KATIE
Už zde pracuji týden.
Je to tu.... No jde to. Těším se až budu mít medinu a budu moct dělat doktorku.
A co se tíče té slečny Emily.
Snaží se semnou mluvit a já s ní též trochu mluvím ale ne něják moc.
Je trochu namyšlená. A jednou tu byl Harry tak se mě vysloveně ptala "ty jsi jeho kurva?"Nevím co mě na tom štvalo více. Jestli to, že řekla si mohla myslet, že já bych s ním mohla něco mít nebo to, že kdyby to byla pravda tak by si o mně myslela, že jsem kurva.
No jo....
Týden a Emma za mnou byla třikrát. Dneska tu mám být ještě 5 hodin. Ano jsem zde od 15:00 do 00:00.
Je sedum a do baru vešel Harry. To zase bude keců.
HARRY
Dnešní obchod byl úplně na hovno. Celý se posral. A nehorázně moc mě to štve.Musel jsem jít do baru to zapít. No jo ale lepší než řvát po všech okolo.
Sedl jsem si k baru kde obsluhovala Katie.
H:"Jednu láhev whisky."
K:"Panáka velkého."
H:"Láhev."
K:"Panáka láhev se neprodává."
H:"Tak velkého panáka.."
K:"Nevyvedl se obchod?"
H:"Celý se posral."KATIE
Už je tu semno Harry tři hodiny. Pořád mi říká abych si brala panáka taky.
A jedno z pravidel je, že musíš vypít to co ti koupí někdo.Sama na sobě už mohu poznat, že nejsem úplně při smyslech.
Motá se mi hlava a nedělám normální rozdohnutí.
Než jsem se nadala skončila mi směna.
HARRY
Už byla půlnoc. A já jsem šel s Katie k ní, neboť nemohu řídit a ona to má kousek domů.
Byl to její nápad.Než jsme se nadali byli jsem u ní v bytě.
Měla sice problém dát klíč do zámku ale po pěti minutách tam s klíčem byla.Hnedka co položila klíče do košíčku na klíče. Přitiskl jsem ji ke zdi a začal líbat. Ona si nohy odmotala kolem mě a začala spolupracovat.
Já ji chytil za zadek a odnesl do pokojem. Jemně jsem ji položil na postel a sám jsem se rukama opřel okolo její hlavy aby mi nemohla zdrhnout.K:"Prosím buď opatrný. Jsem ještě.."
H:"Panna. Já vím."No a stalo se to co se stalo. To už asi všichni ví.
Ona obejmula mě a já ji, a tak jsme usnuli.
KATIE
Probudila jsem se v něčím objetí. Sice se mi to líbilo ale byla jsem nervózní, neboť si na nic nevzpomínám.A bože kdo to je?
Když jsem se na toho dotyčného otočila uviděla jsem Harryho.
Bože já přišla včera o pannenství a ještě s budoucím bossem mafie a hlavně s Harrym Hydem.
Se kterým se nemáme rádi.Rychle jsem vstala a zmizela do koupelny kde jsem se umyla.
HARRY
Když jsem se probudil začal jsem si vzpomínat na včerejšek.Počkat!!! Já spal s Katie.
Rychle jsem se vydal do koupelny kde byla Katie.
Tak jsem zase šel do ložnice kde jsem počkal než se Katie vrátí.
Hnedka jsem šel do koupelny kde jsem se vykoupal.
K:"Měli by jsme si o tom promluvit."
H:"No opili jsme se a vyspali jsme se."
K:"Tohle se nesmí nikdo dozvědět."
H:"To je samo sebou."
K:"Prostě na to zapomeneme."
H:"Jak chceš."Nakonec mě vyhodila.
Vlastně jsem rád, že to nechtěl nějak rozebírat moc.
Jsem rád, že si to chce nechat jen pro sebe.Ale špatná noc to nebyla.
KATIE
Jsem ráda, že to nechce nikomu říct a nikomu chlubit.Hnedka co odešel jsem si začla vybavovat včerejšek.
Když si na to vzpomínám tak to byla docela pěkná noc.
Takže tady je nová kapitola cca po 4 dnech.
Snad se líbila... ❤️
ČTEŠ
JEJICH [DOKONČENO]✔️
RomancePokračování JEHO MAJETEK!!!! Máte se na co TĚŠIT.... ❤️ Mafie love story... Budoucí boss mafie Harry Hyde... Emma a únos.... A co ďal?? Si přečti.... ❤️