HARRY
Těch pár dní uběhlo jako voda.
Dneska je ten večírek. Na ktery se sice netěším, neboť mi tyto akce přijdou jak předvádění kdo má více peněz.Táta sice tuto akci taky někdy pořádal ale to jen kvůli tomu, že je to boss jedné z největších mafií na světě.
Já mám na sobě černý oblek a černou košili a černou kravatu.
Takze celý v černém jsem. Ale to není nic nového.Šel jsem do obývacího pokoje rodičů,neboť jsem u nich.
Ariel a moje máma tam stály u Katie a upravovaly ji tam šaty.
Pak od ní kousek rozestoupily a já mohl vidět jaké šaty má na sobě.Šaty jsou tak krásné.
Vypadala v nich tak krásně. Rozhodně ji moc slušely.Bel:"Ty svoje hádky a strkanice si nechte až na jindy. Katie má nádherné šaty a nesmí se jí ušpinit. A ty taky ne. Takže žádné polívání kafem ani házení do bazénu ani vylívání sladkých limonáda."
H:"Ano kapitane."
Bel:"Jsem matka a ne kapitán."
A:"To dělá i Katie. Ale zdá se, že v poslední době se vy dva bavíte.."
K:"Říkala si, že se máme k sobě normálně chovat. Tak se pokoušíme vycházet. Ale tobě se to i tak nelíbí, tak já nevím."
A:"To jsem neřekla. Ale o váš mír se snažíme snad od vašeho narození."
H:"Navíc já jsem dost starý a narozdíl od ní mám nějaký rozum. Takže to byl můj nápad."
Bel:"A právě jsi ho synu porušil."
K:"Já mám práci. Takže jsem dospělejší."
H:"Já jsem v mafii už od narození. Takže pracuji od narození."
K:"Mafie není věc se kterou bys měl chlubit."Nakonec mě a Katie poslali do mého pokoje ať se jdeme koukat na Riverdale, neboť ví, že ho oba máme rádi.
K:"Dobrý výkon."
H:"Jo. Nic netuší. Ale lepší výkon dokážu udělat v posteli."
K:"Budeme tvrdit, že ano."
H:"Tak si pustíme ten Riverdale."K:"Páni doufám, že bude Betty a Jugheadem."
H:"To i já. Je to super pár."Máma zakřičel "Vycházíme"
Sešli jsme ze schodů k východu.
D:"Tak jak se máme vy dvě hrdličky."
K+H:"My ale spolu nechodíme."
Tym:"To tvrdíte vy."
K:"A navíc za týden jdu na rande s Frenkem."
M:"Horší jméno nemůže mít?"
K:"To nezáleží. Potkala jsem ho v knihkupectví."
H:"Ty ještě čteš?"
K:"Jo i Emma. Teda ne tolik kolik jsme četli před tím ale čteme."
T:"Ale nechci být zlá ale Emma vypadala trochu více ble. Ty jsi nádherná už od narození."
K:"Óóó díky."
M:"No jo Emma byla ošklivá ale teďka je krásná.".
D:"Už nenosí brýle s trochu lépe se oblíka ale byla krásná od jakživa"
M:"Takže ty máš rande s Frenkem?"
K:"Jo. Potkala jsem ho v knihkupectví. Ještě jsem s ním nikdy nebyla. Ale podle všeho dělá šéfkuchaře v restauraci Queen and King."
M:"Myslíš Frenka Mikealsona?"
K:"Jo."
Kris:"Ten blonďák je pěkný."
Ukázala na telefonu jeho fotku z instagramu.A:"Nechci být zlá ale podle mě se k tobě nehodí."
Lu:"Myslím, že se k tobě více hodi můj synovec"
H:"Cože?!"
K:"To NE..."
D:"V poslední době jste se docela spřátelili."
H:"Ale jsme jen kamarádi."Malém jsem řekl s výhodáma ale naštěstí mi Katie skočila do řeči.
K:"Jen kamarádi."
Nakonec jsme vyšli k domu kde bude ten pleso-akce.
D:"První tanec. Mohu poprosit krásko."
Bel:"Jasně zlato."M:"A co ty budeš s někým tančit.?"
H:"Ani ne jdu k baru."
M:"Tam je už Katie."
H:"No a? To se kvůli tomu nemohu opít?"
M:"Ne."K:"Á jdeš taky pít?"
H:"To je jasný. "H:"Proč jsi mi neřekla, že sis někoho našla?"
K:"Ani nevím.. Chtěla jsem ti to říct den před tím."
H:"Proč jsi někoho hledala? To já ti nestačím?"
K:"Hele takhle to není. Musím si někoho najít jinak mě rodiče prodají za mafiánka. Takhle mám možnost vést normální, skoro normální život. Teda až se vdám."
H:"A to jsi ho nemohla začít shánět třeba měsíc před tím než se budeš muset vdát?"
K:"Už teďka pochybuji, že za necelý rok řekne ano."
H:"Máš na to 9 měsíců..."
K:"A doufám, že mi řekne ano. "
H:"I tak jsem na tebe naštvaný."
K:"A proč? Žárlíš? Nebo chceš po mně jen dal sex?"
H:"Tohle neříkej.. Ani jedno není pravda."Pak jsem odešel.
Podstatě tak ktrochu žarlím a jsem na ní naštvaný.
Nevím... Nejspíš jsem čekal, že mě poprosí abych si ji vzal.Ale pak jestli bych ji řekl ano nebo ne...
Nejspíš bych ji řekl ano.
Za prvé ji mám rád. A za druhé není zrovna někdo koho bych chtěl někdy vzít.KATIE
Nevím co mu je... Vždyť to měl počítat..Nevím co čekal. Ale já čekala, že se zachová jinak.
Nevím čím to je ale jsem trochu z toho zklamaná.
Jako jo chtěla bych být spíše pořád Harryho kamarádka s výhodáma než přítelkyně a možná jednou manželka Frenka.
Ale hold i tak bych se jednou musela vdát.. A protože jsem v mafii tak by to bylo za 9 měsíců.Jinak tahle akce byla nudná jako vždy.
Až se vrátíme k Hydovým tak tam bude Emma.
Už se na ní těším.
Ale nemohu ji říct o mně a Harrym. Tohle byla jen jedna kapitola mého života a já se musím dostat dál.Takže tady je kapitola.
Snad se líbila.
V příští bude konečně Emma...
Těšíte se na Emmu???.. ❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️