16....přenést se?

58 1 0
                                    

HARRY
Už to je týden od naší poslední rodiné večeře.
Pohřeb Fiony byl pěkný.
Ale její rodina to moc nezvládá. Myslím po psychické stránce, neboť se přes to ještě nepřenesli.
Chápu, že je to pro ně těžké ale tím, že se budou hroutit ublíží Betty a Bártovi. A i oni to mají těžké, neboť přece jen to byla jejich sestra.
Těžce to prožívali všichni.
Tu noc co se to stalo rodiče si vzali domů její rodiče. Naše plány to sice nijak zvlášť nezměnilo ale to asi není věc úplně k chlubení.

Cestou domů jsem vyzvedl Katie abych ji vzal taky k našim.

D:"Vy jste na sebe čekáte, že chodíte poslední dobou spolu?"
H:"Ne."
K:"Jen mě vyzvedl z práce, neboť jsem neměla s sebou auto."
A:"A kdo tě hodí zpět.? Přece jen my to máme na druhou stranu."
H:"Já to mám blízko. Takže ji hodím klidně i domů."
Lu:"Ty jsi úžasný. Doufám, že si Katie najde trochu někoho jako jsi ty."
K:"Jestli si najdu někdo..."
M:"A proč by ne? Vždyť jsi pěkná. Myslím si, že kdyby jsi se s Harrym neznala od narození ale někde se potkali tak by jsi se mu líbila.
K:" Takhle jsem to nemyslela ale díky. "
E:" A jak jsi to myslela? "
K:"Že si zatím nikoho nehledám. "
Bet:" A to jako proč?"
K:"Neboť mám momentálně kluků plné zuby."
E:"To máš namysli Frenka?"
K:"Přesně."
H:"A víš, že všichni kluci nejsou jako Frenk?"
K:"Ne ty vole. To je mi jasný."
M:"Třeba Harry ten by ti to neudělal."
K:"Ale já nechci chodit s tvým bratrem."
H:"A já nechci chodit s ní."
Bel:"Já si pamatuji, že jsem taky nechtěla žít s Dylenem ale pak jsem se zamilovala."
D:"No tak představa, že by jsme se někdy milovali byla skoro neviditelná."
Lu:"Takže proč by jste se nemohli milovat vy dva."
K:"Neboť toto by bylo proti přírodě".
A:"Jejich vztah taky vypadal, že by byl proti přírodě."
P:"A i tak se do sebe zamilovali."
Pet:"A i tak jsou krásný pár. Co se mileje."
H:"Jak vidím tak už asi není zase hlavní téma Fiona ale zase my dva. To kurva nemůžete pochopit, že my dva spolu nikdy nic nebudeme mít. Ne jen, že je to proti přírodě ale bylo by to proti všemu."
E:"Víš, že láska a nenávist nemají od sebe tak daleko?"
K:"Jsi píča Em"
E:"Proč? Protože si myslím, že bys byla s Harrym pěkný pár?"
K:"Přesně. I když ti říkám, že já a Harry nic nikdy spolu nebudeme mít tak i přes to se snažíš.."
H:"A ne jen ona. Nedávno jste mě prosili abych s ní vycházel. A, že nemusíme být nejlepší kamarádi. A teďka se snažíte dát nás dohromady nebo co?"
D:"Já jen říkám, že by jste byli pěkný pár. A ne, že se nutně musíte vzít."
P:"Ale Fiona byla taky pro to abyste byli s Harrym spolu."
K:"Ale to je mi jedno."
E:"Tak se přes to přeneste. A zkuste to."
H:"Přenést se přes co?"
M:"Přes to, že se nenávidíte."
Pet:"Jo přeneste se z toho a řekněte si, že se máte rádi."
H:"Tak vy dva se přeneste přes to, že umřela Fiona. Páni sorry já zapomněl, že to se nejspíš nestane."
D:"To už si přehnal. "
K:"Možná, že jo. Ale poslouchat, že by jsme byli pěkný pár je už taky přehnaný."
A:"Ale toto není stejné."
K:"Ale už toho mám jak já tak i Harry plné zuby."

Jako jo. Ale mi se nevezmeme. Teda možná pokuď by bylo potřeba ale i tak jsme jen kamarádi z výhodáma. I když ji mám radši než kamarádku s výhodáma.

KATIE
Pak jsem s Harrym odešla.
Sice jsme teďka spolu. Ale jsme kamarádi z výhodáma. I když ho mám radši než asi bych měla.
Jako je tu ta možnost, že se budeme možná muset vzít kdyby jsme chtěli nadále spolu spát.

Takže po fakt dlouhé době tu je kapitola. Snad se líbila. ❤️

JEJICH [DOKONČENO]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat