EMMA
Kdo by řekl, že ten týden rychle uběhne a já už konečně půjdu na rande s Joshem. Moc se těším.
Katie mi pomohla vybrat šaty. A myslím si, že se mu budou líbit. Teda hlavně se líbí mně.Jdeme do mořské restaurace. Bude jíst mořské plody a podobně.
Já je miluju no a Josh je má taky hodně rád.Katie bude s Kristýnou vymýšlet svatbu. No a přijede vlastně i Kristýnin vyvolený.
Takže ta se nebude nudit. No a aby to Harry nezjistil ještě dneska, že jdu na rande s Joshem, tak ho táta zaměstná.
Měl by tehdenci nám rande zníčit a podobně, neboť to on jen tak nepřekpusne. Ale rodině se to líbí.
No a Melody....Ta dneska odeslala nějaké vyplněné papíry o Miss Ameriky. No jo.. Přemlouvala mě a i Katie, ale my na to nejsme. Takže ne....
Takže ji zítra musíme pořídit společenské šaty, neboť se musí objevit v šatech tam kde sídlí.
Takže toho budeme mít zítra taky hodně. Hlavně s Melody, neboť ona je nerozhodná a pořád mění názory.
Pořád se chová jako puberťák i když mohla z toho už dávno vyrůst,ale to se nejspíš asi ani nikdy nestane.HARRY
Celý densek musím pomáhat tátovi a mafií. Někdy si říkám, že by bylo jednoduší být popelář.
Ty papíry a ktomu ještě matematika. No prostě na zabití.Řešíme zásilku drog. No a co Josh? Jde pryč takže mi nemůže ani pomoct. A tím mě naštval, neboť já paprirovani nesnáším. Ale i tak ho jako budoucí boss musím dělat.
MELODY
Přihlásila jsem se na Miss Amerika. Moc se těším. Já Miss Amerika koukám v televizi snad od narození a vždycky jsem se tam jednou chtěla objevit.
Teďka si asi říkáte... Vždyť jsi mafiánka ano to jsem ale i tak mohu žít alespoň v něčem normální život.
A navíc já chci s mafií skončit. Takže si pak najdu přítele a jednou se vezmeme a já budu dělat modelku.
Takže já mám plány do života. Což Emma chce jen Joshe. Vlastně se ani nedivím Josh je celkem pěkný ale přece jen já jsem více na jiný druh než je on.No a jak to vypadá s Harrym? No ten se nejspíš asi nikdy neožení. Ale musí mít někoho kdo po něm převezme mafii.
Ale to mus stačí dítě.TEA
Dneska mám týdenní výročí.
Jdeme do kina a do krásné restaurace.
A navíc dneska jde na rande i Emma.KATIE
Když pro Emmu přijel Josh a ke mně přišela Kristýna, tak jsme šli připravovat i s jejím napadníkem svatbu.
Oba mají rádi zelenou. Takže svatbu chtějí bílo-zelenou.V prvních minutách to vypadalo, že se jejich svatba neuskuteční, ale nakonec to pak šlo pěkně.
Za první hodinu jsme vybrali okolí a jídlo. Sice to vypadlolalo, že budou jist činu z papírových kelímku a zapijou to Coca colu, ale naštěstí si vybrali lososa a zeleň a k tomu vařené brambory.A jako dort si vybrali něco hodně přírodního.
A hlavně i zeleného. No a co se tíče okolí? Rozhodli se mít svatbu v lese.
A během 5 hodin jsme vybrali ještě dekorace. Sice jen jednoduché ale něco vybrali.Mně samotné se mi to docela dost zamlouvá. Ta výzdoba se mi vážně líbí.
Moc se toho nestihli ale myslím si, že svatba Kristýny a Antonio.
No a abych nezapomněla toto je Antonio.
Je celkem vážně pěkný.
Myslím si, že budou mít krásný život. A navíc ještě s Anglickou mafií jsem uzávřeli mír. Takže je to vlastně i výhodné pro mafii a ne jen pro ně.EMMA
Rande dopadlo skvělé. Kdo by řekl, že se mi můj dávný sen splní. A k tomu to vážně bude ještě kouzelnější než v mých snech.
Nikdo ani já. Ale ještě tu je ta realita... HARRY.... ten z toho nadčený nebude. Vlastně se jeho reakce bojím.Táta si myslí, že by bylo fajn kdyby jsme se jednou vzali, že kdyby neměl Harry potomka. Což nejspíš ne, protože on se nechce ženit. Tak místo by patřilo našemu prvorozenému dítě.
Takže sice je krátká ale v posledni době se mám problém dokopat ke psaní.
Tak snad nevadí. Jinak doufám, že se kapitola líbila. ❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️