Tajné tužby

30 2 4
                                    

Naskytl se jim pohled na rozlehlou místnost plnou skříní a stolů. A taky na zcela vyděšeného Rona, který ně nevěřícně zíral. V zápětí se za ním vynořili Snape a Minerva. Snape si je změřil podezíravým pohledem a jako první promluvil. „Potter? Grangerová? co tady děláte." McGonagallová za nimi potichu zavřela dveře. Harry se vzpomatoval z překvapení. „My? spíš by nás zajímalo co tady děláte vy?! A proč je tu s vámi Ron?" Zalétl pohledem ke skříním přetékajících všemi možnými baňkami a lektvary. „Děláte snad na něm zakázané pokusy?!" V jeho hlase stoupal hněv. „Nařídila vám to ona že. Je tohle její další plán jak -" „Uklidněte se Pottere, tak to vůbec není." Minerva se jala konečně vysvětlovat. „Já, profesor Snape a profesor Lupin jsme tady v podstatě vězněni, máme za úkol míchat Dolores lektvary, jelikož ona to sama nedokáže." Chvíli se odmlčela, aby tuto informaci dostatečně vstřebali. Na Hermioně se značila němá otázka. „O ostatních učitelích bohužel nic nevíme." Otočila se směrem k Ronovi. „Tady pan Weasley přišel pro lektvar na -" Ron pokračoval sám. „Bylo mi z té dnešní kaše tak blbě, že jsem se málem pozvracel na jeden z jejích růžových koberců." Ušklíbl se na Harryho, který se už taky začal trochu usmívat. „Tak mě radši poslala sem." V rohu místnosti zapraskal krb. Oheň začínal dohořívat, a tak do něj Snape přihodil další poleno. „No.. my vlastně utíkáme z výcviku. Každý před někým jiným." Hermiona se zadívala na profesorku McGonagallovou. „Vyskytly se jisté problémy s Bellatrix a Luciusem, ale myslím, že u ostatních to bude dost podobné."
Dveře se znovu otevřely. Lupin se ani nedivil, když je spatřil. „Á výborně máme hosty! Posaďte se u nás přeci. Dám postavit na čaj." Sedli si k jednomu z dlouhých laboratorních stolků. „Nemůžeme se vrátit. To by byl náš konec," řekla Hermiona s úzkostí v hlase. A tak začali vést diskuzi, jaké mají  možnosti a co budou dělat. Lupin si k nim po chvíli přisedl a přinesl pár kouřících šálků na oprýskaném tácku. „Můžete se ukývat tady, ale myslím, že by bylo jen otázkou času, kdy by vás odhalila. Už teď po vás určitě pátrá celá škola.. Já vidím jediné řešení." Všichni se zvědavě naklonili blíž. „Víte, my máme jeden velký problém. Tím problémem je Dolores Umbridge. Zneškodníme problém a pomůžeme tak nejen vám, ale úplně všem v této škole." Minerva zamyšleně zkřížila ruce. „A jak to chcete udělat prosím vás? Bez hůlek těžko něco zmůžem." Lupin souhlasně přikývl. „Nemáme hůlky, pravda a nemůžeme spoléhat na kouzla. Ne všechny boje se ale vyhrávají čáry. Jsme sice kouzelníci, ale pořád jsme všichni lidé. I ti nejvíc zkažení mají emoce, city, slabiny.. a právě toho my můžeme využít. Jak přesně to uděláme, ptáte se? Inu, mám už takový drobný plán." Lupin se usmál směrem k zamračenému Severusovi. „Nejprve musíme získat její důvěru. Podívejte se na nás. Komu by nejvíce věřila? Hm? No myslím, že odpověď je jasná." Snape na něho soustředěně hleděl. „Co konkrétně bych v tvém plánu měl udělat?" Umbridge touží mít všechno. A docela se jí to daří, jak jste si jistě všimli. Ale přeci je tu jedna věc, kterou nemá, po které tajně touží, kterou dosud nepocítila..." Snape netrpělivě svraštil obočí. Věděl, že to co řekne se mu líbit nebude. Lupin se znovu vševědoucně usmál. „Přeci lásku."

Dark side of roseKde žijí příběhy. Začni objevovat