ජින් සුගා එක්ක ගෙදර ආවා. එයා අම්මට සිද්ද වෙච්ච ඔක්කොම කිව්වා. වෙලාවෙ හැටියට එයාලට මේ වෙලාවේ ගොඩක් උදව් ඕනි. මේක ද්වන්ධ සටනක් වගේ. ඒක නිසා තනියෙන් වෙන්න යන දේට මුහුන දෙනවට වඩා මේ වෙලාවෙ එයාලට එයාලගේ රැල ඕනි වෙනවා. ඒක නිසා එයාලා සුදුසු වෙලාවට එයාලගේ රැලේ උදව් ලබා ගන්නවා කියලා තීරනේ කලා.
වෙනදට ජිමින්ට ඕනි විදිහට ඉන්න හැසිරෙන්න දුන්නත් ඒ හැමදේම සීමා කරන්න සිද්ද උනා. ඒ හැමදේම එයාගෙම හොඳට. එයාට තියෙන ආදරේට.
සුගා ජිමින්ගේ කාමරේ දොර පොඩ්ඩක් ඇරලා ජිමින් දිහා බලාගෙන හිටියා..
"ඔයාව මන් බලාගන්නවා ජිමින්. ඔයාට කිසි කරදරයක් වෙන්න දෙන්නේ නෑ... මන් ඔයාට ආදරෙයි ජිමින්. දවසක ඔයාට ඒක තේරෙයි....🙂"
______________________________________
ඊලග දවසේ ඉස්කෝලේට ජිමින් ගියේ සුගා එක්ක. ජින් හියුන් දේවාල පූජාවක් තියලා හොඳ බණක් දෙසලා ජිමින්ව සුගා එක්ක එවලා තිබ්බා. ජිමින්ගේ මූන හිල් පොල් කට්ටක් වගේ. මූන රතු වෙලා. කට උල් වෙලා. අඩන්න ඔන්න මෙන්න වගේ ඉන්නේ😂😂😂.
එදා ජිමින් ඉද ගත්තෙත් සුගාගේ එහා පැත්තේ. ජින් හියුන් ගේ බණ කොල්ලා අහනවා වගේ. සුගාගේ එහා පැත්තට වෙලා කකුල් දෙකත් ඉස්සරහට දාගෙන වන වන ඉන්නවා. මූනත් උල් කරගෙන 😂😂. සුගාට ජිමින්ව දැක්කම හිනා යන්න ගියත් එයා ඒක හිර කරගෙන ගනන් ගන්නේ නෑ වගේ හිටියා.
සුගා, ජින් හියුන් එයාලා කොච්චර හොඳින් ඉන්න හැදුවත් ඉස්සරහට වෙන්න යන දේ නිසා ගොඩක් confuse වෙලා ඉන්නේ. ජිමින්ව මානසිකව වට්ටන්න ඕනි නැති නිසා තමා එයාලා හොඳින් වගේ පෙන්නන්නේ🙂.
සුපුරුදු පරිදි ජන්කුක් ටේ එනකම් බලාගෙන ඉන්නවා. උදේට ඉස්කෝලෙට ආව ගමන් ටේ එනකම් මගට වෙලා කොහේ හරි අස්සක ඉදන් බලාගෙන ටේගේ හිනාව එක්කම තනියෙන් සතුටු වෙන එක තමා ජන්කුක් කරන්නේ. කොච්චර නපුරු උනත් වෙලාවකට ඒ හිතත් හරි බොලඳයි ආදරේ ඉස්සරහ 🙃🙃.
ජන්කුක් දැක්කා ඈතින් එයාගේ ටේ ඉස්කෝලෙට එනවා. එදා නම් ජිමින් සුගා එක්ක නිසා ටේ තනියෙන් නෙ ආවේ. ඒකෙන් ජන්කුක්ගේ හිත පොඩ්ඩක් සතුටු උනා 😌.