KATIE
Dneska to jsou tři měsíce od doby co jsme se pohádali s rodiči. Tři měsíce byl klid a nebylo ani slechu ani vidu po Konrovi. Což je dobře ale i tak nevíme jestli něco neplánuje.Dneska jsme nasedli do letadla, neboť letíme do Itálie za jedním známým Dylena.
Seděli jsme v klidu v letadle a letěli jsme.
Najednou do letadla nastoupil Josh a obejmul Emmu. Harry to uviděl a zavrčel, neboť se mu to nejspíš nelíbilo.Josh:"Harry ahoj."
Harry:"Už se jí nedotýkej."
Dylan:"A proč by ne?"
Harry:"Nechci aby ji objímal."
Bell:"Ale já si myslím , že jsou překrásný pár."
Harry:" Děláte si prdel oni spolu chodí?"Harry se rval za Joshem aby mu dal přes hubu. Ale já běžela za ním a chytla jsem ho za ruku a zatáhla ho. Nasraně se na mě otočil jako by mě chtěl zabít.
Dylan:"Opovaž se jí něco udělat."
Katie:"Nebojte nic mi určitě neudělá."Nikdo mi skoro nevěřil ani se nedivím.
Harry se přimáčkl ke stěně letadla a chytil mě pod krkem ale ne tak aby to bolelo přisál se mi na rty a tvrdě mě začal líbat.Harry:"Pochop to , že mě to sere. Ona je moje sestra a on nejlepší kamarád."
Katie:"Ale všichni nemůžou fungovat jak pískáš. A já taky nebudu. "
Harry:"Ty jsi ale moje."
Katie:" Nejsem. Nemám přítele ani manžela abych něčí byla".
Harry:"Neboť jsi moje. A budeš moje. Nikdo jiný se tě nedotkne."
Katie:"Ale když jsem tvoje tak tě prosím nech aby byli spolu. Nech aby byli taky šťastný. Prosím..."
Harry:"Tak jo. Ale i tak si budu muset nějaké věci s Joshem vyřešit."
Katie:"Hlavně se s ním neper."Harry se otočil a já viděla udivené výrazy kolem.
Emma:" Cože?"
Betty:"Vy spolu?"
Ariel:"Chodíte?"
Katie:"No...."
Harry:"Jo a vadí to někomu?"
Tym:"Ne jen trochu udivuje a překvapuje ale zase nás to těší. Nebo alespoň mě a Ariel, neboť si myslím , že nikoho lepší Katie mít nemůže."
Dylan:"Mě udivuje to ,že máš vážně holku ale zamlouvá se mi to a myslím si ,že Katie je úžasná volba."
Bell:"To si také myslím. Katie jsem brala od narození jako svojí rodinu i když to rodina úplně nebyla."
Harry:"Až se vezmeme tak to rodina bude."Nemohla jsem věřit vlastním uším. Tak moc jsem chtěla být jen jeho a aby byl můj až se mi to splnilo.
Emma:"Já to věděla. Teda ne ,že spolu chodíte ale tušila jsem , že mezi vámi něco je. A jsem mega ráda , že budeš jednou moje švagrová. Mám radost. Ale pokud to vezmu kolem a kolem tak Josh je tvůj nejlepší kamarád a moje nejlepší kamarádka je Katie a já jsem tvoje sestra a ty můj bratr. Takže jsi mi udělal to stejné akorát o nás to věděli všichni krom tebe."
Harry:"Ty jsi to věděla!"
Katie:"No jo. Promiň chtěla jsem ti to říct ale Emmě se líbil Josh už dlouho a chtěla jsem aby byli spolu."
Harry:"Ale nemění to nic na tom , že jsi mi lhala."
Katie:"Nelhala jen neřekla."
Harry:"Ale takhle to nejde."Harry mě chytil za ruku a skoro rozdrtil tím jak mi ji zlostí mačkal.
Katie:"Au... Harry to bolí."
Harry:"Taky to bolet má."
Katie:"Vždyť jsem neřekla Emmě ani to, že jsi ty šaty vybral ty a řvala jsem po ní jen aby si myslela, že mě štve to, že řekla, že ty šaty by se líbilo tobě."
Harry:"Ano ale ty máš být moje. Máš mi říkat vše a ne mi tajit to, že moje sestra a můj nejlepší kamarád chodí."
Katie:"Harry já se ti vážně omlouvám. A vím, že tě to štve ale i tak tě prosím odpusť mi to. Odpusť mi to. Já tě vážně miluju a nechtěla bych o tebe přijít."
Harry:"Zopakuj to."
Katie:"Harry já se ti...."
Harry:"Ne toto ne. To o tom co cítíš."
Katie:"Harry miluji tě."
Harry:"To jsem chtěl slyšet."
Katie:"A klidně ti to budu říkat pořád dokola jen se mě nezlob."
Harry:"Na to kašlu. Hlavní je to , že mě miluješ."
Emma:"Vážně nebuď na ní naštvaný. Řvi po mně ale ne to .... Počkat ty jsi bráchovi řekla,že ho miluješ?"
Katie:"No jo řekla. Jsem ráda, že to ví."Ten den nás rodina nechala ubytovat v jednom pokoji.
Katie:"Já se ti ještě jednou omlouvám."
Harry:"To neřeš. Hlavní je, že jsi moje."
Katie:"Jsem tvoje. A můžeš si se mnou dělat co chceš."
Harry:"Tak to se mi zamlouvá."Harry si mě přimáčkl ke zdi a lehce mě chytil pod krkem. Ani jsem to necítila. Spíše než nepříjemné to je vzrušující.
Harry:"Čí pak jsi princezno?"
Katie:"Tvoje."
Harry:"A já jsem tvůj."
Katie:"Jen a jen můj."Pak mě začal líbat no a pak se stalo to co všichni už tuší.
No a abych nezapomněla tak Melodie už s námi nevrací, neboť tu bude dělat modelku.
No jo. Někteří nevěří ale rozhodla se ,že je dopíšu , neboť bych nemohla nejspíš žít s tím ,že jsou rozepsané. Sice nevím jak často budou vycházet, neboť se chci věnovat hlavně tomu co budu psát na svůj oficiální účet.
❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️