gecis bolumu ve okuyanlar var mi hala bu arada ya
-
"rosamund, ben geldim! affedersin, markette sıra vardı." james kendi anahtarı ile kapıyı açıp girince gördüğü görüntüyü anlayamadı. rosamund'ın yanında yaşlı bir kadın vardı ve beraber çay içip kurabiye yiyorlardı.
"kimsiniz? uzaklaşır mısınız kızdan?" diye atıldı hemen kadına.
"ben ev sahibiyim, siz james olmalısınız. ah, rosamund'ın anlattığı kadar yakışıklı ve gerginsin bakıyorum? ay, rosa, dediğin gibi tam sherlockçuğuma göre." yaşlı kadın adamı süzüp konuştu mutlu mutlu. "biliyorum, bayan hudson, ben her zaman haklıyımdır, bilirsiniz." kız oturduğu yerde gülümserken elini çenesine koydu.
"sus bakalım sen küçük geveze. gel bakalım james sende istediğin kadar ye." bayan hudson onu çağırdığında aldırış etmeden gitti mutfakta yanlarına.
"james moriarty, ama rosa beni tanıtmış sanırım." elini uzattı kadına tanışma babında. kadında elini sıktı buna karşılık. "bayan hudson demen yeterli, canım, evet hakkında çok şey anlattı. normalde rosamund'a ben bakardım ama ülke dışına çıkmam gerekiyordu, bilirsin bir uyuşturucu satıcısının dul eşi olunca arada bir uzaklaşman gerekiyor." tatlı tatlı konuşmasının üzerine tatlı tatlı cevap verdi james. sevmişti bu kadını kendisi gibi açık sözlüydü ve kurabiye getirmişti.
"bilirim, zamanında kokain satan aptalın teki ile çıkıyordum, biriyle çıkıyorsam ya da nişanlanmışsam asla paralarını yemeyi amaçlamam ama cidden başlarda sevmiştim ve sonra bir çoğu gibi aptal ve adi çıktı bende yapmam gerekeni yaptım."
"en güzelini yapmışsın, canım. ee sizin sherlock ile aranız nasıl?"
"kendisi hâlâ boşlukta ve o duymasın ama saf gibi bu aralar." sır veriyormuş gibi fısıldadı sonda. ikisini güldürdü.
"çok fazla drama olmuş, izlediğim pembe dizi gibi aynı."
"öyledir eminim, bayan hudson. en son pembe diziyi üniversite ikide izlemiştim arkadaşımla ve beynim o kadar yanmıştı ki cidden herkes herkesle akraba hepsi hepsi ile yatıyor falan." ikisinin hemen sohbete dalması üzerine rosa belli etmeden kalktı, eline bir kurabiye alıp televizyonun karşısına geçti. ödevini sonra yapardı.
"ateş ve buz diye bir dizi var kesinlikle izlemelisin, her bölüm drama çıkıyor ve en son dakika her şey çözülüyor."
"finallerim bitsin hepsine bakacağım."
"ne okuyorsun?"
"hukuk."
"ah, sana bir anımı anlatacağım. iyi dinle bak."
"ah tanrım şükürler olsun sonunda benim gibi binlerce anısı olup anlatan biri. dört kulakla dinliyorum, bayan hudson." elini çenesine koyup kadını tüm dikkatiyle dinledi.
bir kaç saat sonra kadın gitmesi gerektiğini daha dün gece geldiğini ve evine çeki düzen vermesi gerektiğini söyledi ardından da gitti.
-ates ve buz diye bir pembe dizi var mi bilmiyorum ben de bir dizide duymustum aklimda kalmis
BAYAN HUDSON SUPREMACY 🥵🥵🙏🏼🙏🏼🙏🏼💃🏽💃🏽💃🏽💃🏽🙆🏽♀️🙆🏽♀️🙆🏽♀️🙆🏽♀️😽😽😽😽
ve huzur icinde yat Una Stubbs, seni seviyoruz💔💔💔
elvedalar hepinizi yedim HAMHAM👯♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babysitter ‣ sheriarty !!
Fanfictionjames moriarty x sherlock holmes au ship book. - james, sherlock ve john'un kızı rosamund'a bakıcılık yapıyordu. ama olay göründüğü kadar basit değildi, john her zaman sorun çıkarıyordu. çünkü bilirsiniz; john watson her zaman kötü şeyleri kendine ç...