mi a baj?- nyomott neki a falnak.
- Elmondod, miért menekültünk reggel?- kérdeztem vissza.
- Ezért haragszol?
- Ezért haraptál meg?
- Nem tudsz rendesen válaszolni?
- És te?- mikor ezt kimondtam, hitetlenkedve felnevetett. Közelebb hajolt hozzám, de még mindig a szemembe nézett.Tudtam, mit akar és én is akartam. Én is közelebb hajoltam hozzá egy picit. Már csak pár miliméter volt köztünk, amikor kivágódott a budiajtó. Hirtelen ugrottunk hátrébb, így én lefejeltem a falat.
Jimin lépett be az ajtón, de most nem tűnt sem ellenségesnek, sem ijesztőnek. Teljesen össze volt törve. Oda akartam menni hozzá, de Taehyung nem akart oda engedni hozzá.
- Mi a baj Jimin?- kérdeztem tőle.
Vote&komment
Halihó kölkeim! Mivel szombaton felvételizem, addig szerintem nem hozok új részt egyik könyvemben sem. A megértőknek köszönöm, a többieket pedig puszilom!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kérlek ments meg! (Taekook)
Hayran KurguJeon Jungkook, aki szociális szorongással és depresszióval küzd, kap egy új osztálytársat. A tanár az új diákot pont Kook mellé ülteti, aki ennek kezdetben nem igazán örül. Meg fog változni Jungkook hozzáállása? Az új diák mit fog hozzá szólni?