HARRY
Kristýna je šťastně vdaná za Antonia. Tea a Anastázie za tři měsíce se stěhují do Amsterdamu. Luk a jeho přítelkyně tam to vypadá docela i nadějně.
Melody zůstává v Itálii kde bude modelku a táty známý má zde syna a ten je asi o pár dní starší jak Melody takže se o ní postará.
Willem chce z mafie odejít a stát se spisovatelem.
Leo si nejspíš bude brát kvůli mírové dohodě Elis.Toto je Elis též pochází z Itálie jako známý táty. A protože oni už uzavřeli mezi sebou tak to musíme ještě udělat i my.
No a pak je tu Bárt a Betty. Betty se po smrti její sestry dost zhroutila a Bárta to něják tak zvládá. Jinak zatím nic.Tym:"Tak co dneska dávají hokej."
K:"To sice ano ale já v tu dobu budu s Emmou venku."
E:"To asi ne, neboť jdu ven s Joshem."
H:"Ale pořád tu máš mě."
K:"Tak to je výhoda."
H:"No dovol. Já mám být ten kdo má být pro tebe na prvním místě."
K:"To jo ale my tu už jsme v Itálii dva týdny a pořád jsem byla s tebou."To je pravda většinu času tráví Katie se mnou. Což mně rozhodně nevadí. Jsem vlastně zato rád.
Byli jsme spolu v kině na filmu v Italštině. A oba rozhodně umíme plynně italsky. No jo ani nevím proč jsme tam šli když jsme tomu filmu nerozuměli.D:"Zítra už letíme zpět domů."
K:"Tak bys ho měla strávit se mnou."
H:"Ani slovo už ty budeš celý dnešek jen a jen a upozorňuji ještě jednou jen a jen moje. Tak jak to celý svůj život."
K:"Trochu se mi zdá, že trpíš nějakou duševní poruchu."Přišel jsem co nejblíže k ní a zašeptal ji do ucha, že si má dát pozor na jazyk jinak toho budu možná někdy litovat.
KATIE
Ale on vyhrožoval. Ale když by šlo o mě jako o živou bytost tak to byl první kdo mě chránil.
A taky je nehorázně moc majetnický. A mě to tak moc přitahuje.
Po jeho dotykách se roztahuji jako máslo na rozpálené pánvičce.Nemohu uvěřit,že všichni skoro mají někoho koho si buď vezmou nebo alespoň milenku či milence.
No ale od té doby co ví rodiče , že já a Harry spolu něco máme teda teďka spolu chodíme, tak chtějí aby jsme se vzali nebo alespoň to několikrát prohodili a mysleli si, že si toho asi nevšimneme nebo co.
Máma pořád mi ukazuje svatební šaty a Dylan rovnou říká, že náš první syn bude boss mafie a, že určitě bude tak krásný jako jsem já a Harry. Takže ten rovinou mluví o dítěti. No a máma Harryho mi rovnou vybírá místo kde bude svatba. Takže nás velice pochopili když jsme řekli, že ještě není správný čas aby jsme byli už svoji.H:"Tak s kým budeš poslední den?"
M:"Může být se mnou přece jen pak mě nějakou dobu neuvidíme."
E:"To by šlo."
K:"Jo to zní fajn."
H:"Ale ještě před tím než se vydáš ven tak ti dám toto."Šel za mě a dal mi má krk řetízek. Byl zlatý a stalo na něm majetek Harryho Hyda.
K:"Tě přívěsek je tvůj majetek?"
H:"Ne. Ty jsi můj majetek."Tak krásně se usmál. Říkám vám kdyby nebylo těch lidí tak bych ho políbila a nechala od něj o něco ohnout..
E:"To trochu hraničí s nemocí."
H:"Buď ticho ještě jsem se neuklidnil z toho, že pícháš s mým nejlepším kamarádem."
E:"Ty zase pícháš mojí nejlepší kamarádku."No jo. Harry se snažil být v klidu ale ještě se mi to úplně moc nezamlouvalo.
Trochu krátká a po delší době ale snad je v pohodě a líbí se vám.
❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️