HARRY
Dostal jsem skvělý nápad. Ale budu potřebovat aby mi pomohla s ním sestra.H:"Ježíši vy tu jste oba dva."
Emma:"Harry... Jdeš se podívat s náma na náš společný dům. Už jsme zasnoubení 4 měsíce a za 2 dny se bereme a stěhujeme se k sobě."Jo Luk si vzal tu svoji přítelkyni ale v tom západkově v Evropě kde s ní chce prozatím zůstat. Jeho máma byla z toho smutná , neboť chtěla být na jeho svatbě ale on to takhle zvoral.
H:"Jo jdu ale mám nápad. A potřebuji abys mi s ním pomohla."
Josh:"A mohu nějak pomoct i já."
H:"Ne mám v plánu Katie požádat i ruku ne ji zabít."
Emma:"Počkej cože?"
H:"Napadlo mě, že až budeš házet s kyticí tak bys ji nehodila ale přinesla ji Katie a řekla aby se otočila a já klečel za ní a pořádal ji o ruku. Ale jestli ne tak to pochopím přece jen je to tvoje svatba."
Emma:"Ten nápad se mi líbí a velice ráda ti ho pomohu uskutečnit."
H:"Díky. Teďka jdu do zlatnictví vybrat nějaký zásnubní prsten."
Josh:"Chceš pomoct přece jen jsem vybral jednou správně."
H:"Ne to ne. Chci abych měl jistotu do života, že ji dokážu vybrat šperky. Znáš mě určitě se na mě nasere a budu si ji muset utěšovat špetkama."
Emma:"Budu dělat, že jsem to neslyšela."Hnedka po tom co mi slíbila Emma, že mi pomůže jsem šel do zlatnictví kde jsem vybíral prstýnek dost dlouho.
Nakonec jsem vybral dva. Jeden dneska jen tak dám Katie při večeři se slovy , že jsem ji koupil dáreček. Doufám, že se jí to bude líbit.
A pak zásnubní. Katie je výmečná a proto jsem ji chtěl koupit výměny prsten.
Nechtěl jsem ohraný zlatý s diamantem. Proto jsem vybral bílé zlato s měsíčním kamenem a s par diamanty.Je zvláštní stejně jako ona. A proto si myslím, že je tento prsten dělání jako pro mojí Katie.
KATIE
Byla jsem večer pozvána do restaurace na jídlo. Takže jsem si oblékla krásné černé šaty.Po jídle a před dezertem mi řekl, že má pro mě dárek. A byl krásný. Byl tam prstýnek ve stavu korunku. Byla překrásný.
H:"Tak mě napadlo, že když už bydlíš i mě tak si dej všechny k nám.
Katie:"Jo jo budu."Dnešek celkové prošel úplně úžasné už jsem se těšila na svatbu své nejlepší kamarádky. Docela se těším až o mojí ruku požádá i Harry.
Bože nedávno jsme se nenáviděli a dneska by jsme nedokázali žít ani 1p minut od sebe.Trochu krátká ale snad něco.
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️