HARRY
Momentálně jsem s tátou a se strejdou a Peterem a Tymotym v pracovně.Je problém s Konrem.
Což znamená jedno a to, že se v domě musí nacházet ta kráva Katie. Tak moc mě rozčiluje. Je to ten nejhorší člověk na světě.
Kdybych mohl tak bych ji nejraději zabil ale je to bohužel dcera Tymotyho což je tátův a strejdy nejlepší kamarád.Katie se až moc kamarádí s Emmou ale Emma je moje sestra a navíc není tak moc nepříjemná.
Poz.au.: jen bych sem napsala zkratky když bude někdo mluvit.
H(Harry)
E(Emma)
M(Melody)
T(Tea)
L(Leo)
K(Katie)
F(Fiona)
B(Bártoloměj)
Bet(Betty)
W(William)
Kris(Kristýna)
Lu(Lukas)
Tym(Tymoty)
Luk(Luk)
D(Dylen)
Bel(Bella)
P(Paris)
Pet(Peter)
A(Ariel)
Deb(Debby)H:"Tati mohl bych jít do své ložnice.?"
D:"Jasně synu."
H:"Děkuji. A ahoj."Vydal jsem se do mojí ložnice.
Jen bych chtěl říct, že se moje ložnice měnila jen jednou a pak už nikdy,neboť jsem to rodičům nikdy neříkal. Což Melody mění ložnici skoro každý měsíc.A navíc se příští týden mám stěhovat do svého domu.
Což je super, neboť tam nebude Katie.Takto vypadá dům. Je nejméně 4 krát větší než rodičů.
Je úžasný. Teďka ještě v něm nebydlím, neboť se dělá vnitřek.
Malujou se zdi a stěhuje nábytek.Říkal jsem tátovi, že mi bude stačit malý dům ale on, že ne. A tak koupil toto.
Jako budoucí boss mafie dědím většinu jejich majetku. To je zákon. Sice sestry budou mít taky dědictví ale ne tolik jako já.
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️