KATIE
Když jsem se probudila bolela mě tak moc hlava, že jsem myslela, že asi o ní co nejdříve příjdu.E:"Dobré..."
K:"Dobré. Prosím mě bolí hlava."
E:"Někdo má kocovinu."Převlékly jsme se a šli do kuchyně si něco pro jídlo. A já pro aspirín.
V kuchyni byl už Harry a Josh.
Harry měl křívý ksicht.
E+J:"Další s kocovinou."Ty dva se začali smát.
H+K:"Drž tě hubu."
K:"Em.. Kde je aspirín?"
H:"Už neni vzal jsem si ho já.."
K:"Děláš si prdel?"
H:"Nóó..."
J:"Ještě tu je."
K:"Máš štěstí."
H:"To se tě mám bát?"Já jsem zase šla zpět do Emminého pokoje si lehnout,nebot mě tak moc bolela hlava, že bych raději momentálně umřela.
Lehla jsem si na její postel a zavřela oči.JOSH
Harry se probudil a šel hnedka pro aspirín.
Šel jsem s ním, neboť jsem měl hlad. A to velký.Tak přišla pak Emma a Katie.
Harry i přes bolest ji štval. Je neuvěřitelné, že oni se musí hádat a dělat si zle i když jim je na umření.
Po tom co odešla Katie šel i Harry do pokoje.E:"Ty se včera řídili."
J:"No jo. Ale je divný, že se spolu nějakou dobu bavili..."
D:"Prý to bylo kvůli nám a Emmě."
E:"Ale já chtěla už nejméně 20 let ať se alespoň baví nebo ať si nedělaj zle. Ale až teď.? A to jim to nevydrželo dlouho."
Tym:"Od té doby co se Harry dozvěděl, že jde na rande s tím.. kuchařem z restaurace King and Queen.. Nebo tak nějak."
J:"To se nedivím. Toho nenávidí nejvíc na celém světě. A to kvůli tomu, že kvůli němu prohrál sázku."
E:"S kým?"
J:"Semnou"
Bel:"Jakou?"
J:"Měl zbalit Angelu ale on ho polil omylem pivem a Angela se pak s Harrym nechtěla bavit. Takže prohrál a musel rozmlátit svoje auto. Ale jen tak to nenechal ti Angelu pak zabil."
E:"Páni.. A já myslela, že o bratrovi vím vše ale jak se zdá tak je hodně věcí co předemnou tají."
A:"Takže se nenávidí už od toho jak musel rozbít jeho milované auto.?"
J:"Ale on neměl jen tak nějaké auto. On měl auto které bylo známo tím, že byla na světě jen jedno."
D:"A on tím viní Frenka. Vždyť on se vsadil.."
J:"Ale ona mu řekla něco typu, že nechce kluka od piva."HARRY
Tak moc mě štve, že jde s Frenkem ven. A k tomu na rande.
Může za to, že jsem za celý svůj život prohrál jen jednu sázku a musel jsem zničit to nejlepší auto na světě.
A chtěl jsem být stále kamarád s výhodama s Katie.Na rande s ním jde za 6 dní.
KATIE
Probudila jsem se až když Harryho máma křičela "OBĚD"..
Šla jsem dolů na jídlo.A:"No konečně. Už jsou tři hodiny."
K:"No jo."
Tym:"Nebuď drzá."
L:"Jo jo tatínku."Pak jsem se najedla a šla s Emmou koukat na netflix.
No jo... Je mi lépe a mám volno. Což znamená netflix.Vzala jsem si chipy a kofolu a začala koukat s Em..
Než jsem se nadála uběhlo šest dní jako voda.
Mezi tím jsem byla 5 dní v práci.
V poslední době tam nebyl Harry ani jednou ale nejspíš kvůli tomu, že tam pracuji a je pořád na mě naštvaný..
Emm mi řekla proč ho nemá rád.
Takže to není kvůli mně ale kvůli Angele.Dneska jdu na rande.
Je to neuvěřitelné. Sice jsem rande měla ale toto je jiné. Tohle bude možná z 50 procent můj manžel...
Záleží jestli mi pak řekne ano.Na rande jsem si vzala bílí svetřík a roztrhané džíny.
Sice miluji spíše černou a méně slunečné oblečení. Tím chci říct, že řada nosím styl volnější a takoví prostě jiný. Ale i tak někdy si na sebe ráda dám i slušnější styl.
Než jsem odešla ještě někdo u mě zvonil otevřela jsem dveře.
Měla jsem dvě hodiny. Ale i tak jsem se připravila, neboť dnešek musí být dokonalý aby já byla s Frenkem.
Stál tam Harry. Byl trochu opilí.
Hnedka co jsem dveře pootevřela vešel do místnosti a mě přitlačil už na zavřené vchodové dveře.
A začal mě líbat. Já hnedka s ním spolupracovala.
Po tom co nám došel kyslík jsme se od sebe odkáhli jsem mu dala facku.K:"Já jdu na rande s Frenkem. Tohle nesmím."
H:"Ještě spolu nechodíte a ty jako kamarádka s výhodáma co nemá přítele máš za úkol mi pomoct."
K:"Takhle to nechodí.".
H:"Ale u mě jo.".Něž jsem se nadala byla jsem příšpendlená a posteli.
No jo... Zase jsem se s ním vyspala.
Po tom jsem se vykoupala a oblékla a upravila si trochu make-up a vlasy.
H:"Kam jdeš?"
K:"S Frenkem..."
H:"To nemůžeš mít jiného?"
K:"Slyšela jsem za co může. Ale ne je milí a vtipný. A když se mě doktne tam je to příjemné jako když se mě doktne třeba Emma. Ale když se mě dokneš ty. Tak mi naběhne husí kůže a cítím něco divného. Chápeš."
H:"No jo."Nakonec jsem ho ještě z bytu vykoupala a já se vydala za Frenkem.
Chci se omluvit, že mi to trvá tak dlouho ale učím se ještě na přímačky na střední školu.
Takže se učím a nemám moc čas.
Na věci co mě baví... ❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️