FRENK
Dneska jdu na rande s jednou pěknou holkou. Katie.
Je krásná... A už jen ta představa jak bude podemnou je krásná.
Oblékl jsem se a vydal do restaurace kde jsem udělal objednávku.
Nevím jak je to možné ale Katie už zde byla.
F:"Ahoj..."
K:"Ahoj..."V restauraci jsme byli asi dvě a půl hodiny.
K jídlu jsem si dal steak a Katie si dala těstovinový salát.
Prý byl dobrý. Já jako kuchař teda si myslím, že jsou testovinový saláty hnus ale její volba.Pak jsme šli do kina. Chtěl jsem vzít popcor ale nakonec jsem ho nekoupil, neboť jsem nechtěl tolik utratit.
Lísky zaplatila Katie, neboť já šel na WC.
No jo alespoň něco zaplatila. Nerad platím za ostatní.Sedl jsme si na místo. A začalo t po hrát. Šli jsme na romantickou komedii která byla tak moc nudná, že jsem při tom usnul.
Probudil jsem se ve třičtvrtě filmu.KATIE
Kdo by řekl, že je někdo schopný usnout během rande.
No jo Frenk.
Nevím co si mám myslet ale celý dnešní den je úplně na NIC.
Tak za prvé když někdo má něco rád tak si myslím, že není normální to shazovat na prvním rande.
Jako dnešní můj těstovinový salát.
Ano během jídla mi několikrát řekl jak můžu ten hnus jíst.
No a pak když čekáme na frontě na lístek tak odejde na WC a já to platím. Nejsem holka která chce aby její kluk všechno za ní platil ale myslím si, že je pěkné zaplatit první rande.
Jako jo těch pár stovek mě nezabije ale jako nevím ani popcorn nechtěl koupit. A když jsem si já koupila malý tak mi ho snědl a pak usnul.
Takže tak.
A když už skoro u konci filmu probudil začal mi rukou jezdit po stehně.
To už jsem nedala a zvedla se a šla na WC.
No jo.. Ale kdo nejde na dámský záchod. Ano šel za mnou Frenk. Nemá tu co dělat.
F:"Dobré místo na to aby jsme si užili."Začal mě ošahávat. Já mu rychle vrazila facku a utekla.
Naštěstí jsem kousek od tuď měla auto takže jsem nasedl a odjela domu.
Kde naštěstí už Harry nebyl.
Ja jsem se vykoupala a šla si lehnout. Dnešek byl na mě moc.
Naštěstí mám týden volno, neboť se v baru rozbilo potrubí takže to tam opravují.DYLAN
Už je to asi tři dny kdy nikdo neviděl Katie..
Je doma a s nikým nechce mluvit. Byl tam za ní několikrát Tym a Ariel ale nic. Dokonce nechce mluvit ani s Emmou. Vlastně to je od té doby co měla to rande. Nebo alespoň tak mi to řekla Ariel.
Všichni přemýšlíme jak udělat aby snáma mluvila ale nic.
Momentálně nemá práci takže je celé dny doma.EMMA
Hrozně mě štve, že semnou nemluví moje nejlepší kamarádka.
Nevím co se na tom rande stalo ale asi to nejlepší nebylo.U nás doma jsou všichni.
D:"Neudělal sis náhradní klíč?"
Tym:"Ne.. Nikdy mě to nenapadlo."
H:"Počkat... Nahradí klíč.?"
Bel:"Jo aby jsme odemkli."Harry odešel do auta a pak se s úsměvem na tváři vrátil...
D:"K čemu se tak blbě směješ?"
H:"No kdo by řekl, že Harry je nejlepší a má náhradní klíče od jejího bytu."
E:"Kde jsi je vzal?"
H:"Když jsi tu nebyla tak měla docela depky tak jsem dostal klíč. Neboť jsem se celkem kamarádili. No ale nikdy jsem je nepoužil. Takže zůstali v autě a až teďka mě napadlo, že je mám."
A:"Sice nechápu, že jste se bavili vy dva ale máš klíč a to je hlavní. Takže jdeme k ní.."Je to divný. Já jsem její nejka ale klíč má Harry.
To si s ní ještě vyřídím. Ale až později.Za pár minut jsme byli u jejího bytu.
Harry odemknul a mi byli u ní.K:" Jak jste se sem dostali?"
Ozvalo se z ložnice. Z které odešla Katie která nevypadala zrovna moc ve své kůži.
H:"Klíčem zlato..."
K:"Tyhle blbý kecy si nech a řekni kde jsi ho vzal."
H:"Emma byla unesená a my dva jsem se celkem kamarádili. Ale tyhle časy jsi pryč. Naštěstí."
K:"Bože.. Už vím. To jsi mi ho nemohl vrátit."
H:"Nemohl a ani nevrátím."
Tym:"Co se stalo?"
K:"Nic."
A:"Holčičko něco se stát muselo vždy snáma nemluvíš a a nejsi ve své kůži."
K:"No jo. Takže celé své jídlo komentoval typu. Jak ten hnus můžeš jíst. Pak jsem musela zaplatit lísky do kina a koupila si popcor. Který mi snědl. Pak usnul... A ke konci filmu se probudil a začal mi hladit stehno. Takže jsem šla na záchod abych se vzpamatovala. Ale přišla za mnou a začal mě ošahávat. A chtěl se semnou vyspat na WC. Takže jsem utekla a odjela domu. "
H:" Ha a kdo říkal, že je Frenk kretén a idiot já. "
L:" Poslouchal jsi co řekla.? "
H:" No jo. Jdu ho zabít. "
D:" Nemůžeš jen tak zabíjet lidi. "
H:" To možná nemůžu ale chci. Takže doufám, že jste se s ním rozroučili, neboť za pár hodin už s ním mluvit nebudete moct. "
W:" Vážně někdy vtipný vážně nejsi."
H:" A to taky vtip nebyl... Nebo snad mám na sobě snad tričko s nápisem dělám si že všeho srandu? "
T:" Pořád to není vtipné. "
H:" To je jedno. Tak čau. A tobe dám vědět až bude mrtvý. "
Bel:" To bylo na koho? "
H:" Tak snad je jen jeden člověk kterého chtěl Frenk koní ksicht znásilnit. "
E:" Víš co? Raději jdi. A pak napiš SMS vymazáno... "
H:" Ano má paní. ".
D:" Už raději jdi."Harry zatím odešel zabít Frenka a jinak všichni odešli ale já tu zůstala s Katie. Taky protože jsem její kámoška a taky si myslím, že mezi ní a Harrym je něco víc než jen kamarádi. Ale nemůzu soudit.
Taky tu zůstal Josh. Aby mě odvezl pak zpět domů.
Zatím bydlí u nás. V poslední době se spolu hodně bavíme.A vlastně se mi i líbí... Ale je to Harryho kamarád. Takže to nechám tak jak to je.
Máme tu kapitolu....
Snad se líbí...
A myslíte, že zjistí Emma co se stalo mezi Harrym a Katie?
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️