Alanis'in annesi ve Gellert hakkında çok istenmiş... Bende Gri Prenses'te olabilecek bir şeyi, spoiler vermeden kısaca özetleyebilirim. Ve bu Alanis'in anısı değil. O yüzden benden değil. O yüzden benden dinleyeceksiniz.
~~~
Annesi Grindelwald ile sadece bir kere bile olması için sıvı şansı kullanacak kadar ümütsiz bir aşıktı.
İksir etkisini gösterdi... Sadece şans...
Evet masanın üzerindeki küçük parlayan Felix Felicix şişesi sadece şans olarak adlandırılır sanırım. Bir yudum içti ve onun onu götürdüğü yere gitti. Asil safkan ailelerinden sadık bir takipçisiyle karşılaştığında o kadının ona uzun süredir aşık olduğunu biliyordu zaten. Ve o an iksirin etkisiyle kadının aşkına karşılık vermek dünyada yapılacak en doğru şey gibi geldi.Sabah iksirin etkisi geçtiğindeyse yatağında uyuyan kadına baktı ve iksirin ne yaptığını asla anlamadı. Şansı bu kadın mıydı yani? Onu bırakıp gittiğinde kadın bunu umursamadı bile...
Ama sonrasında... Kadının hamile olduğunu öğrendiğinde yaşadığı sadece şoktu... Şansı kadın değildi... Onun karnındaki çocuktu...
Ona değer verdi evet... Çünkü karnında en büyük şansını taşıyordu. O bir kahindi değil mi? Doğacak çocuğun ne kadar güçlü olacağını ve ona ölümüne sadık olacağını biliyordu...
Ama kadının o an tek istediği malikaneyi hatta ülkeyi terk etmekti. Bebeği falan istemiyordu. Şansının bebek olduğunu düşünmüyordu, umrumda değildi.
Grindelwald da onu umursamadı zaten..
Normal bir hamilelik bile değildi...
Tehlikeli ve Karanlık büyüler ile hızlandırılmıştı...Ne olduğunu anlamadı. Kızının yüzüne bile bakmadan o lanetli ve korkunç olduğunu düşündüğü malikeneyi saniyeler bile beklemeden terk etti.
Zeki bir kadındı... Özgürlüğünü tercih etti... Katillerin yaşadığı ve kan kokan malikanede ömrünü geçirmek istemiyordu...
Grindelwald onun gitmesine izin verdi ama kimsenin bilmediği bir şey vardı. Hamileliğini hızlandıran büyüyle yapılan başka bir büyü daha vardı...
Kadın o gece şaşkınlık ve şokla uyudu. Bu kadar kolay kurtulduğuna şaşırmıştı.
Ama ertesi sabah tüm anıları silinmiş bir halde uyandı... Bir kızı olduğunu değil hamile kaldığını bile unutmuştu... Ona göre Grindelwald ile birlikte olduğu günün sabahı malikeneyi ve ülkeyi terk etmişti.
Hayatını bir kızı olduğunu bilmeden geçirdi...
~~~
Umarım masal tadında, spoiler vermeden anlatabilmişimdir.
Yine baya kişi istedi. Hatırlamıyorum.
Bilmiyorum ama Alanis'in annesinin bir kaç bölüm sonra gelip ortalığı karıştırması bence saçma ve klişe olurdu.
Siz nasıl bekliyordunuz? Düşünceleriniz?
Isteklerinizi buraya yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Prenses Düşünseli/ İSTEKLER
FanfictionGri Prenses kitabına yapılan istekler... Bir nevi Alanis'in düşünseli...