twenty one ;; calling jam-jam.

130 11 40
                                    


-

"babacığım, jam-jam'i arayabilir miyiz?" büyükanne ve büyükbabalarının yanına geleli üç gün olmuştu ve rosamund şımarıklık yapıyordu.

"cidden mi? zaten onu görmediğin bir hafta olmuştu, bu kadar ağlamamıştın." rosamund, sherlock ve mycroft bahçedeki çardakta oturmuş yemeğin hazır olmasını bekliyorlardı. ailesi çocuklarına iş yaptırmamaya çalışıyordu geldiklerinden beri. zaten meşgul ve yoğun iki oğlu için üzülüyorlardı. üstüne üstlük sherlock'un draması da çıkmıştı ortaya.

"O ZAMAN BİR DÖNEMDEN GEÇİYORDUM TAMAM MI? BABAMI AZ GÖRÜYORUM ZATEN!" rosamund'ın çıkışması üzerine mycroft olaya müdahale etmeye karar verdi.

"tamam, tatlım, akşam ararız tamam mı?" rosamund bunun üzerine amcasına sarıldı hemen.

"sen en sevdiğim amcamsın!"

"ben senin tek amcanım."

"İŞTE BU!" rosamund geri çekilip hemen eve doğru koşmaya başladı mutlu mutlu.

iki kardeş suspus oturdular biraz. sonunda ikiside sigarasını yaktı.

"neden en yakın arkadaşların arasını açıyorsun?"

"komik değil."

"kızını kıskandığını söyleme bana." mycroft dumanı üflerken güldü. sherlock bir şey dememe kararı aldı ve kendi sigarasını içine çekti.

"sigara mı içiyorsunuz siz?" annelerinin gelişi üzerine ikiside arkasına götürdü elini.

"hayır."

"mycroft içiyor."


-

jonah ve corb serefine bolum

son olarak bu paraleli yapmaliydim yoksa james sherlock sıkıldıgı icin kendini öldürme paralelini yapacaktim

saka saka.

elvedalar 👯‍♀️👯‍♀️🌂

babysitter ‣ sheriarty !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin