■1■

9.1K 408 152
                                    

Ve serimizin Son kitabı ile karşınızdayım.

Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar dilerim.

■■■■■■■■■

ELİF KALENDAR

Duyduğum müzik sesi ile gözlerimi ovarak açtığım da karga bokunu yapmadan neler olduğunu anlayama çalışıyordum.

"Gıybet çekemiyorlar anam bizi"

Yüzümü buruşturarak kafamı yastığın altına soktuğum zaman müzik sesi giderek biraz daha yükseliyor gibiydi.

"Oh yandan yandan"

Sinirle yastığı başımdan çekerek yataktan kalktığım da dün ki davaya çalışmaktan gece 5 gibi yatmıştım.

Gözlerim duvarda ki saate kayarken ağlayarak tepinmem isterken kesinlikle çıldırmanın evresin de geziyordum. 11.10

Kapıyı hızla açtığım da aşağıdan gelen başka sesleri de duyduğum da çıplak ayaklarımla merdivenlerden indiğim zaman salonda gördüğüm manzara ile  ağzım açılmıştı.

Evin salonunda 10'a yakın esmer , sarışın karışık kaslı erkekler adeta podyum yürüyüşü yapıyordu.

"Eriğin olayım ye beni kütür kütür kız"

Sebastian'ın dedikleri ile ellerimi belime koyarak adamlara baktığım da gördüğüm baklavalarla gözlerimi kaçırdım.

"Kız nesibe krem şanti nerede kaldı! Baklavalara süreceğiz daha"

"Yavaş gel!"sonunda dikkatlerini çektiğim zaman adamların bakışları bana döndüğün de ayağımı yere sertçe vurdum.

"Caner delirdin mi allah aşkına"

Elinde ki nutellayı bırakarak pembe tüylü atkısını yana doğru attığın da bana göz ucuyla baktı.

"Ay ne var ayol ne güzel gözlerimiz şenleniyor"

"Nesibe hanım beyleri kapıya kadar eşlik edin"

Mutfak kapısın da duran yardımcımız  başını sallayarak adamları salondan çıkarmaya çalıştığın da kendimi tekli koltuğa atarak başımı ovdum.

"Ay senin için geçmiş eliiii"

Başımı koltuğun arkasına yaslayarak gözlerimi kapattığım da resmen beynim de saatli bomba var gibiydi.

Okula bir sene erken yazıldığım için 17 yaşım da mezun olurken hiç beklemeden sınava girerek 4 senelik özel üniversite de hukuk bölümünü kazanmıştım.

Sonunda üniveristeden mezun olduğum da 6 ay canerin avukatının yanında göstermelik bir staj yaparken son 6 ay da ise adliyede yapmıştım.

Şimdi ise 24 yaşın da başarılı bir avukat olma yolunda ilerliyordum. Caner sayesin de 6 dil konuşmayı bilirken sayısal ve ezber hafızam adeta bana yeşil ışık yakmıştı.

"Yorgunum caner sanki bilmiyorsun"

"Bende mafya avukatı olsam bende götüm tehlikede diye gece uyuyamazdım"

Kafamı kaldırarak ona baktığım da her zaman ki gibi şu saçma konuyu açmaktan durmuyordu.

"Hiç öyle bakma elif cankuş bey haklı ya narin popon vurulursa"

"Kız azından yel alsın sebastian"canerin yelpaze ile ona vurduğu zaman onaylamaz anlamda başımı sallamıştım.

Evet yeraltında ki bir kaç adamla iş birliği yapıyordum. Salak saçma muhabbetlerle uğraşmak yerine tam kendime göre konuları buluyordum.

SARUHAN( HÜKÜMDAR SERİSİ 4)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin