KATIE
Harry odešel a za chvíli i zbytek krom Emmy. Jsem ráda, že semnou ještě tady zůstala.E:"Jak to, že jsem tvoje nejka a nemám klíče...? A má je Harrym?"
K:"Já vážně na tom byla tak blbě, že jsem se kamarádila dokonce i s ním. Už nikdy nesmíš odejít."
E:"To je jasný."E:"No ještě bych ti měla říct....."
K:"Co?"
E:"Líbí se mi Josh..."
K:"To odjakživa."
E:"To jo ale on mě pozval na rande a já řekla ano."
K:"To je super."
E:"Ale Harry bude nadávat."
K:"Na něho ser. Hlavní, že budete spolu."
E:"Ty jsi vážně ta nejlepší kamarádka na celém světě."
K:"Já vím."Na to jsem se rozesmáli.
Druhý den
Dneska mi volali v 10, že je Frenk už mrtvý, že ho Harry už zabil.
On sám mi ještě popisoval jak postupoval a jak jsi to užíval. Emma sice skoro zvracela ale já v pohodě.Co se stalo tento týden....
Za týdne jde Emma a Josh ven. No a kdo by řek, že Kristýna si našla kluka. Mafiánka a nikomu o něm neřekla. Až včera její rodiče zjistili, že je to jejich jako ne přátel.
Takže dneska jsou domluvit, že by se vzali a uzavřeli mírovou smlouvu.Byli jsme s Emmou a Teou v baru. No a tam nás obsluhoval jedna mladá slečna jménem Anastazie.
An:"No napadlo mě, že jestli bys nechtěla ven... Teo.."
T:Jako kamarádky?.... "
An:" No klidně ale spíše jako rande. "
T:" Moc ráda. "Já teďka s Emmou jsme věděli, že je spíše na holky.
Ale není to věc za kterou by jsme ji odsuzovali.
Sice to rodina neví ale má jim to v plánu říct.Ale jak se loučili....
Tea ji dala pusu. No jo neměli ani rande a už se libali. Ale moc jim to přeji.
E:"Moc jim to sluší."
K:"Jo. A tobě a Joshovi taky."
E:"Hele.... Tobě a Harrymu taky..."
K:"Prosím já nic s Harrym nemá..."
T:"Já si to myslí taky,že něco spolu měli. Sice nevím co ale určitě něco spolu jste měli."
K:"To teda neměli.".
T:"Děláš jako by jste vy dva nebyli pěkný pár.".
K:"To teda nebyli. A všímej si Annastazie"Takže za ten týden co jsem neměla práci se toho hodně stalo.
Vážně hodně.
Já a Harry zase normálně.... Teda trochu kamaradsky. Ale ne s výhodama. Jen normální kámoši.No co ještě.?
Už asi nic ale i tak je toho hodně..
Já teda mám jít Kristýně za družičku. Pokuď to dopadne super.Tea vymýšlí jak rodině říct, že je teplá bez těch jejich keců. Ale tudeme realisti.... Oni ty kecy mají na všechno.
A o Joshovi to vím jen já a Dylen a Bella. Všichni jim to chvalujeme. Ale Harry to ještě neví.
Pro něho to bude velký a možná teba určitě děsivý až vraždící novinka.
Ale pokuď je to tak dobrý kamarád a brát tak to přežije a bude je podporovat.
Sice nikdo neříká, že to bude hnedka a víme, že to nějaký čas potrvá ale věříme, že by jednou mohl překousnout a oni by byli solu....Jinak příští týden zase práce a zase docela nuda.
Teda těžká nuda. Tesm se až budu mít medinu za sebou a ze mě bude doktorka.
Moc se těšímPromiň, že je to krátké a vyšlo to pozdě ale pořád se skoro učím. Takže nemám čas.
Ale testy píšu v podělí a úterý a pokud je dám tak kapitolu budou vycházet jak maj
Pokuď mi vážně chceš popřát štěstí. Teda protože mi fandíš a nebo i takdyž jen chceš aby byli zase normálně kapitoly.
Tak mu můžeš napsat do komentáře. Budu ráda...❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
Storie d'amorePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️